Office Days – targi wyposażenia i usług dla biur

Office Days – targi wyposażenia i usług dla biur

Ddbędą się 9. i 10. kwietnia w Warszawskim Centrum Expo XXI Czytaj dalej

Po serii pięciu udanych konferencji „Biurowce w Polsce” oraz wydaniu 12 katalogów inwestycji biurowych o tym samym tytule Nowy Adres S.A. poszerza swoje portfolio o kolejną propozycję targową dla tego segmentu rynku nieruchomości: Office Days – targi wyposażenia i usług dla biur Nowa impreza targowa ma zaprezentować kompleksowy wachlarz usług i towarów, niezbędnych przy funkcjonowaniu każdego biura.

 

– Sprawnie działające biuro to nie tylko pokoje, biurka i długopisy - to także przyjazny użytkownikom projekt, umiejętne zarządzanie budynkiem, sprawny przepływ informacji, umiejętne gospodarowanie zasobami. Nowe targi zaoferują biorącym w nich udział firmom wszystko, co jest niezbędne do pracy w biurze, ale zaproszeni są również architekci i zarządcy, którzy będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami i technologiami. Tak kompleksowego podejścia do branży biurowej do tej pory nie było na żadnych targach w Polsce – mówi Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A. i pomysłodawczyni targów Office Days.    

 

Impreza, która odbędzie się 9. i 10. kwietnia w Warszawskim Centrum Expo XXI przeznaczona jest dla czterech głównych grup odbiorców: office managerów i osób odpowiedzialnych za zamówienia sprzętu i usług biurowych, deweloperów, właścicieli i zarządców biurowców, architektów i projektantów wnętrz oraz informatyków odpowiedzialnych za firmowy hardware. Wystawcy będą prezentować nowinki techniczne, najnowsze wyposażenie biur, innowacyjne technologie budowlane i usługi dla rynku biurowego.

 

– Podczas targów Office Days praktycznie wszyscy, którzy na co dzień mają do czynienia z nieruchomościami biurowymi znajdą coś dla siebie. Deweloperzy i zarządcy będą mogli zapoznać się z technologiami i usługami, które pozwolą im na realne oszczędności i podniesienie atrakcyjności budynku w oczach potencjalnych najemców, architekci i projektanci sieci IT poznają nowe rozwiązania infrastrukturalne, a office managerowie będą mogli od ręki zamówić najnowocześniejszy sprzęt, akcesoria i usługi dla biur. W jednym miejscu i czasie będzie można  zapoznać się z ofertą całego – jakże szerokiego - rynku produktów, usług i technologii dla biur – dodaje Cyprynowska.

 

Nowy Adres S.A. zadbał również o bogaty program dodatkowych atrakcji. Podczas „Kongresu Office Days” uczestnicy targów będą mieli okazję do wymiany opinii i doświadczeń oraz do zapoznania się z najnowszymi trendami panującymi  na rynku biurowym. Wielu wystawców zamierza przygotować dla zwiedzających specjalne oferty rabatowe oraz sprzedaż produktów targowych po atrakcyjnych, obniżonych cenach. Nie zabraknie również konkursów i loterii. Pierwszym z nich jest konkurs „Moje biuro w obiektywie”, współorganizowany przez Akademią Fotografii Amatorskiej. Wystarczy zrobić zdjęcie w jednej z czterech kategorii: „architektura”, „miejsce pracy”, „identyfikacja z firmą” i „moje biuro w obiektywie telefonu komórkowego” i wysłać je foto@officedays.pl. Do wygrania atrakcyjne nagrody! Stoiska można rezerwować już dziś. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.officedays.pl 

2013-02-22
Źródło: Nowy Adres / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • paczka z niestandardowymi wymiarami Liczba postów: 28 Grupa: Trudne tema... Nowoczesne rozwiązania, takie jak paczkomaty, zmieniły sposób korzystania z usług kurierskich. Dzięki nim nadawanie i odbieranie paczek stało się szybkie i wygo...
  • Podpisanie umowy partnerskiej między Vinted i InPo... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Super! Lubimy kupować z drugiej ręki, a taki międzynarodowy rynek otwiera wiele możliwości. Ostatnio przygotowujemy nasze dziecko na pierwszy obóz letni, przyda...
  • Gdzie na wczasy ? Liczba postów: 105 Grupa: Trudne tema... Planując wakacje do Turcji, trafiłem przez przypadek na witrynę https://turcja-wakacje.pl/ i muszę przyznać – petarda! To nie jest następny nudny blog z kopiowa...
  • Jak rozwinąć swój biznes w okresie COVID? Liczba postów: 59 Grupa: Trudne tema... No nie ma co... czasie COVID dużo rzeczy trzeba było przemyśleć od nowa, zwłaszcza w biznesie. U mnie super się sprawdziły personalizowane naklejki – na opakowa...
  • Bezpieczny fotelik 0-18 kg Liczba postów: 41 Grupa: Trudne tema... 0-18 kg to jedynie RWF. Innej opcji to nie ma. Ale jak już starsze dziecko to można wybierać sobie coś wiecej. Bo są jeszcze te pasy Smart Kid Belt. Dobre dla s...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19685 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 247

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >