Półrocze silnych wzrostów
DRUTEX S.A., największy producent okien i drzwi w Europie, podsumował pierwsze półrocze br. Spółka osiągnęła rekordowe wzrosty w zakresie sprzedaży w kraju i za granicą, zrealizowała wielomilionowe inwestycje w zakresie produkcji i zarządzania oraz podpisała spektakularne umowy na dostawę stolarki do renomowanych obiektów.
Po raz kolejny prognozy wyników finansowych zostały zrealizowane ponadprogramowo.DRUTEX zamyka pierwsze półrocze swojej działalności z doskonałymi wynikami finansowymi. Wzrost przychodów ze sprzedaży w kraju wynoszący 22% oraz eksportu o 21% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego przewyższa poziom odpowiadający wcześniejszym założeniom. Co więcej, tylko w lipcu br. Spółka zanotowała kolejny rekordowy wzrost sprzedaży o aż 25% ( porównanie do lipca 2010 r.).
Czytaj również: Ile powierzchni biurowej wynajęto?
Pierwsze półrocze br. obfitowało również w intensywne działania inwestycyjne w zakresie zwiększania mocy produkcyjnych przedsiębiorstwa, tj. zakupu nowych maszyn i urządzeń do produkcji stolarki okienno-drzwiowej, narzędzi do wytwarzania profili PVC, jak również wzmacniania własnej nowoczesnej floty transportowej, która powiększyła się o kolejne 13 pojazdów. Firma skoncentrowała się również na usprawnieniu procesów zarządzania poprzez rozbudowę własnych zasobów informatycznych i programistycznych. Łączny koszt zrealizowanych inwestycji wyniósł ok. 14 mln zł.
Mimo wysoce konkurencyjnego rynku DRUTEX wciąż utrzymuje wysoką rentowność i intensywnie rozbudowuje sieć dystrybucji. Jest to możliwe dzięki efektywnemu zarządzaniu kosztami oraz inwestycjom w innowacyjność produktów. Spółka konsekwentnie realizuje swą strategię, której ważnymi elementami jest dopasowywanie oferty produktowej do oczekiwań i potrzeb użytkowników. Innowacyjne produkty i inwestycje w nowoczesność spotykają się z entuzjazmem wśród klientów, zarówno nowo pozyskanych, jak i dotychczasowych. W maju br. firma sfinalizowała umowę na produkcję i dostawę 836 okien PVC do nowojorskiego hotelu Hilton.
Czytaj również: Okna z lepszym wyposażeniem i niższą ceną
„Rewelacyjne wyniki pokazują kontynuację trendu – mamy coraz większy zasięg, rozszerzają się nasze kanały dystrybucji i rośnie baza klientów. Jednocześnie, inwestujemy w innowacyjność naszych produktów, co czyni naszą ofertę coraz bardziej komplementarną i spełniającą standardy współczesnego klienta. Kolejne wzrosty w zakresie sprzedaży w kraju i za granicą świadczą o zaufaniu klientów do naszej marki i produktów. Niezmiernie cieszy nas fakt, że na tak wysoce konkurencyjnym rynku, jakim jest branża stolarki okienno-drzwiowej, notujemy wzrosty. Jestem przekonany, że dzięki naszej wiarygodności i rzetelnej strategii wciąż będziemy dynamicznie powiększać nasze udziały w rynku krajowym i na arenie międzynarodowej, oferując klientom ponadczasowe i nowoczesne produkty.” - powiedział Leszek Gierszewski, Prezes DRUTEX S.A.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Porady biznesowe Liczba postów: 331 Grupa: Trudne tema... W odniesieniu do poszukiwania efektywnych opakowań, producent butelek plastikowych , taki jak Omegaplastics, może zaoferować interesujące opcje. Butelki HDPE są...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 400 Grupa: Trudne tema... Jeśli samodzielnie prowadzicie swoją księgowość to również mogę polecić Wam z własnego doświadczenia świetny system z którego sami korzystamy do skanowania fakt...
- w trosce o samochód Liczba postów: 145 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiacie się nad procesem rejestracji samochodu i załatwianiem akcyzy, warto zapoznać się z informacjami na temat tych formalności. Często można zaos...
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... Cześć, Szukam roweru dla mojego 6-letniego dziecka – coś lekkiego, wygodnego i bez zbędnych bajerów. Myślałem o kole 20 cali, bo 16 już robi się za małe. Zależy...
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 60 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...