Świat kolorów we wnętrzach
Już dziś na antenie największych stacji telewizyjnych rozpocznie się zupełnie nowa kampania reklamowa. Kreacja reklamy opiera się na idei castingu kolorów świata, które nie tylko odmienią pomalowane wnętrza, ale również zainspirują bohaterów do wprowadzania dalszych zmian w ich życiu.
Nowa reklama powstała we współpracy z agencją JWT Warszawa i ma charakter wizerunkowy, wzmacniając jednocześnie rozpoznawalność najważniejszego produktu z portfolio Dulux w Polsce – linii Dulux Kolory Świata.
Czytaj również: Kolory wyrażające osobowość
„To zarówno dla nas, jak i dla konsumentów niezwykle ważny produkt, oferujący nie tylko najwyższą jakość, ale również bogactwo kolorów i inspiracji czerpanych z najpiękniejszych zakątków świata” – podkreśla Paweł Sobalak, Senior Brand Manager Dulux. „W nowej historii chcieliśmy pokazać konsumentom, jak kolory wpływają na nasze emocje i że dzięki drobnej zmianie możemy wprowadzić nową jakość w nasze życie i odmienić coś więcej niż tylko kolor na ścianie.” – dodaje Paweł Sobalak.

„Kiedy zobaczyliśmy, jak szeroką ofertę kolorów oferuje Dulux, pomyśleliśmy że proces wyboru odpowiedniej barwy to prawdziwy casting. Tak powstała idea kreatywna: każdy z kolorów chce wywołać jak najlepsze emocje, dodać swojej, specyficznej energii po to, żeby zostać wybraną przez najważniejsze jury - konsumenta. Dlatego do reklamy linii Dulux Kolory Świata zaprosiliśmy mieszkańców regionów, z których pochodzą kolory” - mówi Mariusz Pitura, Dyrektor Kreatywny JWT Warszawa. „To właśnie mieszkańcy potrafią najlepiej oddać charakterystyczne dla swojego regionu cechy, i to oni starają się przekonać do siebie bohaterkę naszego spotu, inspirując ją do zmian w życiu. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej kampanii Dulux Kolory Świata jeszcze bardziej zainspirują konsumentów do wprowadzania zmian, by również ich życie nabrało kolorów” - dodaje Mariusz Pitura. „Korzystając z okazji zachęcam do oglądania rozszerzonej wersji spotu na kanale marki Dulux na YouTube. Na uważnych widzów czeka tam niespodzianka”.
Czytaj również: Wybór koloru do salonu
Kampania będzie prowadzona przez cały sezon remontowy w postaci kampanii telewizyjnej, 30 sekund spotu reklamowego wraz ze skrótem do 15 sekund oraz kreacji internetowych. Za wszystkie elementy kreacji tej kampanii odpowiedzialna jest agencja JWT Warszawa, która na początku roku wygrała przetarg na kreację kampanii marki Dulux, kluczowej marki z portfela firmy AkzoNobel.
Zobacz galerie zdjęć
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Odzież robocza Liczba postów: 58 Grupa: Porady i op... Współczesny rynek odzieżowy stawia na jakość, transparentność oraz łatwość dokonywania zakupów. Ten sklep z odzieżą oferuje starannie wybrane kolekcje, które od...
- Zawsze świeże jedzenie dzięki nowoczesnej lodówce Liczba postów: 64 Grupa: Wnętrza Możecie sobie sprawdzić stronę https://sushipak.pl/ , na której znajdziecie ofertę najlepszych restauracji sushi w Polsce SUSHUPAK. Wszystkie informacje o ich o...
- Praca dla Przedstawiciela Handlowego Liczba postów: 89 Grupa: Porady i op... Fajne w takiej pracy jest to, że dostaje się samochód służbowy.
- Praca dla Kierownika Projektu w Poznaniu Liczba postów: 28 Grupa: Porady i op... Według mnie przede wszystkim praca powinna dawać satysfakcję i jednocześnie być dobrze wynagradzana. Też trudno pracować w warunkach, kiedy jesteście ciągle ata...
- Jaka praca dla rodziny? Liczba postów: 48 Grupa: Porady i op... Ja korzystam z https://mocnyfundament.pl, gdzie jest masa przydatnych artykułów o budowie. Polecam szczególnie ich kalkulatory i porady praktyczne.

