Niezwykłe możliwości cięcia wodą

Niezwykłe możliwości cięcia wodą

Produkują elementy do ekskluzywnych jachtów. Jednak, dzięki posiadaniu maszyny do cięcia wodą, na swoim koncie mają także inne realizacje. Waterjetem wykonali elementy mostu w Danii. Podejmują się także wykonania wielu realizacji wykończenia wnętrz domów i biur. Firma STAL-MET udowadnia, że posiadając waterjeta, może podjąć się każdego zlecenia.

 

STAL-MET to lider suwalskiego rynku, jeśli chodzi o produkcję balustrad nierdzewnych i okuć do jednostek pływających. Firma świadczy także szeroki zakres usług związanych z obróbką stali oraz cięciem różnych materiałów za pomocą maszyny typu waterjet. Wśród klientów znajdziemy między innymi tak znane marki w świecie żeglarstwa, jak Delphia czy X-jachts. To uznani na całym świecie producenci ekskluzywnych łodzi. To nie przypadek, że te stocznie korzystają z usług STAL-MET.

 

Czytaj również: Oświetlenie magazynów

 

Dostrzec szansę i lukę na rynku

 Firma STAL-MET znajduje się w Augustowie na Suwalszczyźnie. Właściciele firmy są przykładem nie tylko odwagi przedsiębiorców, ale także tego, że zakładając firmę trzeba działać według dokładnie przemyślanej strategii. W 2007 roku Krzysztof Krygiel i Marek Bajon dostrzegli w tym regionie niewykorzystany potencjał. Niewielka ilość zakładów przemysłowych i słaby rozwój gospodarczy tego obszaru, zamiast odstraszyć, przyciągnął ich do siebie. Obaj panowie mają za sobą wieloletnie doświadczenie w przemyśle stalowym. Postanowili więc otworzyć firmę, która to doświadczenie w pełni wykorzysta.

 

Niedługo po powstaniu firmy, Krzysztof Krygiel przeprowadził się do Augustowa, by poświęcić nowemu przedsięwzięciu całą swoją uwagę. STAL-MET sprawia wrażenie dobrze przemyślanego i zaplanowanego przedsięwzięcia, które rozwijane jest według ściśle określonej strategii. Założyciele firmy wzięli pod uwagę swoje kompetencje i doświadczenie, wykorzystali potencjał nienasyconego rynku Podlasia i konsekwentnie realizowali swój plan.

 

 

Waterjet – zaplanowana i przemyślana inwestycja

Decyzja o zakupie maszyny do cięcia wodą też była częścią tego planu. W wielu firmach pomysł zakupu waterjeta, pojawia się w wyniku postępującego rozwoju firmy. W miarę powiększania zakresu działania pojawiają się nowe potrzeby, które może zaspokoić tylko tego typu maszyna. Dla firmy SAN-MET natomiast waterjet był od początku niezbędnym narzędziem w realizacji obranej strategii rozwoju. Zakup maszyny nastąpił w 2008 roku, kiedy firma funkcjonowała na rynku dopiero od 12 miesięcy. Planując inwestycję Krzysztof Krygiel uważnie przyjrzał się ofercie waterjetów dostępnych na polskim rynku.

 

Czytaj również: Pilarki z prowadnicą

 

- Oglądaliśmy zarówno nowe, jak i używane maszyny wielu producentów -  mówi Krygiel. – Dlaczego TECHJET? TECHJET od początku wyróżniał się spośród konkurencji ceną swoich maszyn. Jeśli ktoś oferuje tak dobrą cenę to od razu zwraca uwagę. Kupując waterjeta TECHJET oszczędza się tyle pieniędzy, że spokojnie można za nie dokonać kolejnej kluczowej dla firmy inwestycji, jak zakup samochodu dostawczego czy reklama świadczonych usług.

