Wybieramy Dystrybutorów Materiałów Budowlanych
Dokąd prowadzi konkurowanie ceną? Czy możemy stawać w szranki z internetem? Czy jesteśmy w stanie być zawsze blisko naszych klientów? Tradycyjne wartości marketingowe ulegają przewartościowaniu.
Co sprawia, że nasz klient do nas wróci?
Poleci nas swoim znajomym, rodzinie? Zadowolenie z obsługi, kontakt z doradcą, pozytywne wrażenia po sfinalizowaniu transakcji, wiarygodność informacji.
Jacy są nasi klienci?
Ciągle w ruchu, z tysiącem spraw na głowie, zanurzeni w chaosie informacyjnym. Potrzebują jasnego i wyrazistego komunikatu – tu warto przyjść, tu zostanę dobrze obsłużony, tu dobrze mi doradzą.
Czytaj również: Deweloper powierzchni magazynowo-produkcyjnych z dwiema nagrodami

Na przeciw stojącym przed dystrybutorami wyzwaniom, wychodzi Program Promocji Dystrybutorów Materiałów Budowlanych, który w listopadzie został uruchomiony przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o. o.. Na program składa się:
- przeprowadzenie symulacji procesu zakupowego, która umożliwi zebranie danych nt. jakości obsługi klienta w punkcie handlowym;
- opracowanie raportu dla każdego Dystrybutora zawierającego informację o dobrych i złych stronach obsługi klienta, o tym, co należałoby poprawić, a co jest zdecydowanie mocną stroną obsługi;
- rangowanie dystrybutorów;
- przyznanie nagród i wyróżnień dla najlepszych dystrybutorów materiałów budowlanych w danym segmencie rynku i poszczególnych kategoriach podczas uroczystej gali na poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014;
- szeroko zakrojoną promocję uczestników programu w czasopismach branżowych docierających do klientów indywidualnych i specjalistów z branży.
Czytaj również: 1 edycja Olimpiady Budowlanej
.jpg)
Oprócz tego, udział w programie przewiduje możliwość darmowego uczestnictwa w poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014. Zapraszamy do udziału wszystkich dystrybutorów materiałów budowlanych: małych i dużych, krajowych i lokalnych, znanych i mniej znanych. Tytuł Dystrybutora Roku wesprze Państwa działania marketingowe, wzmocni lub pomoże zaistnieć marce na rynku.
Więcej informacji, materiały oraz formularze zgłoszeń dostępne są u organizatorów Programu - agencji ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku: Joanny Florczak-Czujwid i Agaty Jabłońskiej, pod adresem mailowym: j.florczak@asm-poland.com.pl lub a.jablonska@asm-poland.com.pl oraz pod numerami telefonu 24/ 355 77 80, 24/ 355 77 64.
Zobacz galerie zdjęć
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Zakup nieruchomości Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć! Przymierzamy się do zakupu skrajnego szeregu od AM Projekt, ale mam jedną obawę – akustyka. Czy ktoś z Was, kto już mieszka w ich zabudowie bliźniaczej l...
- Zakup mieszkania Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć, planuję zakup mieszkania od dewelopera Activa w Gdańsku https://activa.pl/oferta/mieszkania-gdan sk i jestem już niemal zdecydowany, bo ich oferta bardzo....
- Baterie do umywalki Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Wybór odpowiedniego wyposażenia, tak jak w przypadku baterii łazienkowych, wymaga postawienia na jakość i niezawodność. Jeśli szukasz emocji w grach online, PRP...
- Jaka placówka? Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Jeśli ktoś z Katowic rozgląda się za sprawdzonym przedszkolem prywatnym, to według mnie warto zerknąć na Kreatywkę – https://przedszkolekreatywka.pl/zlobek/ . O...
- Agencje ochrony Liczba postów: 320 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.

