Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Z początkiem lutego ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie. Celem działań jest promowanie grzejników pionowych z oferty marki, a hasłem kampanii jest slogan „Myśl pionowo”

Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Kampania „Myśl pionowo” ma za zadanie przekonać ich, że grzejniki pionowe stanowią rozwiązanie pozwalające uzyskać idealny komfort grzewczy także w pomieszczeniach, w których trudno znaleźć miejsce na tradycyjny grzejnik poziomy. Promowane są trzy modele z oferty Purmo: Vertical, Faro V i Kos V.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz akcje marketingu bezpośredniego. W magazynach branżowych Polski Instalator oraz Magazyn Instalatora w lutym zaplanowano zamieszczenie broszury informacyjnej w formie insertu, zaś w marcu i kwietniu reklamy prasowe. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie odtwarzacz mp3 iPOD touch. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.
– Grzejniki pionowe Purmo to wyjątkowe rozwiązania, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Myśl pionowo” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i zauważenia, że na rynku wiele się zmienia. Warto wiedzieć, że mamy do wyboru nie tylko popularne białe grzejniki płytowe.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Polska.

Kampania potrwa do czerwca. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska.
Źródło: Base Communication / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Firmy sprzątające - opinie Liczba postów: 93 Grupa: Trudne tema... Firma Chistota tutaj to nie tylko zespół specjalistów od sprzątania, to partner dbający o Twoje otoczenie. Ich zaangażowanie w zapewnienie czystości z perspekty...
  • Agencje ochrony Liczba postów: 37 Grupa: Trudne tema... Również szukam dobrej agencji, która oferuje usługi ochroniarskie. Potrzebuję do ochrony budynku. Czy tą firmę ktoś zatrudnia https://sold.com.pl/ ? Przyznam, ż...
  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 328 Grupa: Trudne tema... Mam spółkę z o.o. od 2020 roku i początkowo wynajmowałem drogie biuro myśląc, że to konieczne. Po dwóch latach okazało się, że to błąd - rzadko tam bywałem. Prz...
  • WYPOŻYCZALNIA SAMOCHODÓW WARSZAWA Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Teraz wiele osób wypożycza samochód. Na przykład warto skorzystać z https://rebrand.ly/comfortcarwarszawa .
  • Księgowość w spółdzielniach mieszkaniowych we Wroc... Liczba postów: 16 Grupa: Konferencje... Z początku wszystko może wydawać się skomplikowane – nowe interfejsy, ustawienia, obowiązki. Człowiek musi się rozeznać, spróbować, nie zniechęcać się. Już po k...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19913 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 285

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >