Wybieramy Dystrybutorów Materiałów Budowlanych

Wybieramy Dystrybutorów Materiałów Budowlanych

Dokąd prowadzi konkurowanie ceną? Czy możemy stawać w szranki z internetem? Czy jesteśmy w stanie być zawsze blisko naszych klientów? Tradycyjne wartości marketingowe ulegają przewartościowaniu.

 

Co sprawia, że nasz klient do nas wróci?

Poleci nas swoim znajomym, rodzinie? Zadowolenie z obsługi, kontakt z doradcą, pozytywne wrażenia po sfinalizowaniu transakcji, wiarygodność informacji.

 

Jacy są nasi klienci?

Ciągle w ruchu, z tysiącem spraw na głowie, zanurzeni w chaosie informacyjnym. Potrzebują jasnego i wyrazistego komunikatu – tu warto przyjść, tu zostanę dobrze obsłużony, tu dobrze mi doradzą.

 

Czytaj również: Deweloper powierzchni magazynowo-produkcyjnych z dwiema nagrodami

 


 

Na przeciw stojącym przed dystrybutorami wyzwaniom, wychodzi Program Promocji Dystrybutorów Materiałów Budowlanych, który w listopadzie został uruchomiony przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o. o.. Na program składa się:

  • przeprowadzenie symulacji procesu zakupowego, która umożliwi zebranie danych nt. jakości obsługi klienta w punkcie handlowym;
  • opracowanie raportu dla każdego Dystrybutora zawierającego informację o dobrych i złych stronach obsługi klienta, o tym, co należałoby poprawić, a co jest zdecydowanie mocną stroną obsługi;
  • rangowanie dystrybutorów;
  • przyznanie nagród i wyróżnień dla najlepszych dystrybutorów materiałów budowlanych w danym segmencie rynku i poszczególnych kategoriach podczas uroczystej gali na poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014;
  • szeroko zakrojoną promocję uczestników programu w czasopismach branżowych docierających do klientów indywidualnych i specjalistów z branży.

 

Czytaj również: 1 edycja Olimpiady Budowlanej

 


 

Oprócz tego, udział w programie przewiduje możliwość darmowego uczestnictwa w poznańskich Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA w marcu 2014. Zapraszamy do udziału wszystkich dystrybutorów materiałów budowlanych: małych i dużych, krajowych i lokalnych, znanych i mniej znanych. Tytuł Dystrybutora Roku wesprze Państwa działania marketingowe, wzmocni lub pomoże zaistnieć marce na rynku.


Więcej informacji, materiały oraz formularze zgłoszeń dostępne są u organizatorów Programu -  agencji ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku: Joanny Florczak-Czujwid i Agaty Jabłońskiej, pod adresem mailowym: j.florczak@asm-poland.com.pl lub a.jablonska@asm-poland.com.pl oraz pod numerami telefonu 24/ 355 77 80, 24/ 355 77 64.

2013-12-06
Źródło: ASM / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • gdzie kupujecie akcesoria samochodowe? Liczba postów: 52 Grupa: Trudne tema... Zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę firmy Madness Detailing Warszawa, która oferuje kompleksowe usługi z zakresu auto detail...
  • Choinki Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... W jakim centrum ogrodniczym polecacie kupić cięte choinki Kraków? Zależy mi oczywiście na pięknych drzewkach.
  • Sensowny zawód Liczba postów: 27 Grupa: Trudne tema... Gdyby ktoś nie był zdecydowany na studia to polecam rozważyć szkołę policealną. Można tam znaleźć fajne kierunki w dobrze platnych zawodach. Na przykład higieni...
  • ZAMÓW AUTO ZASTĘPCZE z OC Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Ugh, photobombers ruining your perfect pic? With BeautyPlus, you can effortlessly clean up photos—just paint over unwanted objects or people, and poof—they’re g...
  • Uniwersalna i oryginalna dieta Liczba postów: 504 Grupa: Trudne tema... Od wielu miesięcy korzystam z nowoczesnego i profesjonalnego programu Nuvero - program dla intendentów , który ułatwia mi pracę jako dietetyk, wszystko mam w je...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19973 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 230

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >