Proekologiczna marka

Proekologiczna marka

Przeprowadzany corocznie przez Reader’s Digest ranking powstaje w oparciu o badanie konsumenckie European Trusted Brands, którego celem jest wyłonienie marek cieszących się największym zaufaniem. Czytaj dalej

 

Do edycji 2013 zostało zgłoszonych 79 tys. marek w 45 kategoriach. W tym roku po raz pierwszy przyznane zostały także nagrody dla najbardziej zaufanych osobistości. W kategorii „marka najbardziej przyjazna środowisku” zwyciężyła firma OSRAM zdobywając 60 proc. głosów. Ta nagroda jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, tym bardziej, że przyznają ją sami konsumenci. To dowód, że zbudowaliśmy silną markę, która jest szczególnie doceniana jako przyjazna środowisku – mówi Janusz Mitko, szef działu marketingu firmy OSRAM. 


 

 

Działania związane z ochroną środowiska są od lat niezwykle ważne dla firmy OSRAM. Ponad 70 proc. całkowitego ubiegłorocznego przychodu przedsiębiorstwa pochodziło ze sprzedaży produktów ekologicznych. Niemiecki producent nieustannie rozwija ofertę energooszczędnych rozwiązań oraz angażuje się w projekty promujące działania przyjazne naturze na całym świecie.Ochrona środowiska, jakość i trwałość produktów są priorytetami dla naszej firmy. Kupując produkty sygnowane naszym logo, konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości i poszanowania środowiska – dodaje Janusz Mitko.

 

 

Oprócz opracowania szerokiej gamy energooszczędnych rozwiązań, OSRAM angażuje się w liczne działania proekologiczne, takie jak projekt Off-Grid przeprowadzany nad jeziorem Wiktoria w Kenii, wdrażający energooszczędne rozwiązania na obszarach niepodłączonych do sieci energetycznej. Inną ekologiczną inicjatywą jest en.lighten – działanie zapoczątkowane przez Program Środowiskowy Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNEP). Akcja zakłada wsparcie gospodarek rozwijających się i wschodzących w szybkim przejściu na oświetlenie energooszczędne.

 

 

 

W ramach en.lighten około 50 krajów zobowiązało się do zastąpienia nim, do roku 2016, wszystkich konwencjonalnych źródeł światła. OSRAM jest także członkiem międzynarodowej inicjatywy Global LEAP, powołanej do życia przez ONZ i Bank Światowy. Jej celem jest umożliwienie dostępu do energooszczędnego oświetlenia jak największej liczbie ludności.

 

 

European Trusted Brands jest największym europejskim badaniem konsumenckim mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Trzynasta edycja badania została przeprowadzona przez Reader’s Digest w 12 krajach europejskich (Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia oraz Szwajcaria). Wzięło w niej udział 18 314 respondentów. 

 

2013-05-11
Źródło: Komunikado PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Nowoczesna edukacja Liczba postów: 79 Grupa: Trudne tema... Wielu nauczycieli szuka rozwiązań, które pozwalają szybko przygotować materiały dla całej klasy. Wczesnoszkolni https://wczesnoszkolni.pl/ oferują karty pracy d...
  • Agencje ochrony Liczba postów: 115 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
  • Magazyn wyposażenie Liczba postów: 282 Grupa: Trudne tema... Piętrowe magazyny coraz częściej powstają. Można wtedy wykorzystać mniejszą działkę zachowując dużo przestrzeni użytkowej. Tylko budynek musi być wtedy wyposażo...
  • Opakowania na przyjęcia Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Szukam hurtowni, w której kupię solidne opakowania na przyjęcia. Jaką polecacie?
  • Monitoring Liczba postów: 43 Grupa: Trudne tema... Jakiś czas temu zdecydowałem się skorzystać z oferty polecanego mi sklepu internetowego IVEL - https://ivel.pl/k146,systemy-alarmowe.ht ml , gdzie zamówiłem nowy...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 20092 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 234

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >