Rozszerzenie działalności centrum Blue City

Rozszerzenie działalności centrum Blue City

Blue City, jedno z najpopularniejszych centrów handlowo – rozrywkowych w Warszawie, rozszerza swoją ofertę zakupową i gastronomiczną. W ostatnim czasie, oprócz nowej na polskim rynku marki Original Marines, do grona najemców obiektu dołączył sklep z wyposażeniem wnętrz Kolorowy Dom.. Czytaj dalej

 

Już wkrótce swoje lokale otworzą także: butik z modą męską Giacomo Conti, oferująca unikalne ubrania dla kobiet marka By Insomnia, sklep z artykułami wyposażenia wnętrz Home&You oraz popularna restauracja Street

 

Czytaj również: Przedłużenie umowy w kompleksie Tulipan Park Warszawa

 

Nowe elementy w ofercie handlowej to nie są jedyne zmiany, jakie czekają Blue City w nadchodzących miesiącach. Na 2014 r. planowane jest przeniesienie strefy gastronomicznej (food court) na poziom +2 oraz powiększenie jej oferty o nowe kawiarnie i restauracje. Z kolei na parterze i pierwszym piętrze pojawi się mocny najemca modowy oraz kilka nowych, międzynarodowych marek.

 

 

Ewa Pawłowska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle, komentuje: „Blue City dostosowuje swoją ofertę w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów i w oparciu o analizę najnowszych trendów w branży centrów handlowych w Polsce i na świecie. Plany rearanżacji strefy gastronomicznej w 2014 r. dodatkowo umocnią pozycję centrum na stołecznej mapie handlowej jako obiektu w spójny sposób łączącego bardzo szeroką ofertę zakupową i rozrywkową, z komponentem gastronomicznym i rodzinnym”.

 

Czytaj również: Przewodnik po rynku biurowym w Polsce

 

Metamorfoza Blue City jest ciekawym przykładem trendu rearanżacji i rekomercjalizacji, opisanym przez firmę Jones Lang LaSalle w raporcie „Odbudowa, przebudowa, rozbudowa. Kierunki rozwoju polskich centrów handlowych”. Aby zwiększyć atrakcyjność i odwiedzalność obiektu przeprojektowano przestrzeń handlową, dzięki czemu udało się pozyskać nowych najemców, w tym Toys’R’Us czy Marks&Spencer; a duże, wolne moduły z powodzeniem zajęło TK Maxx i F&F, czyli marki poszukujące lokali o takiej właśnie skali. W efekcie przeprowadzonych zmian, Blue City wzbogaciło, odświeżyło i unowocześniło swoją ofertę, co pozwoliło na znaczący wzrost liczby klientów od 2007 r.

 

Za proces rekomercjalizacji Blue City odpowiada zespół doradców Jones Lang LaSalle wraz z działem najmu Blue City. Centrum działa na warszawskim rynku od 2004 r.

2013-10-09
Źródło: Jones Lang LaSalle / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Baterie kuchenne Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Też jestem na etapie remontu swojego mieszkania i zastanawiam się jakie baterie kupić. Są różne sklepy stacjonarne ale ja mimo wszystko wolę zakupy online. Dlat...
  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 48 Grupa: Aktualności Organizacja warsztatów i szkoleń z zakresu bezpieczeństwa, gdzie uczestnicy otrzymują odblaski reklamowe z logo firmy, to znakomity sposób na budowanie świadomo...
  • Co zrobić z rzeczami w czasie przeprowadzki Liczba postów: 40 Grupa: Trudne tema... Przeprowadzka to często stresujący, ale też ekscytujący moment w życiu. Jednym z kluczowych aspektów tego procesu jest odpowiednie zarządzanie rzeczami. Oto kil...
  • Jak o siebie dbacie? Liczba postów: 1587 Grupa: Trudne tema... Godnych polecenia psychologów którzy mogą pochwalić się dużą skutecznością w pomocy wielu ludziom znajdziecie w https://kulepszemu.pl/strefa-sexualnosci /
  • samochód Liczba postów: 90 Grupa: Trudne tema... W poszukiwaniu nowego samochodu koniecznie zajrzyjcie do salonu samochodowego https://dyszkiewicz.dacia.pl/ Posiadają bardzo bogata ofertę która jest w stanie z...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19062 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 246

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >