A Ty jaki kolor wybierzesz?

A Ty jaki kolor wybierzesz?

Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli – z takim hasłem przewodnim 19 kwietnia br. wystartowała najnowsza kampania reklamowa popularnej marki farb Śnieżka Satynowa z portfolio FFiL Śnieżka SA. Czytaj dalej

 

Śnieżka Satynowa z nową kampanią reklamową

 

 Utrzymany w konwencji filmowej spot reklamowy, pełen zarówno subtelnych scen, jak i wartkiej akcji rodem z przygód Jamesa Bonda, można już oglądać na ekranach najpopularniejszych stacji telewizyjnych. Równolegle prowadzone są również szeroko zakrojone działania wizerunkowe w Internecie, prasie oraz punktach sprzedaży detalicznej.

 

 

Czytaj również: Farba dla wymagających


Śnieżka Satynowa to farba wyprodukowana przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii Teflon® surface protector, dzięki czemu tworzy na ścianach niezwykle trwałe, gładkie, wyjątkowo odporne na mycie i szorowanie oraz eleganckie powłoki o satynowym wykończeniu, które subtelnie odbijają światło. Te najważniejsze atrybuty produktu zostały wyeksponowane w najnowszej kampanii reklamowej marki. Głównym bohaterem spotu jest scenograf filmowy, który opowiada o kulisach powstawania realizacji filmowych. Rekomenduje Śnieżkę Satynową jako rozwiązanie, które sprawdza się nawet w tak trudnych warunkach jak plan filmowy: ze względu na niekwestionowane walory estetyczne tworzy klimatyczną oprawę podczas delikatnych, romantycznych scen, a dzięki subtelnemu, satynowemu wykończeniu pozwala uzyskać widowiskową grę światła, doskonale prezentującą się na wielkim ekranie. Oprócz tego zapewnia ponadprzeciętną trwałość w przypadku kręcenia najbardziej wymagających epizodów akcji. Farba Śnieżka Satynowa pozostaje w idealnym stanie również poza blaskiem fleszy, w domu, w którym harcują roześmiane dzieci – o czym wspomina scenograf, wracając po pełnej przygód pracy do własnego M.

 

 

Czytaj również: Kolorowa metamorfoza ściany z pomocą taśmy do malowania.

 

Kampania reklamowa obejmuje TV, Internet oraz prasę. Przez cały sezon prac remontowo-budowlanych spoty reklamowe będą pojawiać się w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, np. TVP 1, TVP 2, TV 4, TVN czy Polsat. Działania w Internecie obejmą nowoczesne narzędzia marketingowe, a wsparciem sprzedaży będą ponadto materiały POS.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada Agencja RED8 Advertising, a za zakup mediów dom mediowy Maxus Polska.

Spot reklamowy można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=4DOQ3i-c4mQ

 

Źródło: Redpen / budnet.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jaka firma do wycinki drzew Liczba postów: 10 Grupa: Porady i op... Ostatnio potrzebowałem specjalistów do przycinki kilku dużych drzew na działce i trafiłem na pielęgnacja i wycinka drzew Kraków. Okazało się, że firma działa od...
  • Jakie haki do hustawki? Liczba postów: 3 Grupa: Porady i op... Postanowiłem zrobić w ogrodzie huśtawkę dla dzieci. W hurtowni https://www.chle-mar.pl/ kupiłem solidne haki do mocowania huśtawek. Montaż poszedł szybko, a kon...
  • prawnik płock Liczba postów: 24 Grupa: Ciekawe pom... Mi bardzo pomógł prawnik Chrzanów, którego w 100% polecam. To osoba z dużym doświadczeniem i wiedzą.
  • suszarki łazienkowe (do ręczników itp.) Liczba postów: 78 Grupa: Najnowsze t... Mam do usunięcia wiele śmieci po przeprowadzce – stare meble, kartony i inne rzeczy, które nie nadają się już do użytku. Myślę o wynajmie kontenera na śmieci w....
  • Game site Liczba postów: 1 Grupa: Najnowsze t... After trying out a few clunky Chrome extensions, I needed something more reliable for lead gen. Find the best LinkedIn automation tools https://octopuscrm.io/bl...

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 20015 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 281

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >