
Polski producent w Mediolanie
Tegoroczna odsłona mediolańskich targów MADE expo zgromadziła liczne grono uczestników. W czasie trwania imprezy, w dniach 2-5 października, ekspozycje wystawców prezentujących swoje rozwiązania odwiedziło ponad 210 tys. osób. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyło się stoisko firmy WIŚNIOWSKI.
Firma WIŚNIOWSKI – czołowy producent bram garażowych i przemysłowych, systemów ogrodzeniowych i stolarki otworowej, od lat uczestniczy w największych i najbardziej prestiżowych wydarzeniach dedykowanych sektorowi budowlanemu. Możliwość zaprezentowania swoich produktów, unikalna okazja do nawiązania kontaktów handlowych i zapoznania się z najnowszymi trendami w branży sprawiła, że firmy nie mogło również zabraknąć wśród wystawców targów MADE expo 2013.
Czytaj również: Produkty polskiej firmy zaprezentowane na strojach modelek w Mediolanie
Stoisko WIŚNIOWSKI w czasie mediolańskiej imprezy odwiedziło liczne grono zwiedzających. Z zainteresowaniem zapoznawali się oni z bogatą ofertą rozwiązań polskiego producenta. Firma wykorzystała targi m. in. do zaprezentowania nowości w swojej ofercie: nakładkowych drzwi domowych oraz ogrodzeń posesyjnych wypełnionych blachą. Obydwa produkty cechują niezwykle wysokie walory estetyczne, które zaspokoją nawet najbardziej wygórowane potrzeby klientów na wymagającym rynku włoskim.
- Nowy system drzwi oparty jest na konstrukcji z profili trzykomorowych z przegrodą termiczną – mówi Robert Mastalski, menedżer produktu – Stolarka Stalowa i Aluminiowa. – Obustronnie nakładkowy panel wypełniający zapewnia ukryty profil skrzydła oraz bardzo wysokie walory izolacyjne. Drzwi mają wysoki współczynnik przenikalności cieplnej: U=0,8 W/m2K – dodaje Robert Mastalski. Dopełnieniem systemu jest oferowane przez producenta wyposażenie dodatkowe: czytnik linii papilarnych czy zbliżeniowy czujnik ruchu smart touch.
Czytaj również: Producent izolacji na targach w Mediolanie
– Wyroby marki WIŚNIOWSKI spełniają najwyższe standardy jakości i wykorzystują nowoczesne rozwiązania, dlatego z powodzeniem mogą konkurować na zagranicznych rynkach – mówi Katarzyna Świderska – Liczne rozmowy biznesowe, które prowadziliśmy podczas targów i duża liczba osób odwiedzających stoisko świadczą o znacznym zainteresowaniu ofertą naszej firmy.
2013-10-15
Źródło: Red Pen / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- materace sklep Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... Co sądzicie o takich poradach przed zakupem materaca - https://bia24.pl/kategorie/dom-i-zdrowie /jakie-materace-do-lozka-sa-dobrym-wybor em-poznaj-6-wskazowek-dla...
- Państwo i biznes: sojusz na rzecz bezpieczeństwa w... Liczba postów: 12 Grupa: Aktualności
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 136 Grupa: Aktualności Temat błędów w reklamie to coś, o czym powinien przeczytać każdy, kto planuje kampanię – nawet małą. Artykuł, na który ostatnio trafiłem, fajnie wszystko podsum...
- wyrzynarka którą wybrać? Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukacie brzeszczotów do wyrzynarek, to polecam odwiedzenie strony Chle-Mar https://www.chle-mar.pl/ Mają szeroki wybór i bardzo konkurencyjne ceny. Ja os...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 611 Grupa: Trudne tema... W jaki sposób staracie się dbac o swoje żeby? świadectwa energetyczne Katowice