Płyty o ciekawym wzornictwie i dobrej izolacji akustycznej

Płyty o ciekawym wzornictwie i dobrej izolacji akustycznej

Dobra restauracja to nie tylko wyśmienite jedzenie, ale również niepowtarzalny klimat. Jak go osiągnąć? Płyty jednej z marek nie tylko otulą uszy, ale i przykują wzrok gości niepowtarzalnym wzornictwem.

 

Gastronomia to branża, w której powiedzenie „diabeł tkwi w szczegółach” nabiera szczególnego znaczenia. O poziomie restauracji nie świadczy tylko jakość potraw. Znaczenie ma również klimat lokalu, obsługa, wystrój wnętrz czy coś, na co najczęściej nie zwracamy uwagi dopóki nie zacznie nam przeszkadzać – odpowiednia akustyka.

 

 

Niewidzialna przewaga

Akustyka lokali gastronomicznych jest ważna, chociaż pozornie nie zwracamy na nią uwagi. Do czasu jednak. Chyba każdy z nas zna miejsca, w których panuje taki hałas, że trudno o swobodną rozmowę. Każde wnętrze można jednak tak "wyregulować", że zapanuje w nim przyjemna, przytulna atmosfera. Wszystko dzięki adaptacji akustycznej – mówi Romuald Wilk, product manager marki Heradesign.

 

Heradesign do adaptacji akustycznej lokali gastronomicznych oferuje sufity podwieszane z wełny drzewnej łączonej magnezytem. Ich zastosowanie ogranicza hałas z otoczenia i ten panujący wewnątrz pomieszczenia (dopuszczalne natężenie dźwięku ze wszystkich źródeł hałasu powinno być nie większe niż 40 dB). Ma to szczególne znaczenie wtedy, gdy lokal jest jedynie częścią większego obiektu.

 

Czytaj również: Naturalny kamień w łazience

 

Po drugie, niezmiernie ważne jest podwyższenie wskaźnika zrozumiałości mowy, aby klienci siedzący blisko siebie mogli bezproblemowo się porozumiewać bez konieczności nadmiernego podnoszenia głosu. Innymi słowy chodzi o to, żeby klienci siedzący przy poszczególnych stolikach słyszeli jak najmniej odgłosów z otoczenia, jednocześnie bezproblemowo słysząc swoich współtowarzyszy. To właśnie zapewniają produkty marki Heradesign.

 

Wartość absorbcji dźwięku (pochłaniania dźwięku przez płytę) płyt Heradesign sięga 95% (αw = 0,95), co gwarantuje efektywne pochłanianie dźwięków z otoczenia i skuteczną ochronę przed hałasem pogłosowym (tylko 5% dźwięku odbija się od przegród i w formie pogłosu penetruje pomieszczenie). Tak wysoki współczynnik pochłaniania dźwięku klasyfikuje płyty Heradesign w najwyższej kategorii A, a klientom lokali gastronomicznych gwarantuje komfort akustyczny.

 

 

Wzornictwo dla smakosza

Niezmiernie ważne w przypadku obiektów gastronomicznych jest unikalne wzornictwo. Różne systemy montażu (układ sufitu tradycyjnego, baffli, sufitów wyspowych, wybór 14 typów krawędzi), opcja zamówienia płyt w dowolnym kolorze palety RAL, możliwość wielokrotnego malowania czy dokonania nadruku – wraz z płytami marki Heradesign w ręce projektantów trafiają nieomal nieograniczone możliwości aranżacyjne.

 

Połączenie właściwości akustycznych ze szlachetnym wyglądem uzyskanym dzięki zastosowaniu wełny drzewnej jest przy tym  unikalne na rynku.

 

Czytaj również: Kamień na ścianie ciągle w modzie!

 

To zdecydowało między innymi o szerokim ich stosowaniu w restauracjach sieci McDonald’s. W austriackich obiektach wyposażono w nie na przykład „Sale smakosza” - pomieszczenia przeznaczone do spożywania posiłków w komfortowej atmosferze, poza gwarem sali głównej. Podczas przebudowy restauracji zwrócono uwagę m.in. na oferowane przez płyty możliwości kolorystyczne oraz wysoką jakość materiału.

 

Przebudowa się opłaciła - odnotowujemy znaczny wzrost obrotów w przebudowanych restauracjach, nasi goście czują się tu dobrze – wyjaśnia Ursula Riegler, rzecznik prasowy McDonald’s Austria. Wiele lat współpracujemy już z firmą Heradesign w całej Europie. Niezmiennie wysokie standardy produkcji oraz niezawodność dostaw sprawiają, że Heradesign jest dla nas ważnym partnerem – dodaje.

 

 

Wyjątkowe właściwości akustyczne i wzornicze płyt Heradesign docenili również właściciele polskich obiektów gastronomicznych – zostały one zastosowane m.in. w restauracjach sieci Burgerking, sieci restauracji Chief’s czy w stołówce Politechniki Śląskiej. Również u nas coraz częściej zwraca się uwagę na odpowiedni klimat obiektów gastronomicznych. To po prostu się opłaca.

 

Czytaj również: Układanie bardzo dużych płytek? To już nie problem

 

Knauf AMF jest międzynarodową firmą zajmującą się produkcją kompleksowych rozwiązań sufitowych oraz ściennych. Oferta Knauf AMF sięga od produktów o wysokiej odporności ogniowej, przez rozwiązania akustyczne, aż do systemów dedykowanych do obiektów o podwyższonym reżimie higienicznym. W skład oferty Knauf AMF wchodzą także wyjątkowe rozwiązania z wełny drzewnej oferowane pod marką Heradesign. Mają one cenioną przez architektów strukturę włóknistą, znaczne zalety ekologiczne oraz regulują naturalnie mikroklimat pomieszczeń.

Źródło: Klaxon / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Wygodna poduszka, jaka? Liczba postów: 82 Grupa: Porady i op... Poduszka musi byc dobrana do twardosci materaca i pozycji w ktorej śpisz. Są rozne wysokosci poduszek z piany termoelastycznej i to jest bardzo ważne, tylko nie...
  • pomnik z rzeźbą? Liczba postów: 128 Grupa: Porady i op... Witam wszystkie osoby, które są zainteresowane tematem naszej rozmowy. Jeżeli szukacie sprawdzonego zakładu kamieniarskiego w Bielsko Białej, to zdecydowanie po...
  • Farby kolorowe dla alergików Liczba postów: 153 Grupa: Ciekawe pom... Ciekawe rozwiązania
  • Meble kuchenne Szczecin Liczba postów: 4 Grupa: Najnowsze t... Szczecin, jako dynamicznie rozwijające się miasto, oferuje bogatą ofertę w zakresie projektowania i produkcji mebli kuchennych. Meble kuchenne stanowią nie tylk...
  • Kręgosłup - rehabilitacja Liczba postów: 62 Grupa: Porady i op... Kręgosłup jest fundamentem naszego ciała, a jego zdrowie ma kluczowe znaczenie dla naszego ogólnego samopoczucia i sprawności fizycznej. Niestety, liczne czynni...

Kalkulator paneli podłogowych

Społeczność budnet.pl ma już 19172 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 456

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >