Wrocław jako miasto otwarte na inne kultury i narody
Inicjatywa WrOpenUp została powołana do życia, by promować Wrocław jako miasto otwarte na inne kultury i narody. Twórcy tej akcji organizują w stolicy Dolnego Śląska wiele przedsięwzięć, które mają przybliżyć mieszkańcom obyczaje oraz tradycje przedstawicieli narodów z całego świata.
Celem kampanii WrOpenUp jest propagowanie otwartości i akceptacji wobec różnorodności etnicznej oraz kulturowej. Powstałe w ostatnim czasie malowidło przy ulicy Sienkiewicza 38 jest elementem ilustrującym założenia tej akcji. Projekt muralu wykonał młody, wrocławski artysta Bartosz Maria Ślusarski „LockyLocksmith”, specjalizujący się w streetarcie. Zrealizował go Rafał Kaufhold. Malowidło emanuje ekspresją barw i zaciekawia lokalnym akcentem, czyli Mostem Grunwaldzkim.
Czytaj również: Pogotowie Budowlane Sika wyruszło ogólnopolskie RoadShow!

Realizowane przez WrOpenUp akcje są wspierane przez wrocławskie firmy, instytucje oraz urzędy, których zadaniem jest promowanie wizerunku miasta. Jedną z firm, która włączyła się do najnowszej inicjatywy WrOpenUp jest firma Baumit, producent materiałów budowlanych, która przekazała farby elewacyjne niezbędne do wykonania malowidła. Odcienie farb zostały wybrane z największej w Europie palety kolorów tynków i farb elewacyjnych Baumit Life, która zawiera całe spektrum odcieni od pastelowych po niezwykle intensywne. Dzięki temu mural jest bardzo wyraźny, żywy i z powodzeniem oddaje zamysł artystyczny autora obrazu. „Jesienią 2012 roku realizowaliśmy wspólnie z fundacją WrOpenUp akcję malowania muralu przy ulicy Kościuszki 76. Owocem tej współpracy było niezwykle okazałe dzieło propagujące tolerancję i akceptację przedstawicieli innych kultur. Nie mogło nas zatem zabraknąć przy kolejnej odsłonie projektu i kontynuowaniu tej idei. Przekazane przez firmę Baumit farby elewacyjne posłużyły do powstania kolejnego muralu we Wrocławiu. Tym razem malowidło ozdobiło ścianę jednej z kamienic przy ulicy Sienkiewicza. Projekt jest niezwykle atrakcyjny wizualnie, a wykonanie odzwierciedla ideę przyświecającą konceptowi całej kampanii. Firma Baumit to międzynarodowy koncern i -z założenia, w działanie firmy, wpisuje się otwartość na inne kultury i narody. Naturalnym zatem jest, że firma Baumit znalazła się wśród instytucji wspierających inicjatywę WrOpenUp” – wyjaśnia Renata Hoffman, P.O. Managera ds. Marketingu w firmie Baumit.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Transport międzynarodowy towarów Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... A quick dubai bus card balance check ensures your nol card has enough credit for your next journey. Visit the RTA website or use the nol app for instant results...
- do my assignment for me with plagiarism-free guara... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... When students search online thinking “Who can do my assignment for me?”, they’re looking for trustworthy academic experts who can deliver original, well-researc...
- Reklama w XXI wieku Liczba postów: 289 Grupa: Trudne tema... Szukałem ostatnio informacji o skutecznym marketingu i trafiłem na stronę, gdzie dowiedziałem się, że influencer marketing to teraz jedno z najskuteczniejszych....
- Skup złomu Liczba postów: 162 Grupa: Trudne tema... Skup samochodów to bardzo dobre rozwiązanie jeśli auto nie nadaje się do dalszego użytkowania. Jednym z takich miejsc jest Stacja demontażu pojazdów: https://zl...
- kuchenny wystrój Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Zawsze lubiłem naturalne wykończenia, dlatego fornir to coś, co mnie naprawdę przyciąga. W ofercie Eliot Group https://eliotgroup.pl/fronty-fornirowane -standard...

