Marka Cosentino i jej artystyczne stoisko na targach Warsaw Home 2021

Marka Cosentino i jej artystyczne stoisko na targach Warsaw Home 2021

Jedno z najczęściej odwiedzanych, fotografowanych i komentowanych stoisk na zakończonych właśnie targach Warsaw Home to dzieło Szymona Hanczara dla Cosentino. Znany projektant zabrał nas na spacer szlakiem hiszpańskich muzeów, ulic i parków, pokazując materiały Cosentino w zupełnie nowej odsłonie, zainspirowanej twórczością Antonio Gaudiego, Pablo Picasso i Joan Miro. W przestrzeni wystawienniczej pojawiły się przykuwające wzrok gości charakterystyczne totemy, kryjące w sobie historię poszczególnych marek oraz portfolio dostępnych wzorów. Czytaj dalej

 

Stoisko Cosentino, globalnej firmy i lidera w produkcji i dystrybucji innowacyjnych powierzchni dla świata architektury i designu, odegrało znaczącą rolę podczas Warsaw Home&Contract, najważniejszego wydarzenia w polskim kalendarzu designu, gromadząc setki projektantów, architektów, partnerów biznesowych i klientów Cosentino z całej Europy. Poza możliwością zobaczenia nowych wzorów, opracowanych dla marki Dekton, Silestone i Sensa, Cosentino było również gospodarzem dynamicznego kalendarza wydarzeń, skierowanych do gości targów. W wykładach i wydarzeniach specjalnych, odbywających się na stoisku, wzięli udział uznani architekci, designerzy, blogerzy, dziennikarze i promotorzy sztuki.

 

Marka Cosentino i jej artystyczne stoisko na targach Warsaw Home 2021

 

Pierwszego dnia można było spotkać się i porozmawiać z autorem koncepcji stoiska - Szymonem Hanczarem. Kolejny dzień poświęcony był inauguracji współpracy Cosentino z OW SARP, wyzwaniom współczesnego postrzegania ekologii i przyszłości architektury. W panelu wzięli udział Marta Sękulska-Wrońska, Prezes OW SARP, Piotr Jurkiewicz – Wiceprezes ds. Architektury Kryzysu Klimatycznego OW SARP, Grzegorz Goworek, współwłaściciel Studio O. oraz Michał Bachowski, reprezentujący portal Noizz. „Nie możemy zrobić regresu, zamieszkując w lesie, ale możemy iść do przodu w sposób rozsądny” - mówiła prowadząca spotkanie Ewa Trzcionka.  „Kluczem do odpowiedzialnej architektury jest długowieczność tego co wytworzymy, wykorzystywanie materiałów już zrobionych i produkcja zgodna z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego” – wtórował jej Piotr Jurkiewicz, nawiązując m.in. do zrównoważonej produkcji materiałów Cosentino.

 

Marka Cosentino i jej artystyczne stoisko na targach Warsaw Home 2021

 

Czytaj również: Amazon wprowadza w Polsce usługę Amazon Prime

 

29 października odbył się panel dyskusyjny z udziałem Anny Olgi Chmielewskiej i Joli Skóry (Jam Kolektyw), Aleksandra Jankowskiego (JIO Jankowski Opyrchał), Marii Miland (Art in Architecture Festival), oraz Anety Konowrockiej, Marketing Manager Cosentino. Panel, dotyczący wartości sztuki w projektach wnętrz, poprowadziła dziennikarka i historyk sztuki Ewa Mierzejewska. Podczas rozmowy nawiązano do trzeciej edycji Art in Architecture Festival, nad którym mecenat objęło Cosentino. Festiwal, poprzez promocję szerszego wykorzystania sztuki w przestrzeni prywatnej, publicznej i obiektach komercyjnych, zachęca inwestorów, architektów i projektantów wnętrz do współpracy z artystami.

 

Marka Cosentino i jej artystyczne stoisko na targach Warsaw Home 2021

 

Podczas czterech intensywnych dni Warsaw Home&Contract 2021, setki rozmów na stoisku Cosentino, udowodniły, że innowacyjne powierzchnie Silestone, Dekton i Sensa, z przyjazną środowisku technologią produkcji, zyskują coraz większą popularność, stając się największymi sprzymierzeńcami architektów, projektantów, salonów kuchennych i firm kamieniarskich. Artystyczny klimat stoiska, merytoryczne dyskusje o zrównoważonej architekturze i sztuce, ponadczasowe piękno i autentyczność prezentowanych materiałów to powody, dla których ekspozycja Cosentino podbiła serca i wyobraźnię gości targów.

 

Marka Cosentino i jej artystyczne stoisko na targach Warsaw Home 2021

Marka Cosentino i jej artystyczne stoisko na targach Warsaw Home 2021

 

Czytaj również: Rebranding marki Nowodvorski Lighting

 

Choć tegoroczna edycja Warsaw Home jest już za nami, emocje targowe jeszcze nie opadły. Do 7 listopada można wciąż wziąć udział w konkursie na najbardziej kreatywne zdjęcie hiszpańskiego stoiska. Fotografie należy umieścić na swoim profilu społecznościowym, wraz z oznaczeniem profilu @CosentinoPolska oraz hasztagiem #Cosentino_WH2021. 8 listopada w mediach społecznościowych Cosentino zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Główną nagrodą, ufundowaną wspólnie z Ardant.pl, jest lampa Glossy Nordlux, nagrodzona w tym roku statuetką Red Dot. 

 

Marka Cosentino i jej artystyczne stoisko na targach Warsaw Home 2021

Marka Cosentino i jej artystyczne stoisko na targach Warsaw Home 2021

2021-11-02
Źródło: OKK PR / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczne dbanie o cerę Liczba postów: 144 Grupa: Trudne tema... Co powiecie na temat zabiegu BB Glam w Salonie Syrenka w Toruniu https://syrenka-torun.pl/? Jakie są Wasze doświadczenia po tym zabiegu? Czy skóra jest bardziej...
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 303 Grupa: Trudne tema... Z tego co wiem, szukanie pomocy w leczeniu alkoholizmu jest kluczowe na drodze do wyzdrowienia. Dlatego ważne jest mówienie o https://alkodoktor.pl/ jako źródle...
  • Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1757 Grupa: Trudne tema... Muszę częściej oddawać krew do badania.
  • Zakupy przez internet Liczba postów: 795 Grupa: Trudne tema... Zakupy w sieci zaoszczędzają czas i przede wszystkim na spokojnie można zapoznać się z produktem (nie stoi nad Tobą ekspedientka uważająca Cię za potencjalnego....
  • Jak spędzasz swój wolny czas? Liczba postów: 49 Grupa: Trudne tema... Kiedy mam wolny czas, lubię wybierać się do stajni https://uwasyla.pl/. Spędzanie czasu w otoczeniu koni jest dla mnie niezwykle relaksujące i satysfakcjonujące...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19331 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 102

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >