
Sponsorem Pawła Wąska została polska marka WIŚNIOWSKI
13 listopada br. Paweł Wąsek, polski skoczek narciarski i reprezentant klubu WSS Wisła, ogłosił nowego sponsora. Została nim znana, polska firma WIŚNIOWSKI.
Czytaj dalej
W ramach współpracy logo marki widoczne będzie na frontowej, centralnej części kasku sportowca, eksponując je podczas najważniejszych zawodów, w tym Pucharu Świata oraz krajowych mistrzostw, w których Paweł Wąsek weźmie udział.
- Odliczanie do sezonu zimowego już powoli dobiega końca, a ja w ten nowy sezon wchodzę z nowym sponsorem. Dziękuję firmie @wisniowski_official za zaufanie i wsparcie – ogłosił na swoim profilu instagramowym skoczek.
Czytaj również: Zondacrypto został nowym sponsorem Pogoni Szczecin
Paweł Wąsek to reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich, medalista mistrzostw kraju, olimpijczyk z 2022 roku, a także uczestnik licznych zawodów mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym i lotach narciarskich. Jego kariera jest pełna sukcesów (m.in. zwycięzca letniego Grand Prix z 2024 r., FIS Cup z 2016/2017 r.), a doświadczenie i konsekwencja w dążeniu do najwyższych lokat wyróżniają go w międzynarodowym środowisku sportowym. W minionych sezonach Paweł wielokrotnie zdobywał punkty Pucharu Świata, występował na Igrzyskach Europejskich oraz wielokrotnie stawał na podium w konkursach drużynowych i indywidualnych, zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.
Współpraca wysokich lotów
To ważny krok dla marki WIŚNIOWSKI, która konsekwentnie realizuje swoją wizję wspierania sportu, podkreślając tym samym znaczenie młodych talentów i ich dążenie do sukcesu na arenie międzynarodowej. Dla przypomnienia, marka WIŚNIOWSKI to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w segmencie bram garażowych, drzwi, ogrodzeń, fasad i okien w Polsce, dostępna jest dziś w ponad 35 krajach świata. Wyposaża nie tylko posesje milionów Polaków, ale i realizuje inwestycje publiczne, przemysłowe czy komercyjne – także w obszarze infrastruktury sportowej (wśród ostatnich m.in. montaż produktów w Hali 100-lecia KS Cracovia czy na stadionie w Karpaczu).
Czytaj również: Sportowiec Bartosz Ostałowski nawiązał współpracę z MILWAUKEE®
To nie pierwszy raz, kiedy małopolska firma promuje sportowe pasje. W samym 2024 r. firma wspierała m.in. transmisję Siatkarskiej Ligii Narodów oraz Igrzysk Olimpijskich, a także Międzynarodowy Turniej dla młodych piłkarzy – Sokolik Cup. W poprzednich latach firma była oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Lustra łazienkowe Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... fnaf is a game that redefines horror with its innovative gameplay and spine-tingling atmosphere. The game's creepy animatronics and unsettling setting create an...
- Jakie biurko będzie odpowiednie? Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... Ergonomia pracy to klucz do efektywności i dobrego samopoczucia. Biurka z elektryczną regulacją wysokości, dostępne na Di Volio https://tiny.pl/h7wwrgjs umożliw...
- czy call center do doba metoda na zdobycie klienta... Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Wg mnie ta metoda jest kiepska, wiele osób po prostu się rozłącza. Telefoniczne zdobywanie klientów nie jest już tak efektywne jak kiedyś.
- praca i co dalej Liczba postów: 156 Grupa: Trudne tema... Jeśli chcesz zostać copywriterem to swoje portfolio możesz bez problemu stworzyć tutaj https://internetoweportfolio.pl/ Musisz się liczyć z tym, ze bez portfoli...
- Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Koła łańcuchowe to kluczowe komponenty przekładni mechanicznych, zapewniające precyzyjne przenoszenie mocy. Ich konstrukcja wpływa na efektywność działania napę...