13 czerwca 2014 r. wręczono nagrody: Budowlana Marka Roku 2014 i Champion Roku 2014.

13 czerwca 2014 r. wręczono nagrody: Budowlana Marka Roku 2014 i Champion Roku 2014.

Podczas gali wręczono ponad 50 nagród i wyróżnień w kilkudziesięciu kategoriach produktowych oraz klasyfikacji ogólnej. W wydarzeniu wzięło udział niemal 100 przedstawicieli największych producentów materiałów budowlanych w Polsce, stowarzyszeń branżowych oraz mediów. Czytaj dalej

 

ASM, Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. po raz dziewiąty wyłonił najlepsze marki i produkty branży budowlanej. 13 czerwca 2014 r. w warszawskim Hotelu LORD odbyła się uroczysta Gala Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku 2014 i Champion Roku 2014. W czołówce znalazła się marka Atlas, która już 9. raz z rzędu zdobyła tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku.

 

 

Ranking marek budowlanych powstał w oparciu o badania przeprowadzone wśród firm wykonawczych z całej Polski, w których fachowcy wskazywali markę o najwyższej jakości, o najlepszej relacji ceny do jakości oraz tę, którą stosują najczęściej. Respondenci mogli podać tylko jeden brand, a na podstawie oceny ważonej z podanych kryteriów, komisja wybierała najsilniejsze marki budowlane.

 

 Czytaj również: PSPS wybrało władze na kolejną kadencję

 

Atlas jest obecny w rankingu od początku jego istnienia, zdobywając co roku tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku. Nie inaczej stało się i teraz. Marka materiałów wykończeniowych  łódzkiego producenta została również wyróżniona srebrem w kategoriach produktowych: fugi, kleje do płytek oraz kompleksowe systemy ociepleń. Na podstawie wyników badań, ASM nagrodził największego polskiego producenta chemii budowlanej także tytułem Marki Najbardziej Przyjaznej Fachowcom, w której to kategorii Atlas zdobył srebrną statuetkę. Nagrody w imieniu Grupy Atlas odebrał Paweł Kisiel, od 1 czerwca nowy Wiceprezes Grupy ds. Marketingu i Sprzedaży, oraz Jacek Stalka, Dyrektor Generalny ds. Sprzedaży Krajowej.

 

 

- Złota Budowlana Marka Roku to dla nas podwójne wyróżnienie – mówi Paweł Kisiel. – Po pierwsze tytuł sam w sobie jest potwierdzeniem wysokiej jakości naszych produktów, co jest  jednym z  priorytetów  firmy. Ponadto nagroda podkreśla stabilną pozycję Atlasa jako branżowego lidera.  Jest dla nas nie tylko sukcesem i zaszczytem, ale również zobowiązaniem wobec odbiorców i użytkowników naszych produktów. Dlatego tym drugim wyróżnieniem jest dla nas fakt, iż o przyznaniu Atlasowi tytułu zadecydowali właśnie nasi klienci - wykonawcy.

 

Czytaj również: PSPS wybrało władze na kolejną kadencję

 

- Bycie na podium rankingu z tytułem Marki Najbardziej Przyjaznej Fachowcom jest dla nas bardzo ważne z racji naszej trwającej od lat bliskiej współpracy z wykonawcami – dodaje Jacek Stalka. – Produkty, które oferujemy to efekt owocnej współpracy z fachowcami, jako że Atlas, będąc liderem rynkowym i znając codzienną pracę glazurników czy tynkarzy, oferuje rozwiązania będące odpowiedzią na ich realne potrzeby inwestycyjne. Współpraca Atlasa z wykonawcami to jednak nie tylko produkty, ale i szereg dodatkowych usług czy możliwości, jak program lojalnościowy czy współtworzone forum budowlane – Portal AtlasFachowca.pl  oraz magazyn „ATLAS fachowca”.

2014-06-18
Źródło: telmaagency / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19186 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 261

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >