
Jabłka nie rezygnują z Rosji
Związek Sadowników RP nie przerwie kampanii promocyjnej unijnych jabłek w Rosji i na Ukrainie. Właśnie ruszył jej trzeci i ostatni rok.
Prowadzona od dwóch lat kampania „Jabłka każdego dnia" na rynku rosyjskim i ukraińskim będzie kosztować w sumie niemal 5 mln euro. Połowę tej kwoty wyłoży UE, kolejne 30 proc. będzie pochodzić z budżetu państwa, a 20 proc. wyłożą producenci. Jak zaznacza Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadownicy RP widać już jej wymierne korzyści.
Czytaj więcej...
2014-08-13
Źródło: Rzeczpospolita
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Akcesoria do telefonów Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jaki sklep oferujący akcesoria do telefonów polecacie? Chciałabym zainwestować w dobrej jakości etui i szkło hartowane.
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 611 Grupa: Trudne tema... W jaki sposób staracie się dbac o swoje żeby? świadectwa energetyczne Katowice
- Reklama w XXI wieku Liczba postów: 278 Grupa: Trudne tema... Z mojego doświadczenia wynika, że najlepsze kampanie marketingowe powstają wtedy, gdy ma się dostęp do sprawdzonej wiedzy. Ja od jakiegoś czasu korzystam z port...
- ¿Sistema martingala funciona en Balloon? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Sloty to jeden z najczęściej wybieranych sposobów relaksu kody promocyjne kasyno 2025. W Polsce coraz więcej dorosłych osób traktuje tę formę rozrywki jako ciek...
- Krzesła do biura Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jakiego producenta krzesła do biura polecacie? Szukam solidnego modelu do firmy.