Kąpielowe preferencje Polaków
Nowoczesne wzornictwo, ochrona środowiska, oszczędność miejsca oraz indywidualne potrzeby – to czynniki determinujące odpowiedź na stale powracające pytanie: wanna czy prysznic? W odpowiedzi na nie powołana przez markę Roca Akademia, przygotowała raport stanowiący kompendium wiedzy oraz inspirację dla wszystkich poszukujących funkcjonalnych i innowacyjnych rozwiązań.
Czytaj dalej
Zaprezentowane w raporcie dane stanowiły punkt wyjścia do merytorycznej dyskusji partnerów projektu oraz internautów na temat kąpielowych preferencji Polaków. Jak wynika z badań Akademii Roca, wpływ na wybór wanny lub prysznica, mają wiek, płeć oraz styl życia konsumentów.

Wanna czy prysznic? to raport inaugurujący działalność Akademii Roca. Celem naszego projektu jest udzielenie konsumentom wsparcia oraz informacji na temat urządzania łazienek. W trosce o nich, ukazaliśmy złożoność dylematu pojawiającego się podczas aranżowania strefy kąpielowej. W zawartości raportu, oprócz wyników badania, zawarliśmy opinie ekspertów, porady użytkowników a także artykuły na temat materiałów, funkcjonalnych dodatków oraz różnorodnych modeli – mówi Joanna Dec-Galuk, Marketing Manager w Roca Polska.
Czytaj również: Nowe oblicze wanny
Odwieczny dylemat: wanna czy prysznic?
49,5% do 50,5% z przewagą dla prysznica – w ten sposób Polacy odpowiedzieli na pytanie: „Wanna czy prysznic?”. Wyniki badania wskazują, że wybór produktu jest skorelowany z płcią oraz wiekiem kupującego. W grupie preferującej długie kąpiele dominują kobiety (63%) i osoby starsze (65%). Z kolei aż 67% mężczyzn oraz 64% najmłodszych respondentów korzysta chętniej z prysznica.

Kompendium wiedzy dla każdego
W merytorycznej dyskusji zawartej w raporcie przedstawione zostały argumenty pokazujące atuty obu kąpielowych opcji. Na korzyść wanny przemawiają aspekty bezpieczeństwa dzieci, łatwość w utrzymaniu czystości oraz relaksacyjna funkcja domowego SPA. Natomiast prysznic wybierają aktywne osoby ceniące ekonomię miejsca w łazience, oszczędność swojego czasu oraz troszczące się o środowisko. Na temat walorów obu rozwiązań wypowiedziało się grono specjalistów; redaktorzy tytułów wnętrzarskich („Świat łazienek i kuchni”, „Dobrze mieszkaj” i „Łazienka”), portali („Czas na Wnętrze”, „InfoArchitekta”, „Mieszkanie z pomysłem”), programu w paśmie DOMO+ oraz autorki blogów (Apetyczne Wnętrze, Scraperka, Oczekując, Wnętrza Zewnętrza, Make Home Easier).

Czytaj również: Rozsuwane kabiny prysznicowe
Porady specjalistów w przystępnej formie – Akademia Roca
Akademia Roca to inicjatywa powstała w celu wspierania radą oraz informacją wszystkich zainteresowanych nowoczesnym designem i funkcjonalnym rozwiązaniami. Skupiając środowiska internautów, blogerów i ekspertów z branży wnętrzarskiej, prezentuje ich opinie oraz wyniki badań, publikowane w formie atrakcyjnych raportów. Kompleksowe poradniki są pomocne dla wszystkich stojących przed wyzwaniem urządzenia łazienki zgodnej z najnowszymi trendami – stylowej, funkcjonalnej, ekologicznej, a jednocześnie oddającej indywidualizm użytkownika oraz zaspokajającej jego potrzeby.
Źródło: Roca / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Weekend getaway Liczba postów: 2 Grupa: Ciekawe pom...
- Jak stworzyć własne darmowe dzwonki na telefon kom... Liczba postów: 27 Grupa: Ciekawe pom... Muzykę możesz pobrać na stronie internetowej: https://jpringtones.com/
- Meble vintage - czyli meble z duszą Liczba postów: 17 Grupa: Wnętrza Polecam zdecydowanie meble od polskiego producenta https://comforty.pl/. Meble z klasą - eleganckie i bardzo trwałe. Tworzone przez renomowanych projektantów.
- JAKI SKLEP INTERNETOWY? Liczba postów: 418 Grupa: Ciekawe pom... Hejka, właśnie natknęłam się na coś, co może was zainteresować. Znalazłam stronę Aldi, gdzie możemy sprawdzić ich sklepy. Dla przykładu, tu jest link do sklepu....
- Unikalny klimat i atmosfera Liczba postów: 9 Grupa: Ciekawe pom... 여기 포럼에서 가볍게 제 경험을 공유해보려고 합니다. 저는 최근에 여러 온라인 엔터테인먼트 플랫폼을 알아보다가 Parimatch Korea 스포츠 베팅 서비스를 접하게 되었는데, 생각보다 구조가 깔끔하고 사용자가 편하게 움직일 수 있도록 설계되어 있어서 꽤 인상적이었습니다. 물론 여기서...

