Dobre zagospodarowanie przestrzeni w gabinecie
Coraz więcej ludzi wybiera pracę w domu. Czasem jesteśmy do tego zmuszeni, czasem jest to świadomy wybór. W dobie Internetu praca zdalna jest możliwa. Jak jednak urządzić swój gabinet, aby praca w nim przyjemna i przynosiła rezultaty? To nie jest trudne. Wystarczy zwrócić uwagę na kilka aspektów!
Ważne, aby gabinet był oddzielony od reszty domu. I nie chodzi tutaj tylko o oddzielenie strefy pracy od strefy odpoczynku. Nie jest ważne, w którym miejscu w domu go umiejscowimy. Zależy to tylko od nas. Ważną rolę w tym aspekcie odgrywają także drzwi. Pozwalają się one odciąć od reszty domu, od hałasów, zgiełku i zamieszania.

Warto również zwrócić uwagę na kolor ścian. Na pewno nie malujmy ich na jaskrawe kolory. To nie będzie sprzyjało pracy i skupieniu. Przy wyborze koloru zdecydujmy się więc na delikatne, pastelowe kolory… brązy, beże, ewentualnie biel. Taki dobór sprawi, że będzie to przytulne pomieszczenie, w którym będziemy czuć komfortowo.
Czytaj również: Metamorfoza pomieszczeń w domu
Bardzo ważne jest, aby miejsce pracy umiejscowione było przy oknie. Kąt padania promieni słonecznych jest bardzo istotny. Sztuczne światło nigdy nie zastąpi naturalnego. Dlatego, aby efektownie pracować musimy mieć dostęp do słońca.
Wybór mebli również nie jest łatwy. Tak naprawdę w większości zależy to jedynie od naszego gustu. Pamiętajmy jednak, aby meble były solidne i pojemny. W końcu w regałach będziemy trzymać książki, dokumenty i inne – a one potrafią zajmować wiele miejsca. Wybierając biurko zwróćmy uwagę, aby było dostatecznie duże. Musimy pomieścić na nim nie tylko komputer, ale bardzo często także sterty różnych papierów.

Chyba najważniejsze w gabinecie jest krzesło. Wszakże to na nim będziemy spędzać najwięcej czasu. Musimy więc wybrać wygodne. Zły dobór krzesła może nie tylko zmniejszyć efektywność naszej pracy, ale także odbić się na naszym zdrowiu.
Prawidłowe urządzenie gabinetu może zwiększyć wydajność naszej pracy. Zwróćmy więc na to szczególną uwagę. Warto także pamiętać, aby w gabinecie panował porządek. Dzięki temu będziemy mogli całkowicie skupić się na pracy, a nie zajmować niepotrzebnymi rzeczami. Pamiętajmy, że tylko dobrze urządzony gabinet sprawi, że będziemy czuć się w nim dobrze i dzięki temu praca będzie sprawiała nam przyjemność.
Źródło: budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Czym zmyć klej z ramy okiennej? Liczba postów: 32 Grupa: Porady i op... Myślę, że doskonale sprawdzi się do tego rozpuszczalnik do mycia narzędzi od firmy http://www.skplus.pl/. Sam u nich zamawiałem i jestem zadowolony.
- Przydomowa oczyszczalnia ścieków - są jakieś minus... Liczba postów: 5 Grupa: Porady i op... Nie wiem, czy ktoś z Was używał już Biofos, ale wygląda to naprawdę sensownie. To biologiczne preparaty do szamb, które rozkładają nieczystości i zapobiegają za...
- Przeprowadzka - Kraków Liczba postów: 38 Grupa: Porady i op... Chciałbym zapytać, jak wygląda przeprowadzka z pomocą firmy przeprowadzkowej w Warszawie w praktyce. Czy ekipa sama planuje załadunek i rozmieszczenie rzeczy w....
- Jakie meble do biura i artykuły BHP Liczba postów: 10 Grupa: Nowości ara... eżeli chodzi o rękawiczki to polecam zamówić na potrzebujetego.pl mają bardzo duży wybór mnóstwo rozmiarów każdy coś dla siebie znajdzie
- jak ułatwić sobie sprzątanie Liczba postów: 92 Grupa: Ciekawe pom... Jeżeli chodzi o mycie okien to polecam https://potrzebujetego.pl/produkt/reczni k-papierowy-mycie-okien-lustra Idealny do okien jak i innych materiałów szklanych

