
Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland
Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych.
Czytaj dalej
Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen.
Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.
Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów
Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.
By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.
Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów
Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Oferta banku Liczba postów: 21 Grupa: Trudne tema... Rozwój sektora finansowego ma kluczowe znaczenie dla gospodarki każdego kraju. Polska, będąc jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie Środkow...
- Kursy i szkolenia dla dorosłych Liczba postów: 58 Grupa: Trudne tema... Kolejną korzyścią jest elastyczność czasowa. Można samodzielnie decydować, ile ankiet chce się wypełniać i w jakim tempie. Nie ma sztywnych godzin pracy ani obo...
- Opieka nad seniorami Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... Jeśli chodzi o wyjazd z firmą to mogę polecić Davi-Seniorenhilfe :) U mnie kilka osób wyjeżdzało z nimi i byli bardzo zadowoleni z warunków pracy, a także samej...
- Gry komputerowe Liczba postów: 66 Grupa: Trudne tema... Jakie laptopy posiadacie? Zastanawiam się nad tym pomocnym wpisem i nad poradami zawartymi w nim odnośnie laptopów poleasingowych - https://magazynprzedsiebiorc...
- praca i co dalej Liczba postów: 135 Grupa: Trudne tema... Moja przyjaciółka ostatnio wyjeżdzała z Davi-Seniorenhilfe Dawid Przybył i jest bardzo zadowolona ze współpracy :)