
Rozszerzenie działalności centrum Blue City
Blue City, jedno z najpopularniejszych centrów handlowo – rozrywkowych w Warszawie, rozszerza swoją ofertę zakupową i gastronomiczną. W ostatnim czasie, oprócz nowej na polskim rynku marki Original Marines, do grona najemców obiektu dołączył sklep z wyposażeniem wnętrz Kolorowy Dom..
Czytaj dalej
Już wkrótce swoje lokale otworzą także: butik z modą męską Giacomo Conti, oferująca unikalne ubrania dla kobiet marka By Insomnia, sklep z artykułami wyposażenia wnętrz Home&You oraz popularna restauracja Street
Czytaj również: Przedłużenie umowy w kompleksie Tulipan Park Warszawa
Nowe elementy w ofercie handlowej to nie są jedyne zmiany, jakie czekają Blue City w nadchodzących miesiącach. Na 2014 r. planowane jest przeniesienie strefy gastronomicznej (food court) na poziom +2 oraz powiększenie jej oferty o nowe kawiarnie i restauracje. Z kolei na parterze i pierwszym piętrze pojawi się mocny najemca modowy oraz kilka nowych, międzynarodowych marek.
Ewa Pawłowska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle, komentuje: „Blue City dostosowuje swoją ofertę w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów i w oparciu o analizę najnowszych trendów w branży centrów handlowych w Polsce i na świecie. Plany rearanżacji strefy gastronomicznej w 2014 r. dodatkowo umocnią pozycję centrum na stołecznej mapie handlowej jako obiektu w spójny sposób łączącego bardzo szeroką ofertę zakupową i rozrywkową, z komponentem gastronomicznym i rodzinnym”.
Czytaj również: Przewodnik po rynku biurowym w Polsce
Metamorfoza Blue City jest ciekawym przykładem trendu rearanżacji i rekomercjalizacji, opisanym przez firmę Jones Lang LaSalle w raporcie „Odbudowa, przebudowa, rozbudowa. Kierunki rozwoju polskich centrów handlowych”. Aby zwiększyć atrakcyjność i odwiedzalność obiektu przeprojektowano przestrzeń handlową, dzięki czemu udało się pozyskać nowych najemców, w tym Toys’R’Us czy Marks&Spencer; a duże, wolne moduły z powodzeniem zajęło TK Maxx i F&F, czyli marki poszukujące lokali o takiej właśnie skali. W efekcie przeprowadzonych zmian, Blue City wzbogaciło, odświeżyło i unowocześniło swoją ofertę, co pozwoliło na znaczący wzrost liczby klientów od 2007 r.
Za proces rekomercjalizacji Blue City odpowiada zespół doradców Jones Lang LaSalle wraz z działem najmu Blue City. Centrum działa na warszawskim rynku od 2004 r.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wakacje 2022 Liczba postów: 47 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje warto zastanowić się nad Krynicą-Zdrój jako kierunkiem podróży. To miejsce oferuje nie tylko piękne widoki, ale też ciekawe atrakcje, jak choci...
- Agencje ochrony Liczba postów: 170 Grupa: Trudne tema... Taki wątek warto również założyć na forum bardziej tematycznym.
- Architekt remont mieszkania Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... Przy generalnym remoncie często skupiamy się na wnętrzach, ale nie zapominajmy o kanalizacji. Zwykłe jej czyszczenie może nie wystarczyć. Warto pomyśleć o kompl...
- styl życia Liczba postów: 43 Grupa: Trudne tema... Słyszałam, że apteka online daje możliwość robienia zakupów w dowolnym miejscu i czasie. Lwie Zdrowie https://www.lwiezdrowie.pl/ działa w ten sposób, ale cieka...
- Jak pobrać TikToka na iPhone'a bez znaku wodnego? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Cześć wszystkim! Chciałbym zapisać filmy z TikToka bez znaku wodnego do oglądania offline. Próbowałem już różnych aplikacji, ale albo umieszczały logo TikToka,....