
Telewizor za złotówkę? Jak bronić się przed błędami w sprzedaży
Błędnie wyeksponowane w sklepach internetowych ceny nie od razu muszą łączyć się ze stratami dla przedsiębiorcy.
Choć prawa chroniące konsumentów są szerokie, istnieją sposoby umożliwiające skuteczną obronę w przypadku pomyłki. W galerii sugerujemy jakich rozwiązań należy unikać oraz co zrobić, gdy zdarzy się błąd.
Czytaj więcej...
2014-11-14
Źródło: Gazeta Prawna
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- poprawne zarządzanie magazynem Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... W świecie, gdzie efektywna logistyka to podstawa konkurencyjności, warto zwrócić uwagę na firmy, które oferują coś więcej niż tylko transport. Na stronie firmy....
- Chemia gospodarcza Liczba postów: 36 Grupa: Trudne tema... Z mojego doświadczenia dystrybutor smarów powinien mieć nie tylko duży wybór, ale też znać się na zastosowaniach. Fajnie, jak doradzi coś pod konkretną maszynę,...
- odszkodowanie Liczba postów: 111 Grupa: Trudne tema... Udział w wypadku komunikacyjnym jest zdecydowanie traumatycznym przeżyciem... W takiej sytuacji osoby poszkodowane powinny też znać swoje prawa. O ubieganiu się...
- Reklama firmy Liczba postów: 486 Grupa: Trudne tema... Prezenty dla klientów to ważny element budowania relacji biznesowych, a kominy z logo mogą być ciekawym i praktycznym upominkiem. Taka odzież nie tylko przypomi...
- Trwa wystawa czasowa w Muzeum II Wojny Światowej -... Liczba postów: 7 Grupa: Aktualności Widziałem tą wystawę bardzo ciekawa i pouczająca.