Otwarto nowe obiekty komercjalizowane
W czwartym kwartale br. otwarto Millenium Hall w Rzeszowie, Futura Park w Krakowie oraz Galerię Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim. Obiekty te stanowią łącznie blisko jedną czwartą podaży bieżącego roku. Za ich komercjalizację odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
15 października nastąpiło uroczyste otwarcie największego w Rzeszowie centrum kulturalno-handlowego – Millenium Hall, z bogatą ofertą handlową oraz rekreacyjno-rozrywkową. Galeria ma powierzchnię 110 tys. mkw., z czego 56.612 mkw. zostało przeznaczone pod wynajem. Millenium Hall mieści się w centrum miasta, przy głównym trakcie handlowym Rzeszowa, ulicy Rejtana. W obiekcie znajduje się 250 sklepów, sale konferencyjne i zaplecze hotelowe dla klientów biznesowych. Atutem projektu jest skwer eventowy znajdujący się w centrum obiektu z oryginalną fontanną multimedialną. Miejsce to może pomieścić około 6 tys. osób i zostało przystosowane do organizacji koncertów i innych wydarzeń kulturalnych.
Czytaj również: Rekomendacje S i wpływu na rynek nieruchomości
Ambasadorką obiektu została urodzona w Rzeszowie modelka Anja Rubik. Millenium Hall jest największą galerią handlową oddaną do użytku w Polsce w 2011 r. Oprócz reprezentowania właściciela obiektu w zakresie wynajmu powierzchni, firma Cushman & Wakefield była zaangażowana także w prace projektowe. Autorką projektu wnętrz Millenium Hall jest Magdalena Mika-Kosior z Cushman & Wakefield Polska. Właścicielem Millenium Hall jest spółka Develop Investment. 19 października otwarto kompleks Futura Park Kraków, łączący w ramach jednego budynku funkcje centrum outlet i parku handlowego.
Czytaj również: Dlaczego nie inwestujemy w miejsca parkingowe?

Futura Park uzyskała pierwszy w Polsce certyfikat ekologicznego budownictwa BREEAM dla obiektu handlowego. Powierzchnia obiektu wynosi 44.000 mkw. i mieści 140 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Inwestorem jest hiszpańska spółka NEINVER. Galeria Ostrovia, której otwarcie miało miejsce 14 października, to pierwszy wielkopowierzchniowy obiekt handlowy w Ostrowie Wielkopolskim. Jego powierzchnia najmu wynosi 36 tys. mkw. Obiekt mieści 100 sklepów. Inwestorem Galerii Ostrovia jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą firma Budrem, a projektantem Pentagram.
Czytaj również: Rozbudowa sieci logistycznej

„Cieszymy się, że kolejni inwestorzy uznanych obiektów handlowych powierzyli nam komercjalizację powierzchni handlowej. Współpraca z profesjonalnym doradcą na wczesnym etapie powstawania obiektów pozwala zapewnić optymalny skład najemców, z korzyścią dla klientów, właścicieli obiektów oraz samych najemców. Wszystkie trzy obiekty są prawie w całości wynajęte” – mówi Piotr Kaszyński, Partner i Dyrektor działu powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- ZAMÓW SAMOCHÓD Z OC Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Kupno auta to spora inwestycja, a jednym z pierwszych kroków po nabyciu jest zadbanie o odpowiednie ubezpieczenie. Warto zwrócić uwagę na obowiązkowe ubezpiecze...
- WYPOŻYCZALNIA SAMOCHODÓ POZNAŃ Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Moim zdaniem teraz dużo osób wypożycza samochód. Ja na przykład ostatnio dowiedziałem się o https://clck.ru/3NxkTf .
- w trosce o samochód Liczba postów: 163 Grupa: Trudne tema... Kiedy decydujesz się na zakup auta, należy pamiętać, że to nie tylko decyzja o nowym nabytku, ale też sprawy związane z formalnościami i ubezpieczeniem. Kluczow...
- Dlaczego warto wybrać internet światłowodowy? Liczba postów: 16 Grupa: Aktualności Szybki i stabilny internet to dziś podstawa – nie tylko do pracy czy nauki, ale również do rozrywki. Znalezienie odpowiedniej oferty może być wyzwaniem, ale pom...
- Potrzebuję prawnika Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Szukając prawnika, dobrze zacząć od przeszukania sieci. Można tam znaleźć oferty kancelarii prawnych, zajmujących się różnymi dziedzinami prawa: od gospodarczeg...


