
Umocnienie pozycji producenta okien i drzwi
Pomimo spowolnienia w branży budowlanej, rok 2013 był dla lubelskiej spółki okresem wzrostu sprzedaży oraz stabilizacji na pozycji lidera w branży stolarki okiennej i drzwiowej. Na kolejny rok firma planuje dalsze poszerzanie oferty o nowe kolory i wzory skrzydeł drzwiowych.
Ugruntowana pozycja firmy POL-SKONE wynika ze starannie przemyślanej strategii, opartej na ciągłym dostosowywaniu oferty do zmiennych trendów w branży wyposażenia wnętrz. Każda nowa propozycja producenta jest opracowywana w odpowiedzi na najnowsze kierunki aranżacyjne i z dbałością o zachowanie najwyższej jakości.
Czytaj również: Podsumowanie sprzedaży jednego z deweloperów
- Produkty POL-SKONE odzwierciedlają zmienne gusta odbiorców i bieżące trendy w branży. Ten rok przyniósł kolejne sukcesy sprzedażowe naszej znanej kolekcji SEMPRE, jednak nie poprzestajemy na tym. Nasze portfolio na rok 2014 poszerzyło się o nowe kolory skrzydeł, a także dwa zupełnie nowe modele drzwi wewnętrznych i wejściowych o podwyższonych parametrach antywłamaniowych – mówi Sławomir Szulżyk, Dyrektor Handlowy w firmie POL-SKONE Sp. z o.o.
Zawsze najchętniej kupowane
Kluczem do sukcesu sprzedażowego w branży wyposażenie wnętrz jest połączenie dobrego designu i solidnego wykonania. Pokazała to uznana kolekcja drzwi wewnątrzlokalowych SEMPRE, która zyskała miano najchętniej kupowanej w Polsce. Eleganckie wzornictwo, bogata kolorystyka i wysokiej jakości materiały sprawiły, że stolarka z tej serii posiada bardzo reprezentacyjny charakter. W roku 2013 roku linia SEMPRE została wzbogacona ponadto o nowy model SEMPRE Onda, który od razu zyskał uznanie klientów. Odpowiedzią firmy POL-SKONE na nowe trendy w projektowaniu wnętrz były natomiast drzwi bezprzylgowe. Jedna z najszerszych ofert na rynku cieszyła się dużym zainteresowaniem, zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i projektantów wnętrz.
Czytaj również: Umowa najmu T-Mobile Office Park
Z nową ofertą w 2014 rok
W rok 2014 firma POL-SKONE wchodzi z nowymi propozycjami, które dają nowe możliwości aranżacyjne, a także funkcjonalne. W katalogu na rok 2014 znalazł się nowy model skrzydła ARCO Alu o nowoczesnym wzornictwie. Uznany design skrzydła został wzbogacony o aluminiowe listwy dekoracyjne, które nadają mu nowy blask. Nowością na 2014 rok są również drzwi wejściowe RC3 o podwyższonej izolacyjności akustycznej. Oprócz gwarancji bezpieczeństwa oferują atrakcyjny wygląd, dzięki charakterystycznym tłoczeniom pięciu wersjach. Nowa oferta obfituje ponadto w nowe kolory do tej pory dostępnych skrzydeł. Aż 13 modeli zyskało zupełnie nowe odcienie, w tym między innymi ARCO, INTER-AMBER, SEMPRE, VERTO czy antywłamaniowe drzwi CERBER III. Wszystkie nowości, jak i inne modele z oferty producenta zostaną zaprezentowane na targach BUDMA, które w marcu odbędą się w Poznaniu.
2014-01-13
Źródło: Echo / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Akcesoria drogowe Liczba postów: 33 Grupa: Trudne tema... Just like Trustpilot helps you find reputable supplement brands in Canada, an SMM panel helps businesses and influencers build credibility and visibility online...
- Gadżety firmowe Liczba postów: 106 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://medium.com/@mbialy.m/citylight-c harakterystyka-no%C5%9Bnika-reklam-08f44 59025af znajdziecie obszerny artykuł na temat reklamy zewnętrznej ora...
- panorama jako reklama firmy? Liczba postów: 337 Grupa: Trudne tema... Polecam Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie bardzo interesujący artykuł na temat reklamy zewnętrznej - citylighty oraz jej skuteczności. Spraw...
- Biznes forum Liczba postów: 110 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://qiroi.ovh/jak-reklama-zewnetrzna -wplywa-na-decyzje-zakupowe-konsumentow/ znajdziecie bardzo interesujący artykuł na temat reklamy zewnętrznej...
- Mieszkanie od dewelopera Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jak szukasz mieszkania to chyba najważniejsze jest zeby zrobić porądny research a nie tylko patrzeć na te najbardziej reklamowane. Przeglądając różne strony, t...