 

- Fakty mówią jednak same za siebie - dodaje Przemysław Jakubowicz, operator maszyny w firmie STAL-MET. - Pracują od kilku lat na dwie zmiany, nie mamy żadnych problemów z naszym waterjetem. Maszyna wytrzymuje nawet 1300 godzin na jednych uszczelkach. To pewnie jakiś rekord świata - żartuje Jakubowicz.

 

 

Od balustrad i ekskluzywnych jachtów po… most

Waterjet wykorzystywany jest przy większości realizacji firmy, a tych STAL-MET nie musi się wstydzić. W końcu współpracuje z producentami najbardziej ekskluzywnych jachtów na świecie. A klienci tych marek są bardzo wymagający.

 

- Największy projekt? - zastanawia się Krzysztof Krygiel. - To pewnie most w Danii. Rzeczywiście, nasza firma była odpowiedzialna za przygotowanie elementów takich, jak balustrady czy osłony. STAL-MET wykonuje także aluminiowe kadłuby jachtów oraz okucia dla polskiej Delphi i duńskiego X-jachts.

 

 

Obie firmy są znane na całym świecie z produkcji ekskluzywnych i nowoczesnych jachtów, przeznaczonych dla prawdziwych koneserów  żeglarstwa. Wystarczy spojrzeć na projekt jednej z tych łódek, by docenić niezwykłą dbałość o detale i przywiązanie do jakości, reprezentowane przez obie firmy. STAL-MET, wykonując dla tych stoczni jachtowych okucia i relingi udowadnia, jak dobrze waterjet TECHJET wywiązuje się ze swoich obowiązków.

 

 

Także przy produkcji balustrad STAL-MET reprezentuje najwyższy poziom i pełen profesjonalizm. Dzięki umiejętnemu łączeniu materiałów takich, jak stal drewno i szkło udaje się uzyskać wprost niesamowite efekty. Produkowane przez firmę balustrady spełniają najwyższe wymagania stawiane budynkom biurowym, produkcyjnym, handlowym i użyteczności publicznej. Wyjątkowa estetyka sprawia, że wykonanie tych elementów wyposażenia wnętrz zlecają firmie także liczni właściciele domków jednorodzinnych.

 

Od ekskluzywnych jachtów, przez most po biura i domy jednorodzinne – produkty firmy STAL-MET znajdują uznanie wśród grona najbardziej wymagających klientów. Wybierając odpowiednią lokalizację, budując zespół sprawdzonych pracowników i kompletując bogaty park maszynowy, właściciele firmy od początku skutecznie realizują swoją strategię. Ich działania na każdym kroku potwierdzają, że odważne decyzje gwarantują sukces. Częścią tego sukcesu jest także waterjet TECHJET.

 

 

Źródło: TECHJET / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Gdzie zamówić projekt domu? Liczba postów: 73 Grupa: Moja budowa Jak już projekt domu będzie to warto pomyśleć gdzie będzie stała wiata garażowa?
  • Budowa stalowej hali Liczba postów: 7 Grupa: Moja budowa Cześć hala stalowa w wersji wiata garażowa to idealne miejsce przed dom żeby dopełnić walory estetyczne i chronić pojazdy przed warunkami atmosferycznymi.
  • panele fotowoltaiczne Liczba postów: 20 Grupa: Moja budowa Oczywiście że jak już stoi wiata garażowa to idealnie do niej nadaje się panel fotowoltaiczny wszystko jest tak zaprojektowane aby wytrzymała te obciążenia.
  • Rekuperatory Liczba postów: 19 Grupa: Moja budowa wiata garażowa to nie jest miejsce na rekuperator nigdy nie będzie zresztą.
  • Malowanie Liczba postów: 67 Grupa: Moja budowa wiata garażowa zwykle pomalowana jest proszkowo a wcześniej ocynkowana żeby nie rdzewieć.

Kalkulator ilości tapety

Społeczność budnet.pl ma już 19154 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 214

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >