Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Nowe cele biznesowe Porta KMI Poland

Porta KMI Poland dynamicznie przystąpiła do realizacji nowych celów biznesowych i marketingowych. Czytaj dalej

 

Po zorganizowanych na przełomie lutego i marca Targach Porta 2013, firma wprowadza na rynek nowe serie produktowe, a pod hasłem „Rewolucja [nie tylko] cenowa” prowadzi adresowaną do klienta indywidualnego kampanię reklamową, która ma na celu zaprezentowanie najnowszych kolekcji drzwi Porta oraz zakomunikowanie nowych, obniżonych cen. 

 

 

Podczas pierwszych Targów Porta 2013 w niekonwencjonalny i niespotykany dotąd w branży sposób firma zaprezentowała szereg nowości. Poza nowymi produktami, które można było podziwiać w specjalnie zbudowanym na tę okazję SHOWROOM-ie, odwiedzający targi mogli jako pierwsi zobaczyć odświeżone logo firmy. Popularność targów, przerosła oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni główną siedzibę Porta KMI Poland odwiedziło ponad 1300 osób.

 

Czytaj również: Inwestycja w badania wzmacnia jakość produktów

 

Najważniejsze jest dogłębne zrozumienie wartości i celów, którymi kierują się nasi klienci. Na tym zrozumieniu możemy budować zaufanie i zainspirować ludzi wewnątrz firmy, by kreatywnie poszukiwali rozwiązań, które w rezultacie zamkną się satysfakcjonującym wynikiem finansowym. Każde przedsięwzięcie jest dobre w takim stopniu, w jakim dobre jest jego najsłabsze ogniwo – mówi finalista Plebiscytu na Osobowość Roku Branży Stolarki Budowlanej w 2012 roku, Artur Pęksyk z Porta KMI Poland.

 

 

By wyjść naprzeciw oczekiwaniom projektantów, architektów czy inwestorów, firma przygotowała program K-Kontrakt. Wykonane zgodnie z kontraktem drzwi uwzględniają indywidualne wymagania klienta także pod względem funkcji użytkowej, parametrów czy wzornictwa. Dzięki szczegółowej analizie potrzeb oraz w odpowiedzi na indywidualne zapotrzebowanie klienta powstaje produkt przygotowany dokładnie „na miarę”.

 

Czytaj również: Nowy system dopłat do kredytów

 

Porta jako firma z 20-letnim doświadczeniem wprowadziła na polski rynek wiele nowatorskich rozwiązań zarówno w zakresie technologii produkcji, jak też wzornictwa. Chcielibyśmy jeszcze bliżej niż dotąd współpracować z architektami. - Naszym celem jest dostosowanie oferty drzwi do najbardziej wymagających oczekiwań rynku i projektanta, który coraz częściej poszukuje rozwiązań unikalnych i wyjątkowych – dodaje Artur Pęksyk.

2013-05-25
Źródło: Media Forum / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Nowoczesne narzędzia i urządzenia dla warsztatów –... Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Na rynku narzędzi precyzyjnych kluczowe znaczenie ma doświadczenie i stała współpraca z renomowanymi producentami. Firma https://share.google/lbtSoRR9t8O5Jn9H3.. ..
  • Jakie jest Wasze hobby? Liczba postów: 373 Grupa: Trudne tema... Ciężko mi teraz znaleźć czas na moje hobby. Po prostu go nie mam. Mam czas na gry tylko okazjonalnie. I nawet wtedy nie są to gry strategiczne ani nawet strzela...
  • Uchwyty do kuchni Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... Jak to widzicie - https://www.amart.pl/ ? Bo tak patrzę, to ceny normalne, sporo okazji, dostawy tanie. Czy nie lepiej zamawiać wszystko online? Zaczynam się z...
  • Jaka placówka? Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Mogę Wam osobiście w tej kwestii polecić świetne przedszkole https://minimadagaskar.pl/ W tym miejscu pracują według programu wychowawczo-edukacyjnego, który ob...
  • Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 366 Grupa: Trudne tema... Polecam wejście we Freedom24 i rozpoczęcie działania z nimi. Siedzę w tym już długo i widzę, jak to działa. Wiadomo - inwestowanie wiąże się z ryzykiem, ale po....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20265 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 594

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >