Pomysł na zagospodarowanie domowego archiwum

Pomysł na zagospodarowanie domowego archiwum

mBox to funkcjonalny i prosty w użytkowaniu pomysł na domowe archiwum. Dzięki estetycznemu pudełku szybko uporządkujemy rodzinne dokumenty, tak aby w odpowiednim momencie bez trudu odnaleźć paszport, ubezpieczenie domu czy świadectwo szkolne.

 

W natłoku codziennych obowiązków i braku czasu bardzo ciężko jest utrzymać porządek w domowych dokumentach. Zazwyczaj odkładane są one do szuflady lub trafiają do przepasłych segregatorów, których przybywa w błyskawicznym tempie. W części domów ważne świadectwa, dyplomy i wyniki badań odkładane są na tzw. chwilę, po czym  właściciele szybko zapominają o ich istnieniu.

 

Czytaj również: Jesienne dodatki do domu

 

Problem zaczyna się w momencie, gdy wspomniane dokumenty są nam bardzo potrzebne, a my nie mamy najmniejszego pojęcia gdzie ich szukać. Marnujemy czas na szeroko zakrojone poszukiwania, a i tak często nie udaje nam się znaleźć ważnego zaświadczenia czy dyplomu. Na polskim rynku pojawił się innowacyjny produkt, który zaoszczędzi nam czasu i nerwów. To mBox – podręczny system do segregowania dokumentów.

 

 

mBox to nowy, kompleksowy sposób na utrzymanie porządku w domowych rachunkach i dokumentach. Został on podzielony na sześć głównych zakładek: Twój Dom, Finanse i Podatki, Kariera i Edukacja, Zdrowie, Zakupy i Dokumenty Osobiste.

 

Czytaj również: Czysta podłoga dzięki nowym wycieraczkom

 

Dzięki temu, w jednym miejscu można przechowywać wszelkie rachunki domowe, gwarancje i paragony zakupowe, pełną dokumentacje finansową, dokumenty dotyczące edukacji i kariery zawodowej czy kluczowe dokumenty osobiste, jak paszporty i akty urodzenia. Każda z zakładek mBox’a zawiera czytelny opis dokumentów, jakie należy w niej przechowywać oraz praktyczne porady dotyczące archiwizacji dokumentów. Całość umieszczona jest  w funkcjonalnym i atrakcyjnym wizualnie opakowaniu zbiorczym.

 

 

Największą korzyścią związaną z użytkowaniem mBox’a jest możliwość stworzenia własnego, domowego archiwum z łatwym dostępem do najważniejszych dokumentów. Segreguje się je, przyporządkowując do jednej z poniższych kategorii:

 

Czytaj również: Jesienne akcenty we wnętrzu

 

  •  „Twój Dom” – zakładka umożliwia przechowywanie dokumentów i umów ubezpieczeniowych dotyczących domu, rachunków domowych, opłat czynszowych czy podatków od nieruchomości.
  •  „Finanse i Podatki” – ta zakładka służy z kolei do przechowywania wszelkich dokumentów finansowych, takich jak roczne zeznania podatkowe, umowy
    i ubezpieczenia planów finansowych, korespondencja bankowa.
  •  „Kariera i Edukacja” – to miejsce przechowywania dyplomów ukończonych szkół, umów o pracę i świadectw pracy, potwierdzeń odbytych kursów czy uzyskanych certyfikatów.
  •  „Zakupy” – tutaj możemy przechowywać dokumenty, gwarancje i rachunki potwierdzające zakup: wyposażenia mieszkania, przedmiotów osobistych oraz sprzętów niezbędnych w codziennym życiu.
  •  „Dokumenty Osobiste” – zakładka umożliwia przechowywanie dokumentów takich jak: akty urodzenia, akty małżeństwa, hasła do portali internetowych, umowy osobiste itp.
  •  „Zdrowie” – ta zakładka ułatwia kontrolę nad takimi dokumentami jak: książeczki zdrowia, książeczki szczepień, wydruki potwierdzające status ubezpieczonego, skierowania lekarskie, wyniki badań, recepty.

 

 

mBox to nowość, zaprojektowana i w całości wyprodukowana w Polsce. Została stworzona, aby zwiększyć komfort codziennych czynności, związanych z zarządzaniem dokumentami domowymi. Jej zalety docenią zarówno osoby postrzegane jako roztrzepani bałaganiarze, jak i te przywiązujące dużą wagę do porządku. Koncepcja produktu jest chroniona prawem autorskim, a znak towarowy został zastrzeżony na terenie całej Unii Europejskiej. 

Źródło: Home Sweet Home PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 19159 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 189

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >