Wrocław jako miasto otwarte na inne kultury i narody
Inicjatywa WrOpenUp została powołana do życia, by promować Wrocław jako miasto otwarte na inne kultury i narody. Twórcy tej akcji organizują w stolicy Dolnego Śląska wiele przedsięwzięć, które mają przybliżyć mieszkańcom obyczaje oraz tradycje przedstawicieli narodów z całego świata.
Celem kampanii WrOpenUp jest propagowanie otwartości i akceptacji wobec różnorodności etnicznej oraz kulturowej. Powstałe w ostatnim czasie malowidło przy ulicy Sienkiewicza 38 jest elementem ilustrującym założenia tej akcji. Projekt muralu wykonał młody, wrocławski artysta Bartosz Maria Ślusarski „LockyLocksmith”, specjalizujący się w streetarcie. Zrealizował go Rafał Kaufhold. Malowidło emanuje ekspresją barw i zaciekawia lokalnym akcentem, czyli Mostem Grunwaldzkim.
Czytaj również: Pogotowie Budowlane Sika wyruszło ogólnopolskie RoadShow!
Realizowane przez WrOpenUp akcje są wspierane przez wrocławskie firmy, instytucje oraz urzędy, których zadaniem jest promowanie wizerunku miasta. Jedną z firm, która włączyła się do najnowszej inicjatywy WrOpenUp jest firma Baumit, producent materiałów budowlanych, która przekazała farby elewacyjne niezbędne do wykonania malowidła. Odcienie farb zostały wybrane z największej w Europie palety kolorów tynków i farb elewacyjnych Baumit Life, która zawiera całe spektrum odcieni od pastelowych po niezwykle intensywne. Dzięki temu mural jest bardzo wyraźny, żywy i z powodzeniem oddaje zamysł artystyczny autora obrazu. „Jesienią 2012 roku realizowaliśmy wspólnie z fundacją WrOpenUp akcję malowania muralu przy ulicy Kościuszki 76. Owocem tej współpracy było niezwykle okazałe dzieło propagujące tolerancję i akceptację przedstawicieli innych kultur. Nie mogło nas zatem zabraknąć przy kolejnej odsłonie projektu i kontynuowaniu tej idei. Przekazane przez firmę Baumit farby elewacyjne posłużyły do powstania kolejnego muralu we Wrocławiu. Tym razem malowidło ozdobiło ścianę jednej z kamienic przy ulicy Sienkiewicza. Projekt jest niezwykle atrakcyjny wizualnie, a wykonanie odzwierciedla ideę przyświecającą konceptowi całej kampanii. Firma Baumit to międzynarodowy koncern i -z założenia, w działanie firmy, wpisuje się otwartość na inne kultury i narody. Naturalnym zatem jest, że firma Baumit znalazła się wśród instytucji wspierających inicjatywę WrOpenUp” – wyjaśnia Renata Hoffman, P.O. Managera ds. Marketingu w firmie Baumit.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1708 Grupa: Trudne tema... Moge Wam wszystkim sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę nowoczesnej i profesjonalnej kliniki dentystycznej Ochota na Uśmiech - metody wstawiania zębów...
- Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 20 Grupa: Trudne tema... Wiele firm decyduje się na model rozliczeniowy oparty na projektach. W tym przypadku cała kampania SEO jest traktowana jako jeden, zamknięty projekt z określony...
- Osrodek Terapii Uzależnień Liczba postów: 86 Grupa: Trudne tema...
- Ciąża a badania Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Badania prenatalne https://gabinetycukrowa.pl/badania-prena talne-szczecin/ stanowią kluczowy element opieki zdrowotnej dla przyszłych matek i ich nienarodzonych...
- Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 271 Grupa: Trudne tema... Z tego co wiem, szukanie pomocy w leczeniu alkoholizmu jest kluczowe na drodze do wyzdrowienia. Dlatego ważne jest mówienie o https://alkodoktor.pl/ jako źródle...