Przegląd prasy – lista artykułów
Boom na rynku domów w Anglii
Indeks cen domów w Anglii pokonał maksimum z ostatniego boomu, ustanowione w styczniu 2008 roku, wyliczyło The Office for National Statistics.
17-09-2013
Peixin chce 100 mln zł na inwestycje
Chiński producent maszyn do artykułów higienicznych inwestuje 547 mln RMB (70 mln EUR, czyli 294,7 mln zł) w fabryki oraz R&D. W debiucie planowanym 10 października zaoferuje do 4 mln akcji nowej emisji. Chce zebrać 100 mln zł.
17-09-2013
MF wprowadza system e-Podatki
Ministerstwo Finansów chce scentralizować informatyczny system poboru i dystrybucji podatków. Dzięki platformie e-Podatki, której poszczególne elementy będą wdrażane od 2014 do 2017 r., chce skuteczniej ściągać daniny i usprawnić administrację podatkową.
17-09-2013
Dłuższe zapisy w wezwaniu na Nordea BP
PKO BP przedłużył do 25 października okres przyjmowania zapisów w wezwaniu do sprzedaży 55.498.700 akcji Nordea Bank Polska - poinformował PKO BP w komunikacie. Wcześniej planowano, że zapisy będą trwały do 25 września.
17-09-2013
Drapacz chmur, który smaży jajka
Londyński wieżowiec korzystając z efektu soczewki podpalił drzwi do pobliskiego zakładu fryzjerskiego i zniszczył tapety w kafejce. Pozwolił też na smażenie jajek na chodniku.
17-09-2013
Willa Versacego na licytacji
Kiedy rok temu willa nieżyjącego dyktatora mody Gianniego Versace została wystawiona na sprzedaż za 125 mln dolarów, analitycy rynku nieruchomości liczyli, że stanie się ona prawdziwym hitem na rynku. Niestety stało się inaczej.
17-09-2013
Randka z kandydatem na najemcę
Szukający współlokatorów coraz częściej organizują castingi. Idealnego najemcy szuka się także wykorzystując ideę tzw. szybkich randek.
17-09-2013
Najem lokali: jak mieszka student
1 na 16 studentów wynajmuje apartament. Zamożni klienci często też kupują lokale
dla studiujących dzieci.
02-09-2013
Ekokredyty z niższą marżą?
Im bardziej energooszczędny dom powstanie za ekokredyt, tym marża dla klienta będzie niższa – obiecują banki.
02-09-2013
Jak zniechęcić do mieszkania
Pułapki na myszy w pokojach, brudne okna, plamy na ścianach, opowieści o uciążliwych sąsiadach. Sprzedający lokale potrafią skutecznie zniechęcić klientów.
02-09-2013