„W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!”

„W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!”

„W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” – pod takim hasłem rusza tegoroczna kontynuacja kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Podobnie jak w ubiegłym roku, działania wesprze mistrz mieszanych sztuk walk MMA – Mamed Khalidov. Kampania wystartowała 10 czerwca br.

 

Nowa odsłona kampanii reklamowej Śnieżka ACRYL-PUTZ® jest rozwinięciem ubiegłorocznych działań reklamowo-promocyjnych. Jej cele to wzmocnienie wizerunku marki jako eksperta wśród gładzi szpachlowych poprzez wykorzystanie wizerunku znanego sportowca – Mameda Khalidova oraz wzrost sprzedaży produktów i umocnienie konkurencyjnej pozycji na rynku. Kampania obejmuje telewizję, internet oraz prasę.

 

 

Czytaj również: Malujemy pokój dziecięcy

 

Trzon działań stanowią dwa, znane już odbiorcom, spoty telewizyjne: „Radio” oraz „Lekcja”. Emisję zaplanowano na cały okres remontowo-budowlany, w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. Uzupełnienie kampanii stanowią reklamy prasowe oraz artykuły sponsorowane w najpopularniejszych magazynach tematycznych. Działania będą prowadzone również w internecie: na dedykowanym kanale YouTube, za pomocą kampanii banerowej oraz reklam w wyszukiwarkach i na platformach VOD.

 

Czytaj również: Farba która nie kapie, idealnie kryje oraz szybko schnie

 

 

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada Agencja S4. Media zostały zakupione przez Initiative.

Obydwa spoty reklamowe oraz materiały dodatkowe można obejrzeć na kanale YouTube marki ACRYL-PUTZ®: https://www.youtube.com/channel/UC7QS93PJ-HF5VKwYXxHcAKQ

Źródło: RedPen / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 19156 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 403

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >