Braas dla domu dziecka  w Chorzenicach

Braas dla domu dziecka w Chorzenicach

Dzięki udziałowi marki Braas w programie Zielona Stopa Filantropa, w piątek, 16 marca, udało się przekazać nowoczesną, energooszczędną lodówko-zamrażarkę na rzecz Domu Dziecka w Chorzenicach. To już piąte tego typu wdrożenie od początku działalności programu. Czytaj dalej

 

Modernizacja wyposażenia Rodzinnych Domów Dziecka, a przez to obniżenie rachunków  za prąd oraz poprawa stanu środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i ograniczenie liczby wyrzucanych elektrośmieci, to główne cele proekologicznej akcji społecznej „Zielona Stopa Filantropa”. Program Fundacji Nasza Ziemia, który wspiera marka Braas, rozpoczął się 11 maja 2011 r.

 

Czytaj również: Wystawa "Europejski Design"

 

Program „Zielona Stopa Filantropa”, który postanowiła wesprzeć marka Braas, ma na celu poprawę efektywności energetycznej placówek dziecięcych, m.in. poprzez wymianę starego sprzętu AGD na nowoczesne urządzenia wysokiej klasy energetycznej oraz wymianę tradycyjnych żarówek na świetlówki energooszczędne. Urządzenia AGD, zwłaszcza wysokiej klasy energooszczędności, to inwestycja, na którą rodzinne domy dziecka zwykle nie mają środków w swoich budżetach. Ich zakup przez Fundację Nasza Ziemia, przy wsparciu marki Braas, przyczyni się do unowocześnienia tych placówek, dając ich wychowankom uśmiech, a jednocześnie chroniąc środowisko. Program i działania w nim podejmowane przyczynią się także do ograniczenia kosztów związanych z ich comiesięczną eksploatacją.

 

 

Wymiana starego sprzętu i tradycyjnych żarówek to również duża korzyść dla środowiska naturalnego, przyczynia się bowiem do ograniczenia zużycia energii elektrycznej oraz zmniejszenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Kolejną korzyścią, płynącą  z programu, jest ograniczenie liczby elekrośmieci, wyrzucanych na składowiska śmieci (głównie telefonów komórkowych). Pomoże to także zmniejszyć wykorzystanie nieodnawialnych zasobów naturalnych Ziemi.

 

Czytaj również: Rusza kampania „Renovate Europe”


Zdecydowaliśmy się kontynuować naszą współpracę z Fundacją Nasza Ziemia również  w tym roku, ponieważ widzimy, że nasze wspólne działania przynoszą efekty, a to dla naszego zespołu prawdziwa satysfakcja. – mówi Grzegorz Barycki, Dyrektor Marketingu Monier.

 

2012-03-22
Źródło: Pegasus / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • tłumaczenie techniczne Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Tłumaczenia techniczne przysięgłe z języka angielskiego w https://przysiegle.online/ są niezwykle istotne w dzisiejszym globalnym świecie, gdzie współpraca międ...
  • escape room kraków Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jaki escape room kraków polecacie?
  • Sklep internetowy Liczba postów: 79 Grupa: Trudne tema... Kolejnym ważnym aspektem jest zabezpieczenie danych klientów i transakcji realizowanych w sklepie internetowym. Platforma CMS musi oferować solidne rozwiązania....
  • lekarz online Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Czas to pieniądz. Szczególnie w dzisiejszych czasach. Społeczeństwo jest zabiegane i każdemu zależy na tym, żeby sprawy załatwiać sprawnie i jak najszybciej eli...
  • Reklama firmy Liczba postów: 443 Grupa: Trudne tema... Reklama jest ważna i warto zlecić ją firmie, która się na tym zna. W mojej firmie reklamą zajmuje się agencja marketingu internetowego https://www.lartweb.pl/ i...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19165 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 152

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >