Wzrost obrotów Centrum Handlowego

Wzrost obrotów Centrum Handlowego

Mimo ostatnich wahań koniunktury i spadków nastrojów konsumenckich, pierwsze półrocze tego roku centra handlowe należące do sieci Dekada podsumowują znacznymi wzrostami odwiedzalności i obrotów. Czytaj dalej

 

Pierwsze półrocze 2013 roku było szczególnie udane dla Dekady Skierniewice i Dekady Sieradz. Oba centra działają od jesieni 2011 roku, a ich wyniki  wskazują, że na dobre zagościły na handlowej mapie obu miast.

 

Regionalna galeria handlowa Dekada Sieradz minione sześć miesięcy zakończyła 11 proc. wzrostem footfallu oraz 15 proc. wzrostem obrotów   w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. W ostatnich tygodniach do grona najemców tego obiektu dołączyło kino Cinetrix 6D, salon marek Big Star i Levis oraz sklep sportowy PRS Sport,  które dodatkowo ugruntowały popularność galerii w regionie.

 

Czytaj również: Wzrost aktywności inwestycyjnych na rynkach nieruchomości

 

Równie dobre wyniki zanotowała Dekada Skierniewice, której wskaźniki odwiedzalności wzrosły o 15 proc., a obroty o 14   proc. rok do  roku. Doskonałe przyjęcie obiektu przez lokalnych konsumentów oraz sukces komercyjny  centrum skłoniły właściciela – spółkę Dekada Realty do decyzji o powiększeniu istniejącej powierzchni. Po rozbudowie , Dekada Skierniewice powiększy się o podziemny parking oraz kolejne 10 000 mkw. powierzchni najmu.

 

Dekada Żyrardów działa na rynku niewiele ponad rok, a jej wyniki rosną z miesiąca na miesiąc. W czerwcu br.  wzrost odwiedzalności w stosunku do czerwca 2012 roku  osiągnął imponujący wynik 38 proc.

 


- Odwiedzalność centrów handlowych w Polsce w tym roku spadła – mówi Aleksander Walczak, Prezes Dekada Realty - W skali rok do roku footfall w obiektach handlowych był niższy o 3,7 proc.,  zgodnie z raportem  firmy Experian. Na tle tych danych wyniki centrów Dekada wypadają znakomicie – komentuje A.Walczak.

 

- Wszystkie Dekady  cieszą się dużym powodzeniem u najemców – mówi Radosław Gadomski, Commercial Director w firmie  BOIG Property Consulting odpowiedzialnej za komercjalizację  centrów handlowych Dekada. – Format obiektów - convenience shopping center - wymaga uważnego doboru najemców z różnych branż, aby klienci w jednym miejscu mogli zrobić wszystkie najpotrzebniejsze zakupy. Kluczem do sukcesu Dekad jest dobra lokalizacja oraz  obecność znanych marek handlowych, które klienci znają i cenią – dodaje R. Gadomski.

 

 Czytaj również: Otrzymano pozwolenie na budowę centrum handlowego w Starogardzie Szczecińskim


Wiosną tego roku rozpoczęła się budowa dwóch kolejnych centrów handlowych Dekada: w Grójcu i Brodnicy, a w planach na lata następne są również inwestycje w Malborku, Rypinie, Nowym Targu, Nysie i Łowiczu. Docelowo, pod szyldem „Dekada” powstanie łącznie około 20 „centrów wygodnych zakupów” ; nowe projekty nawiązywać będą  formatem do istniejących już centrów handlowych.  

 


2013-08-08
Źródło: Boig / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19159 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 422

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >