.jpg)
Nowe meble łazienkowe
Nowy katalog produktowy oprócz nowego layoutu – przynosi sporo ważnych zmian w asortymencie mebli łazienkowych polskiego producenta. Są w nim nowe produkty, nowe dekory i kolory frontów oraz nowe elementy wyposażenia mebli.
Czytaj dalej
Interesująca szata, tyle że graficzna, zdobi nowy katalog mebli łazienkowych firmy Antado na 2014 rok. Katalog ma nowy layout, spójny z nową identyfikacją wizualną firmy oraz zawiera szereg nowości, które odświeżają ofertę pod kątem wzorniczym i asortymentowym. Ponadto nowy, bardziej czytelny układ produktów pozwala lepiej poruszać się po szerokiej ofercie zawierającej 28 kolekcji. Przygotowano ją na podstawie wnikliwej analizy rynku przeprowadzonej przez producenta. Zgodnie z preferencjami zakupowymi klientów z oferty usunięto kilka serii, a w innych wprowadzono zmiany. Oferta mebli Antado wzbogaciła się także o nowe dekory oczekiwane przez odbiorców. Szczególnie dużo nowości pojawiło się w palecie folii meblowych, zarówno gładkich jak i ze strukturą drewna.
- W grupie mebli foliowanych największą popularnością w ostatnim czasie cieszył się dekor „stare drewno”, dlatego w najnowszej kolekcji proponujemy naszym odbiorcom dekory imitujące naturalne drewno: świerk tatrzański, ciemny orzech wenecki, dąb Samba, Coimbra oraz wenge mleczne – mówi Gabriela Kutysz, kierownik działu eksportu Antado, koordynująca prace nad nowym katalogiem – Wielbiciele minimalizmu koniecznie powinni zwrócić uwagę na nowy kolor w kolekcji Variete, którym jest szary lakier w wysokim połysku. Z pewnością będzie świetnie prezentował się w łazienkach wykończonych kamiennymi szarościami i grafitami.
Czytaj również: Podumywalkowe szafki łazienkowe
Ze zmian użytkowych za najważniejsze można uznać wprowadzenie w kilku kolekcjach produktów uniwersalnych (bez podziału na lewe/prawe), przywrócenie regałów z koszem w seriach Amareno, Prima oraz Novella oraz wprowadzenie nowych uchwytów w seriach Petit, Edith, Pantone i Link. Wśród rozwiązań do małych łazienek firma prezentuje linię Emu, zgrabne szafki foliowane w popularnych dekorach skomponowane z ciekawymi umywalkami dolomitowymi w rozmiarze „S”, które pasują także do znanych już szafek z serii Petit.
Czytaj również: Kontrastowy zestaw mebli łazienkowych
W ofercie Antado pojawiła się również nowa grupa produktów o statusie Prestige, którą inicjują meble o nazwie Atlantic. To kolekcja przygotowana z najwyższą dbałością o jakość materiałów, sposób wykończenia i udogodnienia użytkowe. Meble wykonane z MDF są obustronnie lakierowane, wyposażone w markowe zawiasy i prowadnice z systemem cichego domyku, szklane półki i szuflady wyściełane tworzywem antypoślizgowym.
Dużym udogodnieniem dla odbiorców nowego katalogu Antado jest to, że większość kolekcji producenta ma obecnie nazwy własne, zamiast dość trudnych symboli literowo-cyfrowych. Katalog został wydany w wersji polsko-angielskiej, podkreślając otwarcie firmy na rynki zagraniczne.
- Ostatnie lata pokazały rosnące zainteresowanie meblami Antado wśród klientów z zagranicy. Jesteśmy pewni, że nowa oferta wzmocni tę tendencję – podsumowuje Gabriela Kutysz.
Źródło: Antado / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- 3 proste kroki, które odmienią Twoją sypialnię Liczba postów: 71 Grupa: Wnętrza I especially agree about the importance of textiles. A well-chosen throw or some interesting cushions can instantly change the whole feel of a room. And the per...
- Pomysł na wakacje Liczba postów: 668 Grupa: Ciekawe pom... Jeżeli są tutaj osoby, które mają w planach wyjazd do Poznania i szukają sprawdzonego noclegu, to ze swojej strony mogę Wam wszystkim polecić sprawdzić Hotel Po...
- Jaka praca dla rodziny? Liczba postów: 29 Grupa: Porady i op... Jeśli chcesz mieć dobrze płatną pracę to postaw na ofertę https://www.zawodniania.pl/ gdzie masz kurs niani i opiekunek a te są bardzo poszukiwane na rynku. Szy...
- Praca dla Przedstawiciela Handlowego Liczba postów: 41 Grupa: Porady i op... Brzmi dobrze
- Rozwiązania dla call center Liczba postów: 16 Grupa: Porady i op... Prowadzę razem ze znajomym średniej wielkości firmę marketingową, zajmującą się tefefoniczną sprzedażą różnych produktów/usług, w zależności od zapotrzebowania....