
Szkolenie kadr na Uniwersytecie Erasmusa w Rotterdamie
„Kupują nie firmy, ale ludzie!” Pod takim hasłem odbyła się druga już sesja szkoleń dla dyrektorów sprzedaży i marketingu Purmo Radson.
W lutym szefowie sprzedaży wszystkich europejskich oddziałów Purmo Radson odebrali dyplomy ukończenia szkolenia. Szkolenie zorganizowała firma Professional Capital oraz wybitny specjalista w zakresie psychologii sprzedaży - profesor Willem Verbeke z Erasmus Business School. Dyrektorzy sprzedaży Purmo Radson spotykali się w Rotterdamie na kolejnych sesjach szkoleniowych: w 2011 i 2012 roku.
Czytaj również: Targi Salone Internazionale del Bagno
Szkolenie skrojone na miarę
Program szkolenia został przygotowany specjalnie na indywidualne zamówienie i z inicjatywy Elo Dhaene, Dyrektora Handlowego Marki Purmo/Radson. Nad merytoryczną stroną pracowano przez miesiąc, tak aby jak najpełniej dostosować zakres tematyczny do konkretnych zadań, jakie stawia przed sobą dział sprzedaży. Wszyscy uczestnicy wypełnili ankietę określającą konkretne potrzeby i oczekiwania wobec szkolenia. Na tej podstawie opracowano program skrojony na miarę. Opiekę merytoryczną nad programem sprawował specjalista o międzynarodowej renomie - profesor Willem Derbeke. Zarówno w kraju jak i za granicą profesor Derbeke jest wykładowcą znanym z nieszablonowego podejścia do zagadnień sprzedaży oraz zarządzania w przedsiębiorstwach opartych na wiedzy.
Willem Verbeke studiował filozofię na Uniwersytecie w Gandawie (Belgia) i ma doktorat z Psychologii Edukacji na Uniwersytecie w Pensylwanii. Wydał osiem książek i otrzymał wiele krajowych i międzynarodowych nagród. Jako konsultant doradzał ponad 300 klientom, m.in. Philips, Coca-Cola, Campina, Delta Lloyd, a teraz również Purmo/Radson. Podczas wykładów uczestnicy szkolenia mieli możliwość poznać nowe spojrzenie na kontakt z klientem, budowanie relacji i proces wymiany wiedzy. Profesjonalni trenerzy przekazywali wiedzę, jak budować długotrwałe relacje z klientami oraz jak wydajnie zarządzać zespołem sprzedaży. Zajęcia praktyczne pomogły lepiej zrozumieć istotę współpracy z klientami, a także z kolegami z innych krajów. Cenną wskazówką była również możliwość wymiany doświadczeń - jak się okazało każdy rynek ma swoją własną specyfikę.
Czytaj również: Ceramika Paradyż na targach MosBuild 2012
Jacek Łuczak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Europy Wschodniej tak ocenia szkolenie: "Przekaz wiedzy był znakomity. Bardzo przydatne okazało się skonfrontowanie teoretycznych akademickich rozwiązań z naszym codziennym podejściem do biznesu. Pozwoliło to nam uporządkować wiedzę praktyczną przy użyciu naukowych narzędzi. Nie do przecenienia była także wzajemna wymiana poglądów. Chociaż pracujemy oddzielnie, każdy na innym rynku, z odmiennymi doświadczeniami i często z zupełnie innym podejściem, wszyscy zauważyliśmy, że wiele możemy się od siebie nauczyć, wymieniając przydatne wskazówki. Zaobserwowałem również wymianę wiedzy pomiędzy generacjami. Nasza grupa składała się z dyrektorów i managerów z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży, a także osób o wiele młodszych. Mieliśmy więc możliwość z jednej strony korzystać z doświadczenia, a z drugiej świeżości myślenia i nowych pomysłów."
Purmo Radson inwestuje w szkolenie swoich kadr dla jak najlepszej obsługi klienta. W Rettig ICC przyjazny stosunek pracowników do otoczenia jest jedną z kluczowych wartości. Szkolenie dla dyrektorów sprzedaży pomoże wdrożyć najnowsze koncepcje psychologii sprzedaży w codzienną pracę działów obsługi klienta.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 58 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
- Moda Liczba postów: 128 Grupa: Trudne tema... Coraz częściej wybieram rzeczy, które mają „coś więcej” – nie tylko wygląd, ale też historię i wartość. Przeglądając https://kanasapiens.pl/ wpadły mi w oko ich...
- wypożyczalnia samochodów Liczba postów: 56 Grupa: Trudne tema... Tutaj popatrz https://beep.rent/oferta/wypozyczalnia-s amochodow-lodz/. Beep Rent ma ciekawą ofertę. Konkurencyjne ceny, duży wybór pojazdów dostępnych w różnych...
- Jak się reklamujecie? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Prowadzę firmę budowlaną i zauważyłem, że większość firm z naszej branży zaczyna coraz mocniej inwestować w reklamę online – strony, Google, social media. Zasta...
- Nie ma opłaty, gdy wycena jest nieważna Liczba postów: 7 Grupa: Aktualności