Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skup aut Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś z Was posiada samochód przywieziony z USA? Niektóre modele z USA z czasem zyskują na wartości. Klasyczne Mustangi, Corvety czy Dodge Challengery to dzi...
  • Jaki prezent świąteczny? Liczba postów: 116 Grupa: Opinie Jeżeli zastanawiacie się gdzie spędzić święta Bożego Narodzenia w tym roku, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę https://www.swieta-w-gorach.pl , gdzie....
  • zapachy do auta Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... I’ve been through the same struggle — trying multiple streaming apps and getting incomplete results. Then I came across Smart Play Full APK, and it’s been a gam...
  • Poptropica: A Classic Adventure in Online Gaming Liczba postów: 10 Grupa: Trudne tema... Użytkownik Gość: AlvinEsolo napisał: wikipedia reference https://astrol.pro/
  • Transport międzynarodowy Liczba postów: 154 Grupa: Trudne tema... Ostatnio myślałem o imporcie z Chin, ale nie wiedziałem jak się za to odpowiednio zabrać i natrafiłem na stronę https://kolejchinypolska.pl/, gdzie opisują, jak...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20207 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 255

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >