
Certyfikat BREEAM Very Good dla Miasteczka Orange
Warszawski kompleks biurowy „Miasteczko Orange” realizowany przez firmę Bouygues Immobilier Polska, jako pierwszy w Warszawie, otrzymał certyfikat BREEAM za fazę projektową w wersji BREEAM Europe Commercial 2009.
Certyfikat potwierdza ekologiczny charakter inwestycji oraz dążenie do sprostania wyzwaniom zrównoważonego rozwoju. System certyfikacji BREEAM to jeden z najważniejszych systemów oceny ekologicznych budynków. W celu otrzymania certyfikatu, firma Bouygues Immobilier Polska musiała położyć nacisk na wiele aspektów, w tym energooszczędność, zastosowanie ekologicznych materiałów, minimalizację wpływu na środowisko oraz system zarządzania projektem na wszystkich etapach jego realizacji. Znalazło to odzwierciedlenie w punktacji BREEAM w kategorii „Energia”, w której projekt otrzymał prawie 75% punktów.
Czytaj również: Nowa siedziba firmy zajmującej się oświetleniem wnętrz
– „Miasteczko Orange” jest pierwszym projektem w Polsce, który otrzymał certyfikat Very Good w wersji 2009 BREEAM Europe Commercial, która zastąpiła wersję 2008, zaostrzając niektóre kryteria oceny. Ten sukces jest wynikiem współpracy naszych ekip do spraw koncepcji i realizacji, naszego asesora oraz naszego klienta – TPSA" – powiedział Olivier Bobenrieth, Dyrektor Projektu TPSA w Bouygues Immobilier Polska.
– „Miasteczko Orange” będzie jednym z najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie kompleksów biurowych w stolicy. Przy realizacji projektu skorzystaliśmy z bogatych doświadczeń Bouygues Immobilier na świecie i zaproponowaliśmy rozwiązania spełniające najwyższe międzynarodowe standardy nowoczesnych budynków biurowych. „Miasteczko Orange” to nie tylko interesująca architektura i wielofunkcyjny charakter, ale również precyzyjnie zaplanowany proekologiczny projekt, zgodny z globalną strategią zrównoważonego rozwoju Grupy Bouygues" – powiedział Laurent Tirot, Dyrektor Generalny Bouygues Immobilier Polska.
Czytaj również: Zwiększony zysk i podwyższona prognoza zysku na 2011
Zrównoważony rozwój stał się kluczowym punktem strategii Bouygues Immobilier, która rocznie realizuje 12 000 mieszkań a 100% swoich wniosków o pozwolenie na budowę składa ze znakiem BBC (Batiment Basse Consommation). Ponadto, Bouygues Immobilier oddała niedawno do użytku zlokalizowany w regionie paryskim pierwszy budynek Green Office, będący jednocześnie pierwszym biurowcem o energii pozytywnej (23 000 m2).
Informacje podstawowe nt. „Miasteczka Orange”:
Kompleks biurowy „Miasteczko Orange” realizowany przez firmę Bouygues Immobilier Polska zlokalizowany jest w Alejach Jerozolimskich 160 w Warszawie. Twórcą projektu jest znany architekt, Stanisław Fiszer, laureat Honorowej Nagrody SARP i autor wielu prestiżowych projektów, zrealizowanych głównie w Polsce i we Francji. „Miasteczko Orange” składa się z pięciu 6-kondygnacyjnych budynków połączonych ze sobą na poziomie parteru oraz pierwszego piętra. Powierzchnia użytkowa kompleksu wynosić będzie 43 700 m kw., a podziemne parkingi pomieszczą ponad 1000 samochodów. Obiekt realizowany jest na potrzeby nowej siedziby Grupy TPSA i w całości wynajmowany będzie przez Orange.
2011-11-18
Źródło: Brand Lab / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Agencje ochrony Liczba postów: 166 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
- styl życia Liczba postów: 43 Grupa: Trudne tema... Słyszałam, że apteka online daje możliwość robienia zakupów w dowolnym miejscu i czasie. Lwie Zdrowie https://www.lwiezdrowie.pl/ działa w ten sposób, ale cieka...
- Jak pobrać TikToka na iPhone'a bez znaku wodnego? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Cześć wszystkim! Chciałbym zapisać filmy z TikToka bez znaku wodnego do oglądania offline. Próbowałem już różnych aplikacji, ale albo umieszczały logo TikToka,....
- Podpis elektoniczny- co warto wiedzieć? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Wiele osób z mojego otoczenia wciąż nie wie, do czego dokładnie służy podpis elektroniczny. Sama spotkałam się z tym, gdy w urzędzie kazano mi złożyć dokumenty....
- Inwestycja - biznes - myjnia Liczba postów: 23 Grupa: Trudne tema... Budowanie marki to proces, który wymaga konsekwencji i wielu narzędzi marketingowych. Jednym z nich są billboardy, które wbrew pozorom wcale nie straciły na war...