Wybieramy Dystrybutorów Materiałów Budowlanych

Wybieramy Dystrybutorów Materiałów Budowlanych

Dokąd prowadzi konkurowanie ceną? Czy możemy stawać w szranki z internetem? Czy jesteśmy w stanie być zawsze blisko naszych klientów? Tradycyjne wartości marketingowe ulegają przewartościowaniu.

 

Co sprawia, że nasz klient do nas wróci?

Poleci nas swoim znajomym, rodzinie? Zadowolenie z obsługi, kontakt z doradcą, pozytywne wrażenia po sfinalizowaniu transakcji, wiarygodność informacji.

 

Jacy są nasi klienci?

Ciągle w ruchu, z tysiącem spraw na głowie, zanurzeni w chaosie informacyjnym. Potrzebują jasnego i wyrazistego komunikatu – tu warto przyjść, tu zostanę dobrze obsłużony, tu dobrze mi doradzą.

 

Czytaj również: Deweloper powierzchni magazynowo-produkcyjnych z dwiema nagrodami

 


 

Na przeciw stojącym przed dystrybutorami wyzwaniom, wychodzi Program Promocji Dystrybutorów Materiałów Budowlanych, który w listopadzie został uruchomiony przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o. o.. Na program składa się:

  • przeprowadzenie symulacji procesu zakupowego, która umożliwi zebranie danych nt. jakości obsługi klienta w punkcie handlowym;
  • opracowanie raportu dla każdego Dystrybutora zawierającego informację o dobrych i złych stronach obsługi klienta, o tym, co należałoby poprawić, a co jest zdecydowanie mocną stroną obsługi;
  • rangowanie dystrybutorów;
  • przyznanie nagród i wyróżnień dla najlepszych dystrybutorów materiałów budowlanych w danym segmencie rynku i poszczególnych kategoriach podczas uroczystej gali na poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014;
  • szeroko zakrojoną promocję uczestników programu w czasopismach branżowych docierających do klientów indywidualnych i specjalistów z branży.

 

Czytaj również: 1 edycja Olimpiady Budowlanej

 


 

Oprócz tego, udział w programie przewiduje możliwość darmowego uczestnictwa w poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014. Zapraszamy do udziału wszystkich dystrybutorów materiałów budowlanych: małych i dużych, krajowych i lokalnych, znanych i mniej znanych. Tytuł Dystrybutora Roku wesprze Państwa działania marketingowe, wzmocni lub pomoże zaistnieć marce na rynku.


Więcej informacji, materiały oraz formularze zgłoszeń dostępne są u organizatorów Programu -  agencji ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku: Joanny Florczak-Czujwid i Agaty Jabłońskiej, pod adresem mailowym: j.florczak@asm-poland.com.pl lub a.jablonska@asm-poland.com.pl oraz pod numerami telefonu 24/ 355 77 80, 24/ 355 77 64.

2013-12-06
Źródło: ASM / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 365 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....
  • Reklama firmy Liczba postów: 532 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://atoklasa.pl/billboardy-we-wrocla wiu-wynajem-ceny-billboard-wroclaw/ znajdziecie wszystkie informacje na temat billboardów we Wrocławiu, ich c...
  • Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Wiele kobiet i mężczyzn obawia się bólu podczas zabiegów medycyny estetycznej, choć nowoczesne technologie często eliminują ten problem. W miejscach takich jak....
  • profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 81 Grupa: Trudne tema... Estetyczny uśmiech ma znaczący wpływ nie tylko na nasz wygląd, ale także na pewność siebie w codziennych sytuacjach. Jeśli myślisz o poprawie uśmiechu, warto ro...
  • Szczoteczka elektryczna, czy tradycyjna? Liczba postów: 207 Grupa: Trudne tema... Jeżeli szukacie sprawdzonych usług stomatologicznych w Krakowie, to polecam Wam sprawdzić stronę, gdzie znajdziecie ofertę nowoczesnego gabinetu stomatologiczne...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20256 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 190

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >