A Ty jaki kolor wybierzesz?
Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli – z takim hasłem przewodnim 19 kwietnia br. wystartowała najnowsza kampania reklamowa popularnej marki farb Śnieżka Satynowa z portfolio FFiL Śnieżka SA.
Czytaj dalej
Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową
Utrzymany w konwencji filmowej spot reklamowy, pełen zarówno subtelnych scen, jak i wartkiej akcji rodem z przygód Jamesa Bonda, można już oglądać na ekranach najpopularniejszych stacji telewizyjnych. Równolegle prowadzone są również szeroko zakrojone działania wizerunkowe w Internecie, prasie oraz punktach sprzedaży detalicznej.

Czytaj również: Farba dla wymagających
Śnieżka Satynowa to farba wyprodukowana przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii Teflon® surface protector, dzięki czemu tworzy na ścianach niezwykle trwałe, gładkie, wyjątkowo odporne na mycie i szorowanie oraz eleganckie powłoki o satynowym wykończeniu, które subtelnie odbijają światło. Te najważniejsze atrybuty produktu zostały wyeksponowane w najnowszej kampanii reklamowej marki. Głównym bohaterem spotu jest scenograf filmowy, który opowiada o kulisach powstawania realizacji filmowych. Rekomenduje Śnieżkę Satynową jako rozwiązanie, które sprawdza się nawet w tak trudnych warunkach jak plan filmowy: ze względu na niekwestionowane walory estetyczne tworzy klimatyczną oprawę podczas delikatnych, romantycznych scen, a dzięki subtelnemu, satynowemu wykończeniu pozwala uzyskać widowiskową grę światła, doskonale prezentującą się na wielkim ekranie. Oprócz tego zapewnia ponadprzeciętną trwałość w przypadku kręcenia najbardziej wymagających epizodów akcji. Farba Śnieżka Satynowa pozostaje w idealnym stanie również poza blaskiem fleszy, w domu, w którym harcują roześmiane dzieci – o czym wspomina scenograf, wracając po pełnej przygód pracy do własnego M.

Czytaj również: Kolorowa metamorfoza ściany z pomocą taśmy do malowania.
Kampania reklamowa obejmuje TV, Internet oraz prasę. Przez cały sezon prac remontowo-budowlanych spoty reklamowe będą pojawiać się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, np. TVP 1, TVP 2, TV 4, TVN czy Polsat. Działania w Internecie obejmą nowoczesne narzędzia marketingowe, a wsparciem sprzedaży będą ponadto materiały POS.
Za kreację spotu reklamowego odpowiada Agencja RED8 Advertising, a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.
Spot reklamowy można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=4DOQ3i-c4mQ

Komentarze
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Łazienka - jak urządzić ją z głową? Liczba postów: 12 Grupa: Wnętrza Dzień dobry, jeśli ktoś szuka meble łazienkowe, to warto rzucić okiem na Morene.pl. Mają tam zarówno serie nowoczesne (mat, połysk, drewno), jak i bardziej klas...
- Przewodnik po idealnych upominkach – tekstylia, za... Liczba postów: 1 Grupa: Wnętrza
- Łazienka komfortowa i ponadczasowa Liczba postów: 15 Grupa: Wnętrza Podczas remontu łazienki trzeba też pomyśleć o wyborze umywalki, która jest kluczowym elementem wyposażenia. Ciekawą opcją mogą być umywalki konglomeratowe, któ...
- Strefa umywalki – serce łazienki w trzech odsłonac... Liczba postów: 1 Grupa: Wnętrza https://hackmd.io/@DaDg_9WVTpWcpIBPXbueE g/ryWhrDOzWe
- Czy warto montowac rolety zewnętrzne? Liczba postów: 423 Grupa: Porady i op... Rolety zewnętrzne to też super opcja antywłamaniowa.

