DTZ zarządcą Galerii Leszno

DTZ zarządcą Galerii Leszno

DTZ będzie świadczył usługi property management dla Galerii Leszno. To kolejne centrum handlowe w portfolio firmy. DTZ odpowiada również za przygotowanie do otwarcia Galerii Leszno oraz za wynajem powierzchni w tym obiekcie. Czytaj dalej

 

"Przejęcie Galerii Leszno w zarządzanie to podkreślenie naszej wiodącej pozycji na polskim rynku usług property management" – mówi Wojciech Zawierucha, Dyrektor Operacyjny w Dziale Property Management w DTZ. "Cieszymy się zaufaniem naszych klientów nie tylko dzięki najwyższej jakości naszych usług, ale również przez ich kompleksowość. W ramach struktur DTZ funkcjonują działy doradztwa inwestycyjnego, doradztwa rynkowego i badań, wycen, pośrednictwa, doradztwa inwestycyjno-budowlanego oraz pozyskiwania gruntów. Najwyższej klasy specjaliści zatrudnieni w tych działach pozostają do dyspozycji naszych klientów. Globalne podejście do zarządzanej nieruchomości pozwala na zwiększenie jej wartości oraz zmaksymalizowanie generowanych przez nią przepływów pieniężnych" – dodaje Zawierucha.   

 

Firma DTZ zarządza CH Złote Tarasy     

 

Galeria Leszno to kompaktowe centrum handlowe, charakteryzujące się efektywnie rozplanowaną powierzchnią oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Przed obiektem powstanie parking z 793 miejscami. Galeria ma doskonałą lokalizację przy Al. Konstytucji 3-go maja, ul. Okrężnej i ul. 17 stycznia – tuż obok drogi wylotowej z Leszna w kierunku Wrocławia. Galeria Leszno oferuje 32 000 m kw. powierzchni najmu (GLA) – łącznie z powierzchnią zajmowaną przez wolnostojący sklep Praktiker (7 390 m kw.).

 

DTZ został wybrany do opracowania strategii asset management

 

Na dwóch poziomach galerii handlowej znajdą się m.in.: supermarket Intermarche (ok. 3 800 m kw.), sklep z branży RTV/AGD – Media Expert (1 800 m kw.), czterosalowe kino -  Cinema 3D (1400 m kw.), salon sportowo-odzieżowy Sporting (1500 m kw.), dwupoziomowy sklep H&M (1450 m kw.), New Yorker (900 m kw.), sklep obuwniczy Deichmann (490 m kw.), salon Smyk (690 m kw.), Empik (250 m kw.), drogeria Rossmann (ok. 380 m kw.), salon odzieżowy Takko Fashion (450 m kw.), salon firmowy CCC (330 m kw.), trzy odzieżowe marki grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 m kw. oraz ok. 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki.

 

 

2011-03-17
Źródło: DTZ / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Moda Liczba postów: 145 Grupa: Trudne tema... Jeśli zależy Wam na obuwiu, które łączy modny wygląd z wygodą, to Rieker będzie świetnym wyborem. To marka polecana osobom, które dużo chodzą i cenią sobie komf...
  • Ciąża i przygotowanie Liczba postów: 108 Grupa: Trudne tema... Remini Mod APK is an advanced AI-powered photo enhancement app that transforms old, blurry, or low-quality images into sharp, clear, and vibrant pictures. It us...
  • budowa domu - porady Liczba postów: 428 Grupa: Trudne tema... Jestem w trakcie budowy domu i niektóre kwestie zdecydowanie mnie przerastają. Obecnie zastanawiam się jaki grunt do powierzchni chłonnych wybrać. Kompletnie si...
  • jaki telefon? Liczba postów: 47 Grupa: Trudne tema... Reklam jest milion i każdy operator mówi, ze jest najlepszy, ale lepiej nie brać na chybił trafił. Warto wejść na porównywarkę gdzie jest ranking abonamentów te...
  • Porady biznesowe Liczba postów: 343 Grupa: Trudne tema... Jak prowadzisz firmę i zatrudniasz pracowników, stajesz się za nich odpowiedzialny. Pomyśl, czy nie warto się zdecydować na luxmed pakiet pracowniczy dla firm.....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19971 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 363

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >