Błękit Kolorem Roku 2010
Przejrzystość, otwartość i optymizm. Te słowa najlepiej oddają wybrany przez Zespół ColourFutures™ marki Dulux® Kolor Roku 2010. Specjaliści do spraw koloru wyróżnili także pięć głównych trendów kolorystycznych na nadchodzący rok.
Czytaj dalej
Błękitny optymizm
W 2010 roku poszukiwać będziemy takich wartości jak prawda, uczciwość, otwartość i nadzieja. Kolorem Roku został więc Błękit Przestrzeni – optymistyczny odcień błękitu symbolizujący otwartą przestrzeń, nieograniczone horyzonty, odnowę i pozytywną energię.
Jest to przejrzysty odcień obrazujący ideę czystości i dobra – kolor pełen nadziei, nieskażony chemią, otwierający nowe możliwości. Nasuwa on skojarzenie z bezkresnym niebem, świeżym powietrzem i z życiodajną wodą. Ta przejrzysta, jasna barwa uspokaja i daje uczucie swobody. Pomaga w zwalczaniu stresu i zmęczenia, regeneruje ciało oraz umysł, pozostając źródłem witalności i mobilizacji. Błękit wzmaga również zdolność porozumiewania się i zwiększa poczucie wiary we własne możliwości.
Trendy Kolorystyczne 2010
Kolor Roku oraz Trendy Kolorystyczne na 2010 rok, jak co roku, zostały zaprezentowane przez Zespół ColourFutures™ w formie albumu. Każda paleta kolorystyczna odnosi się do jednej z wiodących tendencji społecznych i odzwierciedla jej charakter. Motywem łączącym wszystkie Trendy oraz Kolor Roku 2010 jest motyw odnowy: w Silent Space – niezależności stylistycznej i dążenia do indywidualizmu; w palecie Fluid Fantasy – innowacyjności, w Basic Beliefs – odbudowy zaufania i potrzeby powrotu do prawd fundamentalnych, w trendzie Free Spirit – hołdu dla twórczego indywidualizmu oraz nostalgii za klasyczną elegancją - w Sweet Memory.
Zespół ColourFutures™ to grupa międzynarodowych ekspertów do spraw kolorystyki z firmy AkzoNobel – producenta farb marki Dulux® – i spoza niej. Zespół ColourFutures™ każdego roku, na podstawie obserwacji globalnych zmian w stylach życia, kulturze, sztuce, architekturze, wzornictwie i modzie, określa pięć głównych Trendów Kolorystycznych oraz Kolor Roku – barwę wiodącą w nadchodzącym roku – mówi Danuta Baprawska, PR Manager marki Dulux®.
W 2010 roku poszukiwać będziemy takich wartości jak prawda, uczciwość, otwartość i nadzieja. Kolorem Roku został więc Błękit Przestrzeni – optymistyczny odcień błękitu symbolizujący otwartą przestrzeń, nieograniczone horyzonty, odnowę i pozytywną energię.
Jest to przejrzysty odcień obrazujący ideę czystości i dobra – kolor pełen nadziei, nieskażony chemią, otwierający nowe możliwości. Nasuwa on skojarzenie z bezkresnym niebem, świeżym powietrzem i z życiodajną wodą. Ta przejrzysta, jasna barwa uspokaja i daje uczucie swobody. Pomaga w zwalczaniu stresu i zmęczenia, regeneruje ciało oraz umysł, pozostając źródłem witalności i mobilizacji. Błękit wzmaga również zdolność porozumiewania się i zwiększa poczucie wiary we własne możliwości.
Kolor Roku 2010 Błękit Przestrzeni doskonale uzupełnia najnowsze materiały oraz nowoczesną neutralność szkła, stali i betonu. Jednocześnie współgra z mocniejszymi i bardziej tradycyjnymi odcieniami wnętrz, jak szkarłatny, bordowy, śliwkowym zielonomodry, czekoladowy, grafitowy i złoty, czego efektem są świeże i niebanalne zestawienia kolorystyczne.
Kolor Roku 2010 Błękit Przestrzeni to nr 70BG 70/113 w mieszalniku Dulux®.
Trendy Kolorystyczne 2010
Kolor Roku oraz Trendy Kolorystyczne na 2010 rok, jak co roku, zostały zaprezentowane przez Zespół ColourFutures™ w formie albumu. Każda paleta kolorystyczna odnosi się do jednej z wiodących tendencji społecznych i odzwierciedla jej charakter. Motywem łączącym wszystkie Trendy oraz Kolor Roku 2010 jest motyw odnowy: w Silent Space – niezależności stylistycznej i dążenia do indywidualizmu; w palecie Fluid Fantasy – innowacyjności, w Basic Beliefs – odbudowy zaufania i potrzeby powrotu do prawd fundamentalnych, w trendzie Free Spirit – hołdu dla twórczego indywidualizmu oraz nostalgii za klasyczną elegancją - w Sweet Memory.
Zespół ColourFutures™
Zespół ColourFutures™ to grupa międzynarodowych ekspertów do spraw kolorystyki z firmy AkzoNobel – producenta farb marki Dulux® – i spoza niej. Zespół ColourFutures™ każdego roku, na podstawie obserwacji globalnych zmian w stylach życia, kulturze, sztuce, architekturze, wzornictwie i modzie, określa pięć głównych Trendów Kolorystycznych oraz Kolor Roku – barwę wiodącą w nadchodzącym roku – mówi Danuta Baprawska, PR Manager marki Dulux®.
Źródło: Ciszewski Public Relations S.A. / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Praca dla Przedstawiciela Handlowego Liczba postów: 90 Grupa: Porady i op... Fajne w takiej pracy jest to, że dostaje się samochód służbowy.
- Sprawna przeprowadzka - krok po kroku Liczba postów: 63 Grupa: Wnętrza Jeżeli szukacie firmy, które oferuje kompleksowe usługi przeprowadzkowe na terenie Warszawy lub okolic, to polecam Wam sprawdzić stronę, gdzie znajdziecie ofert...
- Panele podłogowe Liczba postów: 336 Grupa: Wnętrza Planując panele podłogowe, warto zwrócić uwagę na podkład, to on decyduje o komforcie chodzenia, izolacji akustycznej i trwałości całej podłogi. My postawiliśmy...
- Jak usunąć lakier do włosów z obicia fotela? Liczba postów: 8 Grupa: Ciekawe pom... Polecam Wam sklep https://nutrineo.pl/higiena-osobista , bo rzadko spotyka się miejsce, w którym tak wyraźnie stawia się na ekologię i dobry skład. Mają wszystk...
- Laser diodowy w firmie Liczba postów: 3 Grupa: Porady i op... W wielu materiałach widać porównania: model CAD vs. realny element, gdzie skanowanie 3D umożliwia wychwytywanie różnic. Reverse Solutions https://reversesolutio...

