Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Z początkiem lutego ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie. Celem działań jest promowanie grzejników pionowych z oferty marki, a hasłem kampanii jest slogan „Myśl pionowo”

Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Kampania „Myśl pionowo” ma za zadanie przekonać ich, że grzejniki pionowe stanowią rozwiązanie pozwalające uzyskać idealny komfort grzewczy także w pomieszczeniach, w których trudno znaleźć miejsce na tradycyjny grzejnik poziomy. Promowane są trzy modele z oferty Purmo: Vertical, Faro V i Kos V.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz akcje marketingu bezpośredniego. W magazynach branżowych Polski Instalator oraz Magazyn Instalatora w lutym zaplanowano zamieszczenie broszury informacyjnej w formie insertu, zaś w marcu i kwietniu reklamy prasowe. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie odtwarzacz mp3 iPOD touch. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.
– Grzejniki pionowe Purmo to wyjątkowe rozwiązania, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Myśl pionowo” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i zauważenia, że na rynku wiele się zmienia. Warto wiedzieć, że mamy do wyboru nie tylko popularne białe grzejniki płytowe.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Polska.

Kampania potrwa do czerwca. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska.
Źródło: Base Communication / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Kursy kitesurfingu na Sycylii Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Hej! Zbliżają się moje 30 urodziny i postanowiłem z tej okazji zafundować sobie coś wyjątkowego – marzy mi się kurs kitesurfingu. Przeglądając oferty, trafiłem....
  • Domy z bali Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chciałabym nawiązać współpracę z biurem architektonicznym tworzącym minimalistyczne i nowoczesne domy z bali. Jakie możecie mi polecić?
  • Odbiór odpadów niebezpiecznych Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chciałabym nawiązać współpracę z firmą wykonującą odbiór odpadów niebezpiecznych Katowice. Jaką możecie mi polecić?
  • Księgowość online Liczba postów: 167 Grupa: Trudne tema... Pierwszy wrażenie jest najważniejsze. Moja firma z adresem w małym mieście była pomijana przez dużych klientów. Przejście na https://e-biuro.eu/ i adres w Warsz...
  • Księgowość w spółdzielniach mieszkaniowych we Wroc... Liczba postów: 13 Grupa: Konferencje... Ja również uważam, że księgowością można zająć się samodzielnie. Tym bardziej, że na rynku nie brak programów, które znacznie ją uproszczają. Można je znaleźć w...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19893 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 142

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >