Ogrzewacze wody i ekologiczne kotły c.o.

Ogrzewacze wody i ekologiczne kotły c.o.

Choć pierwszy dzień wiosny przypada na 20 marca, Galmet już dawno przebudził się ze snu zimowego. Imprezy wystawiennicze to najlepszy sposób zaprezentowania swojej marki – każda ceniąca się firma dobrze o tym wie. Czytaj dalej

 

Galmet z początkiem roku wziął udział  w styczniowych targach BUDMA i na tym nie poprzestaje. Firma pojawi się także na Targach „Polskich Składów Budowlanych” w Kielcach oraz na „Instalacjach” w Poznaniu. Obie imprezy będą miały miejsce w kwietniu, co świadczy o perfekcyjnej organizacji firmy pod kątem realizacji tego rodzaju promocji oraz świadomego zarządzania marką w ramach systematycznego pozyskiwania przewagi konkurencyjnej, większej rozpoznawalności i lojalności klientów. Wszystko to związane jest z prezentacją produktów pod szyldem nowego wizerunkiem marki. Obecność Galmetu na imprezach wystawienniczych jest związana z nową strategią marketingową, której celem jest nie tylko umocnienie pozycji na rynku, ale i zainteresowanie mediów nowym wizerunkiem marki. Stworzony od podstaw motyw graficzny – model sylwetki człowieka uchwycony w biegu – identyfikuje markę z nowoczesnością i zaawansowaną technologią. Skomplikowane, doskonałe techniki grzewcze są analogią żywego organizmu, w którym praca wielu podzespołów składa się na działającą niezawodnie całość.

 

 

W styczniu Galmet wziął udział w Międzynarodowych Targach Budownictwa „Budma” w Poznaniu. W skrócie, targi odwiedziło ponad 50 tys. specjalistów zarówno z Polski jak i z zagranicy, a wzięło w nich udział ponad 1200 firm z 33 krajów. Liczby same mówią za siebie, jak wielkie i ważne jest to przedsięwzięcie dla firm. W kwietniu tego roku, a dokładnie 12 i 13 kwietnia Galmet zaprezentuje się ponownie opinii publicznej na targach PSB. Impreza odbywa się na terenach Targów Kieleckich i jest bardzo ważnym wydarzeniem dla Grupy PSB oraz powiązanych z nią przedsiębiorstw branżowych. Jest to bowiem jedyna możliwość w roku, by spotkać w jednym miejscu wszystkie firmy związane właśnie z PSB. Spotkać tutaj można producentów i partnerów prezentujących swoje produkty na ponad 120 stoiskach. Galmet, podobnie jak w styczniu, tak i w przypadku ekspozycji na późniejszych Targach „Instalacje” zaprezentuje na swoim stoisku flagowe produkty cieszące się największą popularnością.

 

Czytaj również: Estetyczne piece akumulacyjne

 

Można będzie zobaczyć dwa modele solarów:

•    kolektor płaski typ KSG 20 Premium,

 

•    kolektor próżniowy rurowy typ KSG PT 15, oraz trzy modele pomp ciepła:

 

•    New MiniLand, pracująca w systemie ziemia – woda,

 

•    New ML Compact, większa od New MiniLand, ale z zintegrowanym z pompą w jednej obudowie podgrzewaczem c.w.u. 180 l, także przeznaczona do pracy w systemie ziemia – woda,

 

•    EasyAir Small 2 GT – służąca do podgrzewania c.w.u. i do pracy w systemie powietrze – woda, posiadająca możliwość zintegrowania z pracującą instalacją, a także usytuowania jej na zbiorniku wolnostojącym – jak miało to miejsce na stoisku.

 

Uzupełnieniem ekspozycji będzie przedstawiciel popularnych kotłów c.o. model EKO-GT KWP 16 S UNIWERSALNY, z zasobnikiem paliwa i podajnikiem skośnym przystosowanym do spalania ekogroszku, mieszanki miału z ekogroszkiem oraz biomasy jaką jest pelet. Galmet wystawi także swoje kluczowe produkty, czyli ogrzewacze wody – w produkcji, których posiada 30. letnie doświadczenie. Na stoisku zobaczymy również zbiorniki o pojemności od 10 do 300 l, chociaż Galmet posiada znacznie szerszą ofertę, bo od 5 do aż 5000 l.

 

Czytaj również: Co trzeba wiedzieć o ogrzewaniu pompą ciepła?


Na stoisku znajdą się:

•    elektryczny ogrzewacz wody SG 10 w wersji nadumywalkowej,

 

•    elektryczny ogrzewacz wody – wiszący –  Neptun Lux Elektronik,

 

•    wymiennik c.w.u. SGW(S) Vulcan, w nowej obudowie,

 

•    wymiennik c.w.u. SGW(S) Maxi, z maksymalnie dużą wężownicą.

 

Z uzupełnioną gamą produktów klienci będą mogli się zapoznać dzięki materiałom wizerunkowo-sprzedażowym oraz  na wyświetlanej na stoisku prezentacji multimedialnej.
Przedstawiciele Galmetu po raz kolejny zadbają o profesjonalną obsługę stoiska. Odpowiedzi, na każde pytania klientów, udzielać będą pracownicy firmy: doradcy techniczni i przedstawiciele handlowi, a o mile spędzony czas odwiedzających zadbają piękne hostessy.

 

 

Między 23 a 26 kwietnia Galmet powróci na ziemię poznańską. Tym razem weźmie udział w największym w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzeniu skierowanym do sektora instalacyjnego. „Instalacje”, czyli „Międzynarodowe Targi Instalacyjne” to idealne miejsce do zapoznania się z trendami rozwoju branży oraz nowościami produktowymi i technologicznymi. Z roku na rok, impreza cieszy się coraz większą frekwencją wśród profesjonalistów i odwiedzających.

 

Czytaj również: Jakie urządzenia pozwalają najbardziej zaoszczędzić?


Instalacje swoim zakresem obejmują następujące salony i przestrzenie:

•    Salon Techniki Grzewczej i Ciepłowniczej

 

•    Salon Techniki Wentylacyjnej, Klimatyzacyjnej i Chłodniczej

 

•    Salon Techniki Obiektowej - FM Area

 

•    Salon Techniki Sanitarnej - Aquasan

 

•    Salon Techniki dla Przemysłu Gazowniczego

 

Galmet będzie można odwiedzać się na stoisku o powierzchni 90 m2. Dodatkową ciekawostką, jaką zaprezentuje w Poznaniu będzie promocyjny samochód. Jest to de facto reklama mobilna, która nie tylko pomaga w dystrybucji produktów, ale w każdym miejscu, w którym przebywa przykuwa wzrok i wpływa na budowanie rozpoznawalności marki Galmet i produktów. Dynamizm, siła, wytrwałość na rynku, to raptem kilka cech określających firmę tworzącą „Systemy grzewcze technologicznie doskonałe”. Oprócz samochodu promocyjnego, wśród materiałów reklamowych, prezentujących nowy image, na stoisku znajdzie się także najbardziej aktualny katalog produktowy.

 

 

Na targach istnieje możliwość pozyskania nie tylko nowych klientów, ale przede wszystkim wzmocnienia kontaktów z aktualnymi i zatrzymania ich przy sobie. Imprezy wystawiennicze są idealnym miejscem umożliwiającym wprowadzenie na rynek nowych produktów oraz uzyskanie o nich natychmiastowej opinii klientów, jak i specjalistów z branży. Korzyści wynikających z uczestnictwa jest jednak znacznie więcej, o czym doskonale wie każda firma, która cyklicznie inwestuję w tą prestiżową formę promocji.

Źródło: NEXTDAY / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator ilości tapety

Społeczność budnet.pl ma już 19157 użytkowników

Użytkownicy online (5)

gości: 285

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >