Wnętrzarskie i perfumiarskie trendy

Wnętrzarskie i perfumiarskie trendy

W warszawskim salonie odbyła się prezentacja nowości dostępnych w dystrybucji firmy, połączona z warsztatami z projektowania wnętrz zapachem. Wydarzenie to dobrze odzwierciedla konsekwentnie realizowaną strategię marki, opierającą się na bliskiej współpracy z architektami i starannym doborze innowacyjnych, wysokiej jakości produktów.

Nowości i innowacje

Zaproszeni architekci i dziennikarze mieli okazję zapoznać się z nowościami w ofercie firm współpracujących z marką Drzwi i podłogi VOX. Zaprezentowano między innymi szeroką ofertę paneli laminowanych Quick-Step, a także innowacyjny system drzwi RONDO marki INTERDOOR, których skrzydło zawsze obraca się w kierunku osoby otwierającej dzięki sposobowi zamykania ruchem przesuwno - obrotowym pod kątem 90 stopni. Oprócz produktów innowacyjnych, marka Drzwi i podłogi VOX systematycznie poszerza swoją ofertę o produkty premium i skierowane do architektów. Zgromadzeni goście mogli zatem zapoznać się z norweskimi podłogami drewnianymi marki BOEN, a także luksusowymi belgijskimi wykładzinami dywanowymi B.I.C: produktem, który pojawił się w ofercie VOX z myślą o projektantach poszukujących nieszablonowych rozwiązań skrojonych na miarę.

 

Czytaj również: Konferencja Future4Build w Warszawie

 


 

Zapachowe inspiracje

Oprócz zapoznania się z nowościami w ofercie produktowej marki Drzwi i podłogi VOX, zgromadzeni goście mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez jedynego w Polsce senseliera – Martę Siembab. Z niezwykle ciekawej prezentacji można było dowiedzieć się między innymi jak podnieść wartość domu dzięki zapachowi, jak przenikają się trendy wnętrzarskie i perfumiarskie, oraz czy można zaprojektować wnętrza 5D.

 

Czytaj również: Szkolenia dla architektów w całej Polsce

 


 

„Wydarzenie w warszawskim salonie pokazuje kierunek, który obrała marka Drzwi i podłogi VOX. Nasze salony mają być miejscem wzajemnych inspiracji architektów, klientów i nas samych, abyśmy jeszcze lepiej mogli zaspokajać ich potrzeby. Wszystko to w ramach idei By Human Touch promującej współpracę specjalistów z różnych dziedzin i uważne wsłuchiwanie się w indywidualne potrzeby klientów” - podsumowuje Arkadiusz Śmiłowski, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej sieci Drzwi i podłogi VOX.

2013-11-08
Źródło: Toolbox Creative Communications / budnet.pl

Zobacz galerie zdjęć

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Gdzie sprzedam łożyska? Liczba postów: 20 Grupa: Trudne tema... Hey, i need those bearings you got @pikachu07. How do i contact you? Or can you contact me at my site BSD Brawl?
  • Agencja PR Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Agencja PR - jaką polecacie? Chciałabym nawiązać współpracę z agencją, która kompleksowo zadba o marketing w intrenecie mojej firmy.
  • Prezent dla kobiety? Trudna sprawa Liczba postów: 199 Grupa: Trudne tema... Szukałam czegoś, co pozwoli mi nosić swoją wiarę na co dzień, ale bez przesadnej religijności w stylu, i znalazłam ten wpis https://swjacek.net.pl/rozaniec-jako...
  • odszkodowanie Liczba postów: 112 Grupa: Trudne tema... Udział w wypadku komunikacyjnym jest zdecydowanie traumatycznym przeżyciem... W takiej sytuacji osoby poszkodowane powinny też znać swoje prawa. O ubieganiu się...
  • Mieszkania deweloperskie Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Kupujesz nowe mieszkanie i chcesz, aby było urządzone perfekcyjnie, zgodnie z Twoim gustem ale i możliwościami finansowymi. Samodzielnie będzie ciężko to ogarną...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19967 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 261

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >