Nowa pralka z innowacyjną technologią 6-ty Zmysł Live.
Firma Whirlpool przy wsparciu marki SONY, oddaje w ręce polskich użytkowników innowacyjną technologię 6-ty Zmysł Live. Nowoczesne rozwiązanie dostępne w ramach linii urządzeń wolnostojących Whirlpool, pozwala na zdalne monitorowanie pracy sprzętu AGD.
Czytaj dalej
Już 6 listopada rusza kampania promująca nowoczesną linię, która charakteryzuje się perfekcją, rewolucyjnością i elegancją godną najlepszego agenta. Idealnym dopełnieniem jest zatem najnowszy telefon SONY Xperia Z5, na którym zdalne monitorowanie urządzeń będzie niezwykle łatwe i instynktowne.
W listopadzie Whirlpool wprowadza na rynek technologię 6-ty Zmysł Live, która pozwala na zdalne zaprogramowanie, uruchomienie czy wyłączenie takich urządzeń jak pralka lub suszarka Whirlpool Supreme Care. Wystarczy pobrać aplikację, wybrać program, nacisnąć start na naszym urządzeniu mobilnym i możemy spokojnie wybrać się do kina. Kampania pozwala zapoznać się z szerokim wachlarzem możliwości, jakie oferuje sprzęt z technologią 6-ty Zmysł Live. Połączona z pralką aplikacja na telefonie zdalnie ustawia, uruchamia i monitoruje urządzenia. Funkcja ECOMONITOR pokazuje, w jaki sposób ustawić parametry programu, tak aby pranie stało się bardziej wydajne. Wystarczy wybrać cykl, a aplikacja na urządzeniu mobilnym pokaże szacowane zużycie wody i energii
Czytaj również: Doradzamy w wyborze pralki, czyli co z czym i dlaczego?
Marka Whirlpool, przy wsparciu SONY, udowadnia, że futurystyczna wizja przyszłości, w której żyjemy w inteligentnych domach jest na wyciągnięcie ręki. Za pomocą aplikacji 6-ty Zmysł Live na smartfonach lub tabletach, wybieramy programy, funkcje i ustawienia dla konkretnego urządzenia. Kampania pokazuje, że Whirlpool znalazł sposób, aby zadbać o dom ciesząc się jednocześnie czasem wolnym. Pierwsza odsłona kampanii rozpoczyna się 6 listopada br. i będzie trwała przez 4 tygodnie. W ramach akcji zaplanowano m.in. pokazy reklamowe filmów Whirlpool on screen we wszystkich kinach Cinema City w Polsce przed emisją filmu SPECTRE oraz plakaty informujące o współpracy SONY i Whirlpool. W ramach promocji najnowszej technologii przewidziano też informacje o niej w drukowanych magazynach „6-ty Zmysł Projektanta”, dostępnych m.in. w showroom’ach Michała Szulca i Bizuu.
Czytaj również: Pralka dostosowana do Twojego rytmu dnia
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Kołki rozporowe - czyli jak bezpiecznie wieszać? Liczba postów: 23 Grupa: Wnętrza Warto mieć w tym celu odpowiednie narzędzia oraz rzecz jasna same kołki także powinny być wysokiej jakości wykonania, od tego zacznijmy.
- Pożyczka Liczba postów: 142 Grupa: Porady i op... Dzień dobry wszystkim. Pragnąłbym zarekomendować firmę https://podhipoteke24.pl/ dla użytkowników szukających pożyczek pod zastaw nieruchomości. Przebieg składa...
- Jakie dodatki wnętrzarskie uprzyjemnią nam pobyt w... Liczba postów: 13 Grupa: Wnętrza Enhancing your home's interior with thoughtful accessories can significantly boost your comfort and enjoyment. Consider adding cozy throw blankets, stylish cush...
- sprzęt na budowę Liczba postów: 2 Grupa: Porady i op... Faresin Industries to wiodący producent wozów paszowych i urządzeń do analizy paszy, które znajdują zastosowanie w zootechnice. Firma łączy tradycję solidnej fi...
- Farby kolorowe dla alergików Liczba postów: 170 Grupa: Ciekawe pom... Ciekawe rozwiązania