
Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland
Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych.
Czytaj dalej
Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen.
Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.
Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów
Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.
By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.
Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów
Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Co da mi współpraca z agencją SEO? Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... I chose the Lviv web studio "PBB Design": https://pbb.design/en/ to develop my website. I don't regret it at all, as the entire process went smoothly and the re...
- Jak odróżnić uczciwe kasyno od oszustwa? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Liczba kasyn online rośnie z roku na rok i boję się, że dokonam złego wyboru. Istnieje ryzyko natknięcia się na oszustów, którzy zwabią mnie bonusami, a następn...
- Hity i Inspiracje: gorące promocje Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Kiedy widzę sekcję „Hity i Inspiracje”, moją pierwszą chęcią jest kupienie wszystkiego, co jest wyróżnione jasnym napisem. Praktyka pokazała jednak, że nie każd...
- Nowoczesne narzędzia i urządzenia dla warsztatów –... Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Kiedy ktoś planuje panele na dachu, to zwykle pierwsze pytanie brzmi: jaki falownik wybrać? Wpadłam na https://qnisz.pl/ i tam całkiem przystępnie wyjaśniają po...
- Gdzie kupić tonery Liczba postów: 31 Grupa: Trudne tema... Ja bym polecił https://potrzebujetego.pl/ znajdziecie tam mnóstwo rzeczy do gabinetów. Głownie artykuły higieniczne i inne dodatki