Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Wentylacja na małą powierzchnię Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Wentylacja to dość trudne zagadnienie ciężko jest wykonać dobry projekt wykonać go i na koniec dobrze wyregulować. https://dobraklima.com/wentylacja/ często bra...
  • tłumaczenie techniczne Liczba postów: 18 Grupa: Trudne tema... Osobiście mogę Wam powiedzieć że w kwestii różnego rodzaju tłumaczeń warto jest skorzystać z profesjonalnej pomocy od https://linguaexpert.pl/pl Swoim klientom....
  • Demakijaż oczu Liczba postów: 80 Grupa: Trudne tema... Dobry makijaż to sztuka, ale kluczowe jest, aby zaczynać go od odpowiednich produktów. Trwałe, sprawdzone kosmetyki potrafią zrobić różnicę, a szeroki wybór zna...
  • Jak mieć lśniące włosy ? Liczba postów: 147 Grupa: Trudne tema... Jeśli ktoś szuka sprawdzonych kosmetyków i akcesoriów do stylizacji brwi i rzęs, to mogę polecić LashBrow, gdzie znajdziecie henna do brwi i wiele więcej . Mają...
  • Sensowny zawód Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Wybór sensownego zawodu to też myślenie o przyszłości. Warto sprawdzić, jak wygląda emerytura z KRUS i ZUS forum pokazuje duże różnice w świadczeniach. Jeśli kt...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20315 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 245

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >