Nowoczesny napęd do bram garażowych
Nowe model to napęd z silnikiem 24V, z jednoczęściową szyną jezdną z łańcuchem napędowym lub paskiem kewlarowym, która zapewnia cichą i płynną obsługę wszelkich bram garażowych.
Nie wymaga żadnych adaptacji dostosowujących bramę do montażu napędu i bez problemu może być instalowany w już zamontowanych bramach obsługiwanych dotychczas ręcznie. Aby uniknąć uszkodzeń mechanicznych bramy, w napędzie została zastosowana elektroniczna kontrola prędkości.
Czytaj również: Świąteczny, wyciszający klimat z nową inteligentną technologią

Szybki i łatwy montaż
Napęd do bram garażowych jest łatwy w montażu. Montuje się go do sufitu garażu. Bardzo proste programowanie umożliwia ustawienie pozycji krańcowych bramy (otwarcia/zamknięcia) i zwolnienia przed domknięciem. Po zakończeniu cyklu programowania napęd działa poprawnie bez jakichkolwiek dodatkowych regulacji. Najistotniejszym parametrem napędu FAAC D1000, wyrózniającym go na rynku spośród innych tego typu produktów, jest jego maksymalna siła ciągu (1000 N), która zapewnia bezproblemową obsługę bramy o wymiarach nawet do 5 x 3,80 m.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- naprawa komputerów Liczba postów: 56 Grupa: Firmy budow... Mój komputer stacjonarny działa bardzo wolno i chciałbym go przyspieszyć, dodając dysk SSD i więcej RAM-u, ale sam nie chcę się za to brać. Szukam serwisu, któr...
- Promocja firmy Liczba postów: 106 Grupa: Firmy budow... Reklama przez technologię to trend, który naprawdę działa. Gadżety IT z logo firmy potrafią zrobić duże wrażenie i skutecznie przypominać o marce każdego dnia h...
- Generalne porządki przed zimą Liczba postów: 4 Grupa: Budowa i re... Lepiej takie porządki na pewno rozłożyć w czasie. Znam osoby, które już na początku listopada zaczynają. Jak mamy duży dom to może to być rozsądne podejście. A....
- Dach po pożarze: formalności, dokumentacja i odpor... Liczba postów: 1 Grupa: Budowa i re...
- Płynne membrany vs papa bitumiczna – Dlaczego war... Liczba postów: 3 Grupa: Budowa i re...

