Co powinniśmy wiedzieć na temat okien

Co powinniśmy wiedzieć na temat okien

Sam produkt, nawet najlepszy, nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Bez odpowiedniego zasobu wiedzy zaawansowane technologie mogą nie być w odpowiedni sposób oferowane i właściwie stosowane. Coraz bardziej konkurencyjny rynek oraz coraz bardziej świadomi i wyedukowani klienci oczekują kompleksowego doradztwa. Czytaj dalej

 

Taki cel przyświecał też opracowaniu „Vademecum okien PVC” pierwszej tego typu pozycji na rynku, w której   w oparciu o wieloletnie doświadczenie technologiczne i techniczne firmy Aluplast oraz wiedzę o podstawowych problemach konsumentów na rynku okien zgromadzoną przez edukacyjno-informacyjny vortal OKNOTEST.PL  zaprezentowany został w sposób prosty i przystępny, podstawowy zasób informacji przydatnych zarówno handlowcom działającym i spotykającym się na rynku stolarki okiennej z PVC , jak i architektom oraz wykonawcom.

 

Czytaj również: Okucia obwiedniowe Maco Multi-Matic do stolarki aluminiowej

 

Na blisko 170 stronach Vademecum zaprezentowane zostały zarówno zagadnienia dotyczące podstawowych komponentów składających się na wyrób jakim jest OKNO PVC, jak też przede wszystkim właściwości tych okien PVC. Pierwsza część poświęcona jest przede wszystkim podstawowym elementom składowym okien PVC. W dalszej części w sposób szczegółowy zaprezentowane zostały podstawowe właściwości okien, jak również zasady i wymogi związane z prawidłowym wprowadzaniem okien do obrotu. Istotną częścią poradnika są również zagadnienia prawne związane z formułowaniem umów, zapisów gwarancyjnych oraz możliwych kwestii spornych, które mogą wystąpić na tym polu. Ostatni blok tematyczny porusza kwestie związane z montażem okien, dotyczące zarówno technicznych aspektów wymiarowania i montażu okien, jak też przygotowania odpowiednich procedur i dokumentów.

 

 

„ Mamy nadzieję, że ta książka będzie mocnym wsparciem w codziennych kontaktach sprzedawców okien z klientami. Liczymy, że przyczyni się do bardziej profesjonalnego opisu zarówno specyfikacji produktowych dostarczanych przez inwestorów czy architektów, jak również ofert handlowych składanych przez producentów i sprzedawców okien – komentuje Marcin Szewczuk, szef marketingu firmy aluplast sp. z o.o. Bardzo często informacje płynące z obu stron są niepełne i nieprecyzyjne, co może rodzić nieprozumienia, ale również skutkować otrzymywaniem produktów nie do końca spełniających oczekiwania.


Czytaj również: Jak poprawić funkcjonalność okien, czyli okucia rozwierno-uchylne


Tylko ugruntowana wiedza o produktach i ich właściwościach, poparta pogłębioną analizą ofert konkurencyjnych daje szansę na skuteczne kształtowanie swojej oferty, poszukiwanie istotnych wyróżników i tworzenie przewag. Świadome kształtowanie swojej oferty asortymentowej oraz umiejętne poszukiwanie i eksponowanie różnic, może być jedyną obroną przed porównywaniem naszych produktów wyłącznie poprzez pryzmat ceny.  Jesteśmy przekonani, że poza systematyzacją wiedzy, czytelnicy znajdą na łamach Vademecum również nowe impulsy do zastanowienia się nad sposobem argumentacji handlowej, stosowanych w firmach procedurach, czy dokumentami którymi się posługują.

 

Źródło: Aluplast / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator ilości tapety

Społeczność budnet.pl ma już 19164 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 175

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >