Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland
Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych.
Czytaj dalej
Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen.

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.
Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów
Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.
Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów
Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Agencja marketingowa Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Zgłoś się do https://tbms.pl/ - świetni specjaliści, którzy wiedzą, w jaki sposób wypromować Twój biznes, szczególnie w przestrzeni online ;)
- Drukarki 3D Liczba postów: 21 Grupa: Trudne tema... Hello, If you’re experimenting with different 3D printers, one thing that really streamlines the whole process is having a slicer that adapts well to various mo...
- Baterie do umywalki Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... If you’re looking for a spotless and stress-free home, Omniyat cleaning services in Dubai are highly reliable. Their team ensures top-quality results for every....
- Dlaczego ważne jest sprawdzenie licencji kasyna on... Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Zawsze sprawdzam licencję. Gram w vox casino, mają wszystko oficjalnie, licencja jest publicznie dostępna. Oznacza to, że mecze są uczciwe, wyniki nie są wypacz...
- Uchwyty do kuchni Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... Jak to widzicie - https://www.amart.pl/ ? Bo tak patrzę, to ceny normalne, sporo okazji, dostawy tanie. Czy nie lepiej zamawiać wszystko online? Zaczynam się z...

