Nowa pralka z innowacyjną technologią 6-ty Zmysł Live.
Firma Whirlpool przy wsparciu marki SONY, oddaje w ręce polskich użytkowników innowacyjną technologię 6-ty Zmysł Live. Nowoczesne rozwiązanie dostępne w ramach linii urządzeń wolnostojących Whirlpool, pozwala na zdalne monitorowanie pracy sprzętu AGD.
Czytaj dalej
Już 6 listopada rusza kampania promująca nowoczesną linię, która charakteryzuje się perfekcją, rewolucyjnością i elegancją godną najlepszego agenta. Idealnym dopełnieniem jest zatem najnowszy telefon SONY Xperia Z5, na którym zdalne monitorowanie urządzeń będzie niezwykle łatwe i instynktowne.
W listopadzie Whirlpool wprowadza na rynek technologię 6-ty Zmysł Live, która pozwala na zdalne zaprogramowanie, uruchomienie czy wyłączenie takich urządzeń jak pralka lub suszarka Whirlpool Supreme Care. Wystarczy pobrać aplikację, wybrać program, nacisnąć start na naszym urządzeniu mobilnym i możemy spokojnie wybrać się do kina. Kampania pozwala zapoznać się z szerokim wachlarzem możliwości, jakie oferuje sprzęt z technologią 6-ty Zmysł Live. Połączona z pralką aplikacja na telefonie zdalnie ustawia, uruchamia i monitoruje urządzenia. Funkcja ECOMONITOR pokazuje, w jaki sposób ustawić parametry programu, tak aby pranie stało się bardziej wydajne. Wystarczy wybrać cykl, a aplikacja na urządzeniu mobilnym pokaże szacowane zużycie wody i energii

Czytaj również: Doradzamy w wyborze pralki, czyli co z czym i dlaczego?
Marka Whirlpool, przy wsparciu SONY, udowadnia, że futurystyczna wizja przyszłości, w której żyjemy w inteligentnych domach jest na wyciągnięcie ręki. Za pomocą aplikacji 6-ty Zmysł Live na smartfonach lub tabletach, wybieramy programy, funkcje i ustawienia dla konkretnego urządzenia. Kampania pokazuje, że Whirlpool znalazł sposób, aby zadbać o dom ciesząc się jednocześnie czasem wolnym. Pierwsza odsłona kampanii rozpoczyna się 6 listopada br. i będzie trwała przez 4 tygodnie. W ramach akcji zaplanowano m.in. pokazy reklamowe filmów Whirlpool on screen we wszystkich kinach Cinema City w Polsce przed emisją filmu SPECTRE oraz plakaty informujące o współpracy SONY i Whirlpool. W ramach promocji najnowszej technologii przewidziano też informacje o niej w drukowanych magazynach „6-ty Zmysł Projektanta”, dostępnych m.in. w showroom’ach Michała Szulca i Bizuu.
Czytaj również: Pralka dostosowana do Twojego rytmu dnia
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Łazienka - jak urządzić ją z głową? Liczba postów: 10 Grupa: Wnętrza Jeśli szukasz miejsca w którym znajdziesz szeroki wybór elementów instalacji hydraulicznych, sanitarnych, techniki grzewczej, a także wyposażenia łazienek to ko...
- Jaki kupić materac do łóżka w sypialni ?? Liczba postów: 821 Grupa: Porady i op... Zdecydowanie mogę Wam polecić sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę nowoczesnego i profesjonalnego gabinetu fizjoterapii Klinika Rehabilitacji dr Tomas...
- Elegancki i stylowy kominek Liczba postów: 4 Grupa: Wnętrza Zarówno piece chlebowe jak i piece kaflowe, trzony kuchenne, kominki, piecokominki wykonają dla Was w https://zdunmar.pl/ Długoletnie doświadczenie i praktyka,....
- Banger Liczba postów: 10 Grupa: Ciekawe pom... Thank you very much!
- Co na ściany w kuchni? Liczba postów: 250 Grupa: Porady i op... ja osobiście jestem za płytkami. Nie ścierają się tak szybko i łatwiej je doczyścić ____________________________ ____________ sztuczny bukiet do wazonu na cment...

