
Jabłka nie rezygnują z Rosji
Związek Sadowników RP nie przerwie kampanii promocyjnej unijnych jabłek w Rosji i na Ukrainie. Właśnie ruszył jej trzeci i ostatni rok.
Prowadzona od dwóch lat kampania „Jabłka każdego dnia" na rynku rosyjskim i ukraińskim będzie kosztować w sumie niemal 5 mln euro. Połowę tej kwoty wyłoży UE, kolejne 30 proc. będzie pochodzić z budżetu państwa, a 20 proc. wyłożą producenci. Jak zaznacza Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadownicy RP widać już jej wymierne korzyści.
Czytaj więcej...
2014-08-13
Źródło: Rzeczpospolita
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Porady biznesowe Liczba postów: 331 Grupa: Trudne tema... W odniesieniu do poszukiwania efektywnych opakowań, producent butelek plastikowych , taki jak Omegaplastics, może zaoferować interesujące opcje. Butelki HDPE są...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 400 Grupa: Trudne tema... Jeśli samodzielnie prowadzicie swoją księgowość to również mogę polecić Wam z własnego doświadczenia świetny system z którego sami korzystamy do skanowania fakt...
- w trosce o samochód Liczba postów: 145 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiacie się nad procesem rejestracji samochodu i załatwianiem akcyzy, warto zapoznać się z informacjami na temat tych formalności. Często można zaos...
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... Cześć, Szukam roweru dla mojego 6-letniego dziecka – coś lekkiego, wygodnego i bez zbędnych bajerów. Myślałem o kole 20 cali, bo 16 już robi się za małe. Zależy...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...