Nowy market budowlany w Warszawie

Nowy market budowlany w Warszawie

W Warszawie, na intensywnie rozwijającej się Białołęce (ul. Płochocińska 118), powstał nowy market budowlany – „Mrówka”. Zastanawiasz się, co wyróżnia go na tle innych tego typu sklepów?

 

 

Przede wszystkim, jest to pierwsza i jedyna „Mrówka” w stolicy. Co więcej, oferuje niezwykle szeroki wachlarz ponad 12 000 produktów w atrakcyjnych cenach: elementy wyposażenia domu i ogrodu oraz narzędzia i drobny sprzęt AGD. 10 razy w roku wprowadzane są nowe kampanie promocyjne z obniżoną wartością wybranych artykułów. Aktualne oferty znajdziesz na ulotkach oraz w Internecie. Uzupełnieniem tych akcji są specjalne katalogi "Wiosna" i "Jesień". Każdy z nich zawiera ofertę kilkuset produktów najchętniej nabywanych przez klientów w określonej porze roku.

 

Zgodnie z polityką handlową Spółki wszelkie towary znajdujące się w ofercie sklepu pochodzą od znanych i sprawdzonych producentów. Warto zaznaczyć, że „Mrówka” współpracuje z wyselekcjonowanymi i unikatowymi dostawcami, co jest gwarancją niepowtarzalnych produktów najwyższej jakości. W przypadku szczególnych potrzeb lub braku poszukiwanego przez klienta artykułu – istnieje możliwość zamówienia produktów nietypowych oraz tych spoza podstawowej oferty. W sklepie dostępne są różnorakie formy płatności, a niebawem także system sprzedaży ratalnej.

 

Czytaj również: Drugi dzień spadków na GPW

 

Warszawski market budowlany oferuje swoim klientom także szereg usług dodatkowych, np. transport czy przygotowanie kosztorysu. Jednak najważniejszą z nich wydaje się być profesjonalna i fachowa pomoc techniczna sprzedawców. W „Mrówce” panuje zasada: „my się na tym znamy, bo Ty nie musisz” i rzeczywiście, wyjątkowo duża liczba uśmiechniętych asystentów udziela wyczerpujących informacji na temat produktów znajdujących się w ofercie.

 

Dodatkowym atutem jest wielkość obiektu – nieco ponad 1 000 m2 – na tyle duża, by zapewnić różnorodny i atrakcyjny asortyment oraz na tyle wygodna, by wszystko, co potrzebne, znajdowało się w zasięgu ręki. Towary są dostępne bezpośrednio na półkach, a klienci samodzielnie zabierają je do wózka lub koszyka. Magazyn stanowi górna część regałów, tzn. strefa powyżej 2,5 m wysokości nad podłogą. Zarówno klienci indywidualni, jak i profesjonalni, budujący, remontujący czy wykańczający dom lub mieszkanie, zrobią tutaj szybko i wygodnie kompleksowe zakupy.

 

Czytaj również: Nagrodzono najlepsze nieruchomości w Europie

 

Wielkie otwarcie marketu budowlanego „Mrówka” przy ul. Płochocińśka 118 (droga wylotowa z Warszawy na Nieporęt) miało miejsce 29 września 2012 r., a połączone było z atrakcyjnymi nagrodami oraz piknikiem rodzinnym. Dzieci mogły uczestniczyć w niezwykłych grach i zabawach, dorośli zaś zrobić zakupy w nadzwyczajnie niskich cenach. Co więcej, co godzinę wśród klientów rozlosowywano cenne nagrody. Obiekt stanął w bliskiej okolicy doskonale znanego warszawiakom składu budowlanego Minox, który prowadzi sprzedaż hurtową materiałów budowlanych oraz pokryć dachowych.

 

 

 

2012-10-05
Źródło: New Web Pr / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19163 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 288

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >