Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Jaki typ grzejników najlepszy dla domu? - ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo

Z początkiem lutego ruszyła europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating – największego producenta grzejników w Europie. Celem działań jest promowanie grzejników pionowych z oferty marki, a hasłem kampanii jest slogan „Myśl pionowo”

Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Kampania „Myśl pionowo” ma za zadanie przekonać ich, że grzejniki pionowe stanowią rozwiązanie pozwalające uzyskać idealny komfort grzewczy także w pomieszczeniach, w których trudno znaleźć miejsce na tradycyjny grzejnik poziomy. Promowane są trzy modele z oferty Purmo: Vertical, Faro V i Kos V.

Plan mediowy obejmuje komunikację ATL oraz akcje marketingu bezpośredniego. W magazynach branżowych Polski Instalator oraz Magazyn Instalatora w lutym zaplanowano zamieszczenie broszury informacyjnej w formie insertu, zaś w marcu i kwietniu reklamy prasowe. Działania bezpośrednie skierowane do profesjonalistów obejmą akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie odtwarzacz mp3 iPOD touch. Akcje mailingowe będą informowały o konkursie oraz wszelkich innych działaniach w ramach kampanii.
– Grzejniki pionowe Purmo to wyjątkowe rozwiązania, zwłaszcza pod kątem estetyki wnętrza. Planując kampanię „Myśl pionowo” chcieliśmy przekonać naszych klientów do bardziej kreatywnego myślenia o ogrzewaniu domu i zauważenia, że na rynku wiele się zmienia. Warto wiedzieć, że mamy do wyboru nie tylko popularne białe grzejniki płytowe.” – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu  marketingu Rettig Heating Polska.

Kampania potrwa do czerwca. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Polska.
Źródło: Base Communication / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jak sporządzić umowę pożyczki od osoby fizycznej? Liczba postów: 11 Grupa: Trudne tema... Trochę się w tym temacie zmieniło - nie za dużo, ale jednak. Gdzie pożyczkę? Gotówkową w banku. Można również w firmie pożyczkowej, ale tam będzie drożej - zwła...
  • Kredyt na remont mieszkania Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jest dużo takich propozycji. Jeżeli szukasz na taką kwotę to sprawdź tutaj: kredytyporownywarka.pl/kredyt-gotowkowy- 5-tys-zl/. Przegląd banków o oraz wyliczenia...
  • Kredyt gotówkowy Liczba postów: 40 Grupa: Trudne tema... Nie wydaje mi się, że wiele osób korzysta z tej porównywarki. Nie wiem czy warto z nich korzystać, bo otrzymujemy tylko wyliczenia szacunkowe. Bez samodzielnego...
  • Czy warto brać chwilówkę? Liczba postów: 58 Grupa: Trudne tema... Nie, nie warto brać chwilówek i pożyczek ratalnych, bo dużo kosztują. Darmowe, krótkoterminowa, to jeszcze . Pod warunkiem jednak, że oddamy ją terminie. Pożycz...
  • Kredyt na remont mieszkania Liczba postów: 32 Grupa: Trudne tema... Ne remont mieszkania, w zależności od tego czy to jest duży remont czy mały, można wziąć pożyczkę gotówkową lub nawet i pożyczkę hipoteczną. Rzecz jasna, że tyl...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 18344 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 165

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >