Rozszerzenie działalności centrum Blue City

Rozszerzenie działalności centrum Blue City

Blue City, jedno z najpopularniejszych centrów handlowo – rozrywkowych w Warszawie, rozszerza swoją ofertę zakupową i gastronomiczną. W ostatnim czasie, oprócz nowej na polskim rynku marki Original Marines, do grona najemców obiektu dołączył sklep z wyposażeniem wnętrz Kolorowy Dom.. Czytaj dalej

 

Już wkrótce swoje lokale otworzą także: butik z modą męską Giacomo Conti, oferująca unikalne ubrania dla kobiet marka By Insomnia, sklep z artykułami wyposażenia wnętrz Home&You oraz popularna restauracja Street

 

Czytaj również: Przedłużenie umowy w kompleksie Tulipan Park Warszawa

 

Nowe elementy w ofercie handlowej to nie są jedyne zmiany, jakie czekają Blue City w nadchodzących miesiącach. Na 2014 r. planowane jest przeniesienie strefy gastronomicznej (food court) na poziom +2 oraz powiększenie jej oferty o nowe kawiarnie i restauracje. Z kolei na parterze i pierwszym piętrze pojawi się mocny najemca modowy oraz kilka nowych, międzynarodowych marek.

 

 

Ewa Pawłowska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle, komentuje: „Blue City dostosowuje swoją ofertę w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów i w oparciu o analizę najnowszych trendów w branży centrów handlowych w Polsce i na świecie. Plany rearanżacji strefy gastronomicznej w 2014 r. dodatkowo umocnią pozycję centrum na stołecznej mapie handlowej jako obiektu w spójny sposób łączącego bardzo szeroką ofertę zakupową i rozrywkową, z komponentem gastronomicznym i rodzinnym”.

 

Czytaj również: Przewodnik po rynku biurowym w Polsce

 

Metamorfoza Blue City jest ciekawym przykładem trendu rearanżacji i rekomercjalizacji, opisanym przez firmę Jones Lang LaSalle w raporcie „Odbudowa, przebudowa, rozbudowa. Kierunki rozwoju polskich centrów handlowych”. Aby zwiększyć atrakcyjność i odwiedzalność obiektu przeprojektowano przestrzeń handlową, dzięki czemu udało się pozyskać nowych najemców, w tym Toys’R’Us czy Marks&Spencer; a duże, wolne moduły z powodzeniem zajęło TK Maxx i F&F, czyli marki poszukujące lokali o takiej właśnie skali. W efekcie przeprowadzonych zmian, Blue City wzbogaciło, odświeżyło i unowocześniło swoją ofertę, co pozwoliło na znaczący wzrost liczby klientów od 2007 r.

 

Za proces rekomercjalizacji Blue City odpowiada zespół doradców Jones Lang LaSalle wraz z działem najmu Blue City. Centrum działa na warszawskim rynku od 2004 r.

2013-10-09
Źródło: Jones Lang LaSalle / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • fotografia biznesowa Liczba postów: 228 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 519 Grupa: Trudne tema... Byłam już u wielu stomatologów, jednak nie potrafię wybrać tego jedynego. Jakie macie doświadczenia ze Studio Stomatologii Powiśle https://stomatologiapowisle.p...
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 408 Grupa: Trudne tema... Z tego co wiem, szukanie pomocy w leczeniu alkoholizmu jest kluczowe na drodze do wyzdrowienia. Dlatego ważne jest mówienie o https://alkodoktor.pl/ jako źródle...
  • Jak spędzasz swój wolny czas? Liczba postów: 98 Grupa: Trudne tema... https://pin-up-casino-pl.com/ zdecydowanie warto odwiedzić. Strona oferuje świetny wybór gier, od klasycznych automatów po gry stołowe, a także lukratywne ofert...
  • Dygestorium laboratoryjne Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Liczy się tutaj jakość - podstawowym zadaniem dygestorium jest zapewnienie ochrony pracownikom laboratorium podczas pracy. Dygestorium musi więc uniemożliwiać....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19268 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 181

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >