Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland
Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych.
Czytaj dalej
Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen.

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.
Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów
Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.
Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów
Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- klimatyzator w biurze jaki? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Szukam klimatyzacji do małego biura (ok. 50–60 m², kilka pomieszczeń). Co lepiej – pojedyncze splity czy multi-split? I jakie firmy warto brać pod uwagę, żeby t...
- kontenery budowlane Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Potrzebowałem kontenera na plac budowy, żeby mieć bezpieczne miejsce na dokumenty i narzędzia. Trafiłem na kontenery budowlane i okazały się strzałem w dziesiąt...
- Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 374 Grupa: Trudne tema... Ciężko mi teraz znaleźć czas na moje hobby. Po prostu go nie mam. Mam czas na gry tylko okazjonalnie. I nawet wtedy nie są to gry strategiczne ani nawet strzela...
- Montaż haków holowniczych Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... W moim przypadku hak był potrzebny głównie pod bagażnik rowerowy, ale szybko okazało się, że to przydaje się do wielu rzeczy. Sprawdziłem Haki holownicze od Pez...
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 387 Grupa: Trudne tema... Od dłuższego czasu lokuje pieniądze w złoto.

