
Nowy market budowlany w Warszawie
W Warszawie, na intensywnie rozwijającej się Białołęce (ul. Płochocińska 118), powstał nowy market budowlany – „Mrówka”. Zastanawiasz się, co wyróżnia go na tle innych tego typu sklepów?
Przede wszystkim, jest to pierwsza i jedyna „Mrówka” w stolicy. Co więcej, oferuje niezwykle szeroki wachlarz ponad 12 000 produktów w atrakcyjnych cenach: elementy wyposażenia domu i ogrodu oraz narzędzia i drobny sprzęt AGD. 10 razy w roku wprowadzane są nowe kampanie promocyjne z obniżoną wartością wybranych artykułów. Aktualne oferty znajdziesz na ulotkach oraz w Internecie. Uzupełnieniem tych akcji są specjalne katalogi "Wiosna" i "Jesień". Każdy z nich zawiera ofertę kilkuset produktów najchętniej nabywanych przez klientów w określonej porze roku.
Zgodnie z polityką handlową Spółki wszelkie towary znajdujące się w ofercie sklepu pochodzą od znanych i sprawdzonych producentów. Warto zaznaczyć, że „Mrówka” współpracuje z wyselekcjonowanymi i unikatowymi dostawcami, co jest gwarancją niepowtarzalnych produktów najwyższej jakości. W przypadku szczególnych potrzeb lub braku poszukiwanego przez klienta artykułu – istnieje możliwość zamówienia produktów nietypowych oraz tych spoza podstawowej oferty. W sklepie dostępne są różnorakie formy płatności, a niebawem także system sprzedaży ratalnej.
Czytaj również: Drugi dzień spadków na GPW
Warszawski market budowlany oferuje swoim klientom także szereg usług dodatkowych, np. transport czy przygotowanie kosztorysu. Jednak najważniejszą z nich wydaje się być profesjonalna i fachowa pomoc techniczna sprzedawców. W „Mrówce” panuje zasada: „my się na tym znamy, bo Ty nie musisz” i rzeczywiście, wyjątkowo duża liczba uśmiechniętych asystentów udziela wyczerpujących informacji na temat produktów znajdujących się w ofercie.
Dodatkowym atutem jest wielkość obiektu – nieco ponad 1 000 m2 – na tyle duża, by zapewnić różnorodny i atrakcyjny asortyment oraz na tyle wygodna, by wszystko, co potrzebne, znajdowało się w zasięgu ręki. Towary są dostępne bezpośrednio na półkach, a klienci samodzielnie zabierają je do wózka lub koszyka. Magazyn stanowi górna część regałów, tzn. strefa powyżej 2,5 m wysokości nad podłogą. Zarówno klienci indywidualni, jak i profesjonalni, budujący, remontujący czy wykańczający dom lub mieszkanie, zrobią tutaj szybko i wygodnie kompleksowe zakupy.
Czytaj również: Nagrodzono najlepsze nieruchomości w Europie
Wielkie otwarcie marketu budowlanego „Mrówka” przy ul. Płochocińśka 118 (droga wylotowa z Warszawy na Nieporęt) miało miejsce 29 września 2012 r., a połączone było z atrakcyjnymi nagrodami oraz piknikiem rodzinnym. Dzieci mogły uczestniczyć w niezwykłych grach i zabawach, dorośli zaś zrobić zakupy w nadzwyczajnie niskich cenach. Co więcej, co godzinę wśród klientów rozlosowywano cenne nagrody. Obiekt stanął w bliskiej okolicy doskonale znanego warszawiakom składu budowlanego Minox, który prowadzi sprzedaż hurtową materiałów budowlanych oraz pokryć dachowych.
2012-10-05
Źródło: New Web Pr / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 10 Grupa: Aktualności
- Pieniądze - inwestowanie Liczba postów: 311 Grupa: Trudne tema... Przeglądając ranking najlepszych brokerów forex , warto zwrócić uwagę na licencje oraz regulacje, jakimi kierują się poszczególni brokerzy. Tylko legalni i dobr...
- Ankieta - Europejski Zielony Ład w kontekscie stol... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Dzień dobry, Piszę pracę dyplomową w tematyce zmian w budownictwie związanych z Europejskim Zielonym Ładem. Posiadam ankietę do wypełnienia w celu zebrania opi...
- Pit 2020 Liczba postów: 23 Grupa: Trudne tema... Cześć, pomyślałam że podzielę się z Wami moimi odczuciami w temacie rozliczeń PIT. W końcu to bardzo aktualny temat i myślę, że wiele osób on zainteresuje. Otóż...
- Materace termoelastyczne Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... slope is a wonderful game that I've spent far too much time playing