Proekologiczna marka

Proekologiczna marka

Przeprowadzany corocznie przez Reader’s Digest ranking powstaje w oparciu o badanie konsumenckie European Trusted Brands, którego celem jest wyłonienie marek cieszących się największym zaufaniem. Czytaj dalej

 

Do edycji 2013 zostało zgłoszonych 79 tys. marek w 45 kategoriach. W tym roku po raz pierwszy przyznane zostały także nagrody dla najbardziej zaufanych osobistości. W kategorii „marka najbardziej przyjazna środowisku” zwyciężyła firma OSRAM zdobywając 60 proc. głosów. Ta nagroda jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, tym bardziej, że przyznają ją sami konsumenci. To dowód, że zbudowaliśmy silną markę, która jest szczególnie doceniana jako przyjazna środowisku – mówi Janusz Mitko, szef działu marketingu firmy OSRAM. 


 

 

Działania związane z ochroną środowiska są od lat niezwykle ważne dla firmy OSRAM. Ponad 70 proc. całkowitego ubiegłorocznego przychodu przedsiębiorstwa pochodziło ze sprzedaży produktów ekologicznych. Niemiecki producent nieustannie rozwija ofertę energooszczędnych rozwiązań oraz angażuje się w projekty promujące działania przyjazne naturze na całym świecie.Ochrona środowiska, jakość i trwałość produktów są priorytetami dla naszej firmy. Kupując produkty sygnowane naszym logo, konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości i poszanowania środowiska – dodaje Janusz Mitko.

 

 

Oprócz opracowania szerokiej gamy energooszczędnych rozwiązań, OSRAM angażuje się w liczne działania proekologiczne, takie jak projekt Off-Grid przeprowadzany nad jeziorem Wiktoria w Kenii, wdrażający energooszczędne rozwiązania na obszarach niepodłączonych do sieci energetycznej. Inną ekologiczną inicjatywą jest en.lighten – działanie zapoczątkowane przez Program Środowiskowy Organizacji Narodów Zjednoczonych (UNEP). Akcja zakłada wsparcie gospodarek rozwijających się i wschodzących w szybkim przejściu na oświetlenie energooszczędne.

 

 

 

W ramach en.lighten około 50 krajów zobowiązało się do zastąpienia nim, do roku 2016, wszystkich konwencjonalnych źródeł światła. OSRAM jest także członkiem międzynarodowej inicjatywy Global LEAP, powołanej do życia przez ONZ i Bank Światowy. Jej celem jest umożliwienie dostępu do energooszczędnego oświetlenia jak największej liczbie ludności.

 

 

European Trusted Brands jest największym europejskim badaniem konsumenckim mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Trzynasta edycja badania została przeprowadzona przez Reader’s Digest w 12 krajach europejskich (Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia oraz Szwajcaria). Wzięło w niej udział 18 314 respondentów. 

 

2013-05-11
Źródło: Komunikado PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Mieszkanie od dewelopera Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Orion to ponoć jeden z bardziej solidnych deweloperów w Lublinie. Wpadł mi w oko ich jeden projekt :) Tu jest ich strona: http://orion.lublin.pl/ Jeśli ktoś z....
  • ZAMÓW SAMOCHÓD Z OC Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Kumplowi pewnie powiem o https://tiny.pl/d2jdqcvr . Tak naprawdę to powinno zainteresować bardzo dużo osób.
  • Quady Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Mój syn dostał małego quada w wieku 14 lat i to była jedna z lepszych decyzji. Dziecko uczy się odpowiedzialności, techniki jazdy i szacunku do pojazdu. Są mode...
  • Polacy coraz częściej odwracają się od pizzerii na... Liczba postów: 3 Grupa: Aktualności Fajne jest to, że dobre sushi na dowóz wcale nie musi kosztować fortuny. Jak ktoś robi to z głową, to za rozsądną cenę da się zjeść mega świeżo, kolorowo i tot...
  • W cenie szybka przeprowadzka Liczba postów: 28 Grupa: Aktualności Jeśli potrzebna jest firma która szybko wykona usługę przeprowadzki w kraju lub zagranicą to postaw na Grot Transport Oni wykonują takie usługi i mają swój tran...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19927 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 180

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >