Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • profilaktyka stomatologiczna Liczba postów: 79 Grupa: Trudne tema... Estetyczny uśmiech ma znaczący wpływ nie tylko na nasz wygląd, ale także na pewność siebie w codziennych sytuacjach. Jeśli myślisz o poprawie uśmiechu, warto ro...
  • Przewodnik Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Ciekawy temat, bo teraz podróżowanie stało się o wiele łatwiejsze – najważniejsze, żeby wiedzieć, gdzie szukać biletów bez zbędnych problemów. Zeszłego lata rów...
  • Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 121 Grupa: Trudne tema... Remini Mod APK is an advanced AI-powered photo enhancement app that transforms old, blurry, or low-quality images into sharp, clear, and vibrant pictures. It us...
  • Potrzebuję prawnika Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... Kompleksowe doradztwo prawne oferuje kancelaria https://www.gwlaw.pl/specjalizacja/sukce sja-w-biznesie/ Rozumią potrzeby zarówno klientów biznesowych, jak i ind...
  • Jaki samochód dla kobiety? Liczba postów: 49 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu wysokiej jakości tkanin samochodowych warto zajrzeć do http://tkaniny-witmar.pl/pl/115-material y-pvc-brezentowe

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20253 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 200

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >