
Nowy wózek widłowy Still - CiTi One
Firma Still wzbogaciła swoją ofertę o wózek niskiego podnoszenia do dostaw w strefie miejskiej. Jego głównymi zaletami są: zwrotność, cicha praca oraz zdolność do pokonywania przeszkód.
Wózek CiTi One służy do transportu towarów o masie do 500 kg. Jego głównym zadaniem jest pomoc w wypakowaniu dostaw w centrach miast oraz miejscach użyteczności publicznej. Jego cichy sposób poruszania się, cieszy nie tylko operatora, ale również mieszkańców pobliskich domów. Ułatwia on rozładunek z pojazdów ciężarowych na chodnik, w rejonie ruchu pieszego, na rynkach, a także podczas targów. Pracuje „na wyższym” poziomie – co oznacza, że bez trudu pokonuje przeszkody takie jak wyboje czy krawężniki. Jego funkcjonalność ma zastosowanie także w transporcie wewnętrznym nawet na nierównym podłożu. Prędkość maksymalna wózka wynosi 6 km/h bez ładunku (4,5 km/h z ładunkiem), dlatego jest znacznie szybszy od tradycyjnych paleciaków.
Wózek jest przystosowany zarówno dla osób prawo- jak i leworęcznych, dzięki ergonomicznemu kształtowi dyszla. Joystick sterujący (przełącznik kulkowy) jest umieszczony na środku uchwytu co gwarantuje bezpieczeństwo operatora podczas podnoszenia, opuszczania, a także podczas przemieszczania. Bezpieczne manewrowanie na rampie jest możliwe dzięki specjalnemu systemowi zatrzymania z funkcją nie pozwalającą na stoczenie pojazdu.
Zwarta budowa wózka sprawia, że jest on bardzo zwrotny i mieści się w każdym pojeździe dostawczym. Jest przy tym bardzo lekki, bo waży zaledwie 100 kg. Umożliwia to pokonywanie wzniesień do 8% nachylenia również z ładunkiem.
Specjalnie wyprofilowane koło napędowe umożliwia pokonanie progów i przejść do wysokości 70 mm, w zależności od stopnia załadunku. Koła nośne natomiast zostały osadzone w półksiężycowatym systemie podnoszącym w celu ułatwienia wsuwania wideł pod palety.
CiTi One jest przystosowany do pracy w bardzo niskich (do -15 st. C.) i bardzo wysokich temperaturach (do +50 st. C.). W zależności od miejsca użytkowania, Still proponuje łatwe do wymiany baterie w trzech rozmiarach. Zapewniają one efektywną eksploatację – czas jazdy przekracza dwie godziny na jednym ładowaniu.
Zamknięty w obudowie napęd jest zabezpieczony przed pyłem i wilgocią, dzięki czemu nie wymaga konserwacji. Do obsługi wózka wymagane jest przeszkolenie operatora.
Wózek CiTi One - dane techniczne
Udźwig: do 500 kg
Masa własna wózka: 100 kg
Prędkość maksymalna z ładunkiem: 4,5 km/h
Prędkość maksymalna bez ładunku: 6 km/h
Napęd: 0,3 kW
Koło napędowe: 310 mm średnicy i 85 mm szerokości
Długość wideł: 1150 mm
Wymiar L2: 410 mm
Żywotność baterii: ponad dwugodzinna jazda (15 Ah)
Zakres temperatur użycia: od -15 do +50 stopni Celsjusza
Źródło: inplusPR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Remont mieszkania Liczba postów: 242 Grupa: Moja budowa Witam, Baluss www.baluss.pl to firma, oferująca bogaty wybór elementów balustrad oraz uchwytów do szkła, bardzo dobry do nowoczesnych i eleganckich konstrukcji...
- Hala stalowa a murowana – porównanie rozwiązań Liczba postów: 13 Grupa: Budowa i re... Szukając bram przemysłowych do większych obiektów, warto zerknąć na ofertę na przygotowaną przez Bramotechnika. Są tam różne rodzaje bram: segmentowe, rolowane,...
- Czujnik wypełnienia szamba Liczba postów: 26 Grupa: Moja budowa Niezawodnym rozwiązaniem zapobiegającym przepełnieniu szamba może być zainstalowanie przewodowego systemu monitorowania z czujnikami mierzącymi poziom wody w g...
- Pellet czy ekogroszek Liczba postów: 22 Grupa: Budowa i re... Modernizacja starych kotłów c.o. na palniki pelletowe przynosi wiele korzyści. Dzięki niej można znacząco obniżyć koszty ogrzewania, a jednocześnie ograniczyć e...
- Czym kierować się wybierając drzwi zewnętrzne Liczba postów: 11 Grupa: Budowa i re... Choosing external doors is definitely a big decision – so many factors to balance, from security to style and insulation! It's almost like trying to pick the pe...