Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Profesjonalne Ozonowanie Liczba postów: 49 Grupa: Opinie Jeśli chodzi o to, jak ułatwić sobie sprzątanie, to czasem najlepszym rozwiązaniem jest po prostu wezwanie specjalistów. W wielu przypadkach Insektpol świetnie....
  • sprzątanie biur warszawa Liczba postów: 36 Grupa: Trudne tema... Polecam zwrócić uwagę na profesjonalne firmy zajmujące się sprzątaniem biur, zwłaszcza takie, które oferują dodatkowo ozonowanie. To świetne uzupełnienie standa...
  • Moda Liczba postów: 151 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukasz miejsca, w którym bez problemu skompletujesz stylizację na każdą porę roku, warto zajrzeć na stronę https://www.denley.pl/ . To marka, która od la...
  • Pożyczki pozabankowe - co radzicie ? Liczba postów: 126 Grupa: Trudne tema... Rewelacyjnym miejscem które zapewni Wam możliwość szybkiego zdobycia środków finansowych jest https://pocash.pl/ Ich doświadczenie oraz kompetencje sprawiają że...
  • Do spania Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Hmm, ja bym poszedł do fizjoterapeuty., Może jakieś ćwiczenia zaleci.

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20340 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 366

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >