
Budowlane Marki Roku 2014
W Rankingu Budowlana Marka Roku, organizowanym cyklicznie przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyróżniane są firmy będące liderami rynku budowlanego
Czytaj dalej
Tikkurila po raz kolejny zdobyła tytuł Brązowej Budowlanej Marki Roku w kategorii „Farby dekoracyjne”.
To już 10. edycja Rankingu - jednego z największych i najważniejszych przedsięwzięć tego typu prowadzonych w Polsce. Ranking wyłania producentów, których wyroby bądź usługi znajdują szczególne uznanie wśród fachowców. Klasyfikacja tworzona jest w oparciu o analizę wyników profesjonalnych badań ankietowych, prowadzonych techniką CATI wśród firm wykonawczych z całej Polski. Wyniki Rankingu Budowlanej Marki Roku uwzględniają takie kryteria, jak: częstotliwość stosowania marki, najwyższa jakość i najlepsza relacja ceny do jakości. W badaniu analizowane są spontaniczne wypowiedzi badanych fachowców. Na podkreślenie zasługuje obiektywny charakter wyników oraz reprezentatywność próby.
Tikkurila, podobnie jak w poprzednim roku, została uhonorowana tytułem Brązowej Budowlanej Marki Roku w kategorii „Farby dekoracyjne”. Nagroda przyznana w oparciu o opinie użytkowników naszych produktów jest dla nas szczególnie ważna. Wyróżnienie to jest także dowodem, iż wykonawcy, korzystający na co dzień z ofert wielu firm budowlanych, nieustająco doceniają wysoką jakość produktów Tikkurila – mówi Karina Zawadzka, Brand Manager Tikkurila.
Czytaj również: Związek POiD przyjął nowe cele na najbliższe cztery lata
Oferta Tikkurila obejmuje szeroki wachlarz produktów do dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni. Markę cechuje dbałość o najwyższą jakość i doskonałe parametry użytkowe wyrobów, jak również ekologiczne i bezpieczne dla zdrowia receptury. Dostępna paleta ponad 13 tysięcy kolorów daje niemal nieograniczone możliwości kolorystycznej aranżacji wnętrz.
Już od ponad 150 lat Tikkurila oferuje klientom indywidualnym i odbiorcom profesjonalnym rozwiązania w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni, proste w stosowaniu i przyjazne dla środowiska naturalnego.
Czytaj również: Kolorowa Polska
Na rynku polskim, począwszy od 1998 roku, jako jedna z pierwszych firm rozpoczęła proces tworzenia sieci mieszalni farb, w których możliwa jest realizacja indywidualnych upodobań kolorystycznych nawet najbardziej wymagających klientów. System barwienia „Avatint” zapewnia możliwość pigmentacji produktów na prawie 13 tys. kolorów. W Polsce firma posiada obecnie 1 100 maszyn barwiących, co czyni ją liderem na terenie kraju. Tikkurila Polska oferuje swoim klientom szeroki zakres produktów wewnętrznych (farby ścienne, emalie, lakiery i farby do drewna) wraz z bogatą linią produktów dekoracyjnych (m.in.: tynki, laserunki, farby perłowe, farby strukturalne), oraz produktów zewnętrznych (farby elewacyjne, emalie, farby, impregnaty, oleje i lakiery do drewna).
2014-06-27
Źródło: publink / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Szczoteczka elektryczna, czy tradycyjna? Liczba postów: 188 Grupa: Trudne tema... Wady zgryzu mogą wpływać nie tylko na wygląd, ale też na zdrowie całej jamy ustnej. Dlatego wybór odpowiedniego specjalisty jest kluczowy. Ortodontica https://o...
- naprawa butów Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Półbuty marki Rieker to świetna opcja dla mężczyzn, którzy szukają połączenia wygody z klasycznym wyglądem. Modele tej firmy mają świetnie wyprofilowane wkładki...
- Porady biznesowe Liczba postów: 331 Grupa: Trudne tema... W odniesieniu do poszukiwania efektywnych opakowań, producent butelek plastikowych , taki jak Omegaplastics, może zaoferować interesujące opcje. Butelki HDPE są...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 400 Grupa: Trudne tema... Jeśli samodzielnie prowadzicie swoją księgowość to również mogę polecić Wam z własnego doświadczenia świetny system z którego sami korzystamy do skanowania fakt...
- w trosce o samochód Liczba postów: 145 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiacie się nad procesem rejestracji samochodu i załatwianiem akcyzy, warto zapoznać się z informacjami na temat tych formalności. Często można zaos...