Konkurs Wygraj weekend w światowej stolicy mody
Agata Matecka wygrała wycieczkę do magicznego Paryża! Zwyciężczyni zakupiła dębową podłogę w najmodniejszym w tym sezonie wzorze pełnej deski i przesłała najciekawsze zdjęcie. Do stolicy świata pojedzie także najlepszy sprzedawca, którym okazał się przedstawiciel firmy Visionwood. Jury przyznało również dwa wyróżnienia.
Czytaj dalej
Konkurs „Wygraj weekend w światowej stolicy mody!” trwał od 15 lipca do końca listopada 2011 r. W organizowanej przez firmę Baltic Wood™ zabawie do wygrania były dwie wycieczki do Paryża (każda dla dwóch osób), które trafiły do klienta oraz najlepszego sprzedawcy.

Czytaj również: Parkiet ceramiczny
Warunkiem udziału w konkursie był zakup min. 25 m² podłogi we wzorze pełnej deski z linii Elite Line – nagrodzonej Złotym Godłem programu Najwyższa Jakość Quality International 2011, a następnie wypełnienie krótkiego formularza i przesłanie do 29 listopada 2011 r. ciekawego zdjęcia, na którym widnieje zakupiona podłoga. Prace oceniane były przez Jury, w którym składzie – oprócz przedstawiciela firmy Baltic Wood™ - zasiadał także grafik i architekt.
Oceniający spośród wszystkich przesłanych zdjęć wybrali trzy najlepsze. Po burzliwej dyskusji ostatecznie nagrodzona wycieczką została praca Agaty Mateckiej. Klientka zakupiła podłogę Elite Line Nature Collection Dąb Classic wykończoną bezbarwnym olejem naturalnym ECO i fazowaną.

Jury doceniło drewniane detale i ładnie wyeksponowaną powierzchnię podłogi, ale w szczególności odbiór zdjęcia, które ukazuje – mimo iż jeszcze nie do końca umeblowany – to jednak prawdziwy, przytulny dom. Drewniana podłoga to baza dla dalszych etapów aranżacji, ale jednocześnie jeden z najważniejszych elementów, pełniący nie tylko funkcje estetyczne, ale także zapewniający bezpieczeństwo domownikom, również, a może przede wszystkim, tym najmłodszym.
Czytaj również: Dębowa deska warstwowa
Pozostałe dwa zdjęcia: Marii Grzesiakowskiej i Krzysztofa Brody prezentujące aranżacje z podłogami Elite Line Nature Collection Merbau Elegance oraz Elite Line Nature Collection Dąb Elegance, otrzymały wyróżnienia w postaci wykwintnego francuskiego wina, nawiązującego do paryskiego klimatu zabawy. Jednocześnie wyłoniono handlowca, który w ramach konkursu sprzedał największą ilość najmodniejszych podłóg. Druga wycieczka do magicznego Paryża przypadła przedstawicielowi firmy Visionwood.

Teraz na zwycięzców czekać będzie już tylko wspaniała zabawa, niezapomniane wrażenia, romantyczne chwile, butiki najwybitniejszych projektantów mody i wiele, wiele innych atrakcji w samym Sercu Świata.
Źródło: Baltic Wood / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak często na budowie uszkadzacie sobie telefony? Liczba postów: 131 Grupa: Ciekawe pom... When working on construction sites, it's not uncommon for phones to sustain damage due to harsh conditions. Whether it's dust, water, or accidental drops, the r...
- Zakładanie firmy Liczba postów: 5 Grupa: Ciekawe pom... Planowanie efektywnej rekrutacji to kluczowy element w rozwijaniu każdej firmy. Profesjonalne podejście do poszukiwania talentów może znacząco zwiększyć szanse....
- Nowoczesne meble do salonu Liczba postów: 238 Grupa: Ciekawe pom... W salonie tak naprawdę spędzamy bardzo dużo czasu, rodzinne wieczory, które jesienią i zimą są coraz dłuższe. Warto dlatego poświęcić sporo czasu na urządzenie....
- Czy warto montowac rolety zewnętrzne? Liczba postów: 423 Grupa: Porady i op... Rolety zewnętrzne to też super opcja antywłamaniowa.
- Overchat AI Liczba postów: 4 Grupa: Ciekawe pom... 최근에 Parimatch의 라이브 카지노를 자주 이용하고 있는데, 딜러의 진행 수준과 스트리밍 품질이 매우 뛰어났습니다. 화면 지연이 거의 없고, 베팅 반응도 즉각적이어서 실시간 몰입감이 뛰어납니다. 특히 https://kr.parimatch.com/ko/casino 에서는 Evolut...

