
Wyposażenie biura w firmie, czego potrzebujesz na start?
Mimo dość zawiłej procedury zakładania i późniejszych, wysokich opłat, nowych firm w Polsce przybywa. Spory procent z nich determinuje praca typowo biurowa. Jak zorganizować idealne biuro tak, aby warunki pracy umożliwiały jak największą wydajność?
Czytaj dalej
Pierwszym krokiem jest znalezienie odpowiedniego biura. Częste są gotowe rozwiązania w biurowcach, w pełni wyposażone, jednak ich ceny są przeważnie wyższe niż, gdybyśmy zdecydowali się na samodzielne urządzenie biura np. w wynajmowanym pomieszczeniu. Dlatego dobrym pomysłem jest również rozejrzenie się za…mieszkaniem, które jest przystosowane do wprowadzenia firmy. Cena może być niższa, tym bardziej, jeśli mieszkanie nie jest umeblowane, dodatkowo, zyskujemy niezależność, np. od innych firm pracujących w tym samym budynku. Częściej możemy też liczyć na spokojniejszą okolicę i…czekające na nas miejsce parkingowe.
Fot. Everspace
Znalezienie biura to jedno, a jego wyposażenie to drugie. Czego będziemy potrzebować?
Przede wszystkim biurka i krzesła. To elementy wyposażenia biura, na których nie warto oszczędzać, zwłaszcza, że można uznać je za koszty firmowe i obniżyć sobie wysokość VAT-u i podatku dochodowego. Sporą ilość miejsca na biurko docenimy tym bardziej, jeśli lubimy mieć na nim sporo rzeczy. Krzesło powinniśmy przetestować przed zakupem i dobrze go rozważyć – może ono kosztować nawet ok. 1000 złotych – podziękują nam nasze plecy.
Jeśli chodzi o dodatkowe wyposażenie w biurze, przyda się organizer na dokumenty i przybory do pisania, nawet jeśli zwykle nie piszemy odręcznie. Podczas pracy łatwiej będzie zachować odpowiedni porządek, jeśli na bieżąco będziemy usuwać niepotrzebne papiery – tutaj nieoceniona okaże się niszczarka do dokumentów. W naszym biurze nie powinno też zabraknąć szafy lub regału na segregatory, książki czy czasopisma z naszej branży.
Czytaj również: Przyjazne i nowoczesne biuro
Co do sprzętu, to oprócz wcześniej wspomnianej niszczarki, będziemy potrzebowali oczywiście komputera. Laptop wydaje się być najrozsądniejszym rozwiązaniem, gdyż umożliwia nam przemieszczanie się, a także pracę w domu. W biurze przyda się też dodatkowy monitor, który będziemy mogli podłączyć do komputera i usprawnić swoją pracę. Idealnym rozwiązaniem byłoby podłączenie dwóch monitorów, to może być jednak ograniczone przez powierzchnię na biurku. Do drukowania dokumentów wystarczy zwykła drukarka atramentowa, warto jednak wybrać model, który będzie tani w eksploatacji.
Fot. Everspace
Jeśli zdarza Ci się częste prezentowanie ofert, pomysłów, warto zainteresować się zakupem rzutnika. Na rynku istnieje spory wybór urządzeń, które są na tyle małe i lekkie, że bez problemów można je transportować.
Czas na krótkie podsumowanie. Wcale nie potrzebujemy niebotycznych budżetów, żeby zorganizować sobie dobrze wyposażone w pełni funkcjonalne biuro. Jeśli funduszy na wynajem lokalu nam brakuje, a nasza praca na to pozwala, możemy zorganizować biuro w domu – wystarczy zaledwie niewielki kącik, gdzie będzie można postawić biurko i zagospodarować kawałek ściany. Efekty mogą być naprawdę zadziwiające.
Czytaj również: Potęga ergonomii
Fot. Everspace
Justyna Zienkiewicz
Przygotowano na podstrawie strony: Profiklima (serwisu klimatyzacji w Warszawie)
Zobacz galerie zdjęć
Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak zaprojektować wnętrze, które będzie Ci służyć... Liczba postów: 4 Grupa: Wnętrza Szanowni Państwo, klinkier na elewacji to nie tylko efektowny design, ale i doskonała ochrona przed wilgocią, mrozem oraz zabrudzeniami. Dzięki szerokiej gamie....
- Chcesz urządzić swoje cztery kąty w duchu minimali... Liczba postów: 1 Grupa: Wnętrza Szanowni Państwo, klinkierowa elewacja pięknie komponuje się z innymi materiałami, takimi jak drewno, metal czy kamień naturalny. Kolekcje oferują szeroki wybór...
- Jak z mieszkania urządzić stylowy loft? Liczba postów: 15 Grupa: Wnętrza Szanowni Państwo, Nowoczesne wnętrza uzyskamy, gdy do dekoracji ścian zastosujemy płytki klinkierowe z King Klinker. Przykładowe realizacje można zobaczyć na st...
- Praca dla Przedstawiciela Handlowego Liczba postów: 27 Grupa: Porady i op... Brzmi dobrze
- Klimatyzacja a ep Liczba postów: 4 Grupa: Najnowsze t... Zapytaj swojego Projektanta. Ewentualnie w firmie która montuje klimatyzację: https://klimatyzator.net. pl Od siebie polecam ich, mają ogromne doświadczenie i....
Ostatnio na forum
- Rozbiórki Liczba postów: 110 Grupa: Stawiamy śc... A propos takich czynności jak skup złomu to warto pamiętać, że dobrze jest zezłomować starą niepotrzebną pralkę czy z gospodarstwa rolnego pług itd.
- Płoty ogrodowe Liczba postów: 1054 Grupa: Ogrodzenia... Jeśli szukasz wysokiej jakości drewnianych listew do swojego projektu, warto zajrzeć na https://listwywplot.pl/kategorie/drewnia ne-listwy/. Oferują bogaty wybór...
- Przeprowadzka jeszcze w tym roku Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności Przeprowadzka z firmą to zero stresu. Znalezienie dobrej firmy przeprowadzkowej to podstawa przed zmianą miejsca zamieszkania. Słyszałam dobre opinie o firmie z...
- Samemu czy z firmą Liczba postów: 8 Grupa: Aktualności Każdego w końcu czeka przeprowadzka i do tego polecam fantastyczną firmę przeprowadzkową https://www.przeprowadzkiwroclaw.pl Bardzo dobrze się z nimi współpraco...
- Odgrzybianie murów i konstrukcji drewnianych budyn... Liczba postów: 39 Grupa: Stawiamy śc... A co jest w stanie wykryć takie badanie termowizyjne - https://termocent.com/ ? Czy ustalą, jeśli działo się tam coś takiego w przyszłości? Zależy mi na ustalen...
- Ogrodzenia z kamienia, czyli innowacje i historia Liczba postów: 9 Grupa: Ogród i dzi... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli macie w planach zakup nowego nagrobka lub myślicie nad schodami lub blatem z kamie...
80 mg accutane
Berberis ma wszystkie funkcje, które możecie wykorzystać w działalności.
Dokładnie znam ten system. W zasadzie dał mi diametralną zmianę.
Udało się sporo poprawić i zoptymalizować.
To był słuszny kierunek.
W biurze przyda się ergonomiczny, wygodny fotel. doskonałe sa te fotele Genesis Astat 700 G2 i do pracy i do grania
Dobra listwa antyprzepięciowa sie przyda , polecam te polskiej marki Lanberg
W każdym biurze przyda się do zabezpieczenia sprzetu zasilacz awaryjny UPS, polecam te marki Armac
Zobacz więcej komentarzy (56) na forum »