Otwarto nowe obiekty komercjalizowane
W czwartym kwartale br. otwarto Millenium Hall w Rzeszowie, Futura Park w Krakowie oraz Galerię Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim. Obiekty te stanowią łącznie blisko jedną czwartą podaży bieżącego roku. Za ich komercjalizację odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
15 października nastąpiło uroczyste otwarcie największego w Rzeszowie centrum kulturalno-handlowego – Millenium Hall, z bogatą ofertą handlową oraz rekreacyjno-rozrywkową. Galeria ma powierzchnię 110 tys. mkw., z czego 56.612 mkw. zostało przeznaczone pod wynajem. Millenium Hall mieści się w centrum miasta, przy głównym trakcie handlowym Rzeszowa, ulicy Rejtana. W obiekcie znajduje się 250 sklepów, sale konferencyjne i zaplecze hotelowe dla klientów biznesowych. Atutem projektu jest skwer eventowy znajdujący się w centrum obiektu z oryginalną fontanną multimedialną. Miejsce to może pomieścić około 6 tys. osób i zostało przystosowane do organizacji koncertów i innych wydarzeń kulturalnych.
Czytaj również: Rekomendacje S i wpływu na rynek nieruchomości
Ambasadorką obiektu została urodzona w Rzeszowie modelka Anja Rubik. Millenium Hall jest największą galerią handlową oddaną do użytku w Polsce w 2011 r. Oprócz reprezentowania właściciela obiektu w zakresie wynajmu powierzchni, firma Cushman & Wakefield była zaangażowana także w prace projektowe. Autorką projektu wnętrz Millenium Hall jest Magdalena Mika-Kosior z Cushman & Wakefield Polska. Właścicielem Millenium Hall jest spółka Develop Investment. 19 października otwarto kompleks Futura Park Kraków, łączący w ramach jednego budynku funkcje centrum outlet i parku handlowego.
Czytaj również: Dlaczego nie inwestujemy w miejsca parkingowe?
Futura Park uzyskała pierwszy w Polsce certyfikat ekologicznego budownictwa BREEAM dla obiektu handlowego. Powierzchnia obiektu wynosi 44.000 mkw. i mieści 140 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Inwestorem jest hiszpańska spółka NEINVER. Galeria Ostrovia, której otwarcie miało miejsce 14 października, to pierwszy wielkopowierzchniowy obiekt handlowy w Ostrowie Wielkopolskim. Jego powierzchnia najmu wynosi 36 tys. mkw. Obiekt mieści 100 sklepów. Inwestorem Galerii Ostrovia jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą firma Budrem, a projektantem Pentagram.
Czytaj również: Rozbudowa sieci logistycznej
„Cieszymy się, że kolejni inwestorzy uznanych obiektów handlowych powierzyli nam komercjalizację powierzchni handlowej. Współpraca z profesjonalnym doradcą na wczesnym etapie powstawania obiektów pozwala zapewnić optymalny skład najemców, z korzyścią dla klientów, właścicieli obiektów oraz samych najemców. Wszystkie trzy obiekty są prawie w całości wynajęte” – mówi Piotr Kaszyński, Partner i Dyrektor działu powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- projektowanie logo Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Players will unlock in-game features that boost their spacebar clicker rate after they reach a specific score
- Główne postulaty Forum Ekspertów Zrównoważonego Bu... Liczba postów: 77 Grupa: Aktualności
- fotografia biznesowa Liczba postów: 99 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
- płytki ceramiczne Liczba postów: 43 Grupa: Trudne tema... Dla osób, które planują remont lub chcą odświeżyć wygląd swojego mieszkania, strona https://ceramicapromat.pl/12-plytki-cera miczne może okazać się bardzo pomocn...
- Moda Liczba postów: 91 Grupa: Trudne tema... Wierzę, że kluczem do oszałamiającej sukienki jest nie tylko projekt, ale także materiał. Dlatego zawsze warto zwrócić się do Larumi Fabrics po ich ekskluzywne....