Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland
Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych.
Czytaj dalej
Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen.

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.
Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów
Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.
Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów
Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- nowa telewizja Liczba postów: 16 Grupa: Trudne tema... Teraz to coraz częściej ogląda się dobrą jakość tv, wiec 4K i HDR. Do tego potrzeba szybkiego internetu, najlepiej po światlowodzie, ale i dobra kablówka. Fajną...
- Reklama firmy Liczba postów: 540 Grupa: Trudne tema... Mogę Wam wszystkim polecić sprawdzić stronę, na której znajdziecie wiele interesujących artykułów w tematyce reklamy zewnętrznej za pomocą billboardów oraz inny...
- Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 130 Grupa: Trudne tema... Użytkownik Guest: david napisał: BombitUP APK is a powerful bulk messaging app designed for fun, pranks, and automated communication. It allows users to send mu...
- samochód nowy czy używany Liczba postów: 628 Grupa: Trudne tema... Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem nowego elementu karoserii do Waszego samochodu, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę https://www.zderzakwkolorze.pl...
- Jaki samochód dla kobiety? Liczba postów: 51 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu wysokiej jakości tkanin samochodowych warto zajrzeć do http://tkaniny-witmar.pl/pl/115-material y-pvc-brezentowe

