
Polski producent w Mediolanie
Tegoroczna odsłona mediolańskich targów MADE expo zgromadziła liczne grono uczestników. W czasie trwania imprezy, w dniach 2-5 października, ekspozycje wystawców prezentujących swoje rozwiązania odwiedziło ponad 210 tys. osób. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyło się stoisko firmy WIŚNIOWSKI.
Firma WIŚNIOWSKI – czołowy producent bram garażowych i przemysłowych, systemów ogrodzeniowych i stolarki otworowej, od lat uczestniczy w największych i najbardziej prestiżowych wydarzeniach dedykowanych sektorowi budowlanemu. Możliwość zaprezentowania swoich produktów, unikalna okazja do nawiązania kontaktów handlowych i zapoznania się z najnowszymi trendami w branży sprawiła, że firmy nie mogło również zabraknąć wśród wystawców targów MADE expo 2013.
Czytaj również: Produkty polskiej firmy zaprezentowane na strojach modelek w Mediolanie
Stoisko WIŚNIOWSKI w czasie mediolańskiej imprezy odwiedziło liczne grono zwiedzających. Z zainteresowaniem zapoznawali się oni z bogatą ofertą rozwiązań polskiego producenta. Firma wykorzystała targi m. in. do zaprezentowania nowości w swojej ofercie: nakładkowych drzwi domowych oraz ogrodzeń posesyjnych wypełnionych blachą. Obydwa produkty cechują niezwykle wysokie walory estetyczne, które zaspokoją nawet najbardziej wygórowane potrzeby klientów na wymagającym rynku włoskim.
- Nowy system drzwi oparty jest na konstrukcji z profili trzykomorowych z przegrodą termiczną – mówi Robert Mastalski, menedżer produktu – Stolarka Stalowa i Aluminiowa. – Obustronnie nakładkowy panel wypełniający zapewnia ukryty profil skrzydła oraz bardzo wysokie walory izolacyjne. Drzwi mają wysoki współczynnik przenikalności cieplnej: U=0,8 W/m2K – dodaje Robert Mastalski. Dopełnieniem systemu jest oferowane przez producenta wyposażenie dodatkowe: czytnik linii papilarnych czy zbliżeniowy czujnik ruchu smart touch.
Czytaj również: Producent izolacji na targach w Mediolanie
– Wyroby marki WIŚNIOWSKI spełniają najwyższe standardy jakości i wykorzystują nowoczesne rozwiązania, dlatego z powodzeniem mogą konkurować na zagranicznych rynkach – mówi Katarzyna Świderska – Liczne rozmowy biznesowe, które prowadziliśmy podczas targów i duża liczba osób odwiedzających stoisko świadczą o znacznym zainteresowaniu ofertą naszej firmy.
2013-10-15
Źródło: Red Pen / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- naprawa butów Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Półbuty marki Rieker to świetna opcja dla mężczyzn, którzy szukają połączenia wygody z klasycznym wyglądem. Modele tej firmy mają świetnie wyprofilowane wkładki...
- Porady biznesowe Liczba postów: 331 Grupa: Trudne tema... W odniesieniu do poszukiwania efektywnych opakowań, producent butelek plastikowych , taki jak Omegaplastics, może zaoferować interesujące opcje. Butelki HDPE są...
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 400 Grupa: Trudne tema... Jeśli samodzielnie prowadzicie swoją księgowość to również mogę polecić Wam z własnego doświadczenia świetny system z którego sami korzystamy do skanowania fakt...
- w trosce o samochód Liczba postów: 145 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiacie się nad procesem rejestracji samochodu i załatwianiem akcyzy, warto zapoznać się z informacjami na temat tych formalności. Często można zaos...
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 275 Grupa: Trudne tema... Cześć, Szukam roweru dla mojego 6-letniego dziecka – coś lekkiego, wygodnego i bez zbędnych bajerów. Myślałem o kole 20 cali, bo 16 już robi się za małe. Zależy